Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Airbnb odpovídá: Tipy na vyšší počet rezervací

    Fotky jsou pro hosty důležité – jak vylepšit ty své.
    Od Airbnb dne 21. zář 2018
    2minutové čtení
    Aktualizováno 5. říj 2021

    Dotazy hostitelů: Jak získám více rezervací?

    Pro zodpovězení této otázky jsme šli přímo ke zdroji: Zeptali jsme se hostů, co očekávají od pobytu přes Airbnb a analyzovali jsme jejich postup při provádění rezervací, abychom zjistili, jaká cesta vede od prohlížení po rezervaci.

    Ukazuje se, že po ceně a recenzích jsou dalším důležitým faktorem fotografie. Skutečností je, že až 60 % hostů klikne při prohlížení nabídky nejprve na fotku a pokud se host rozhodne odmítnout konkrétní nabídku, ve 40 % případů klikne jako poslední na fotky. Je tedy zřejmé, že na fotkách záleží, a proto by měly být co nejlepší.

    Začni pořízením kvalitních fotek pomocí telefonu nebo fotoaparátu, nebo, pokud plánuješ pozvednout úroveň své nabídky ubytování (a následně i získat více rezervací), vyhledej služby profesionálního fotografa.

    Dle našich poznatků zajistí profesionální fotografie lepší výkon tvé nabídky. Konkrétně můžeš očekávat:

    • O 16 % vyšší šanci provedení rezervace
    • O 39 % vyšší celkové množství rezervací (což znamená, že hosté si rezervují delší pobyty)
    • O 28 % více rezervací
    • O 26 % vyšší průměrnou cenu za noc

    Jak mnoho z vás ví, Airbnb má možnost propojit hostitele s profesionálními fotografy v mnoha lokacích po celém světě. O focení můžeš požádat bezplatně dopředu; servisní poplatek bude jednoduše odečten z následných rezervací.

    Pokud není tato služba dostupná ve tvé oblasti, zvaž využití profesionálního fotografa, který se specializuje na interiéry.

    Po získání vyhovujících fotografií je načase poskytnout hostům kontext. Skvělé fotky vyžadují skvělé popisky. A nenech se mýlit, hosté je opravu čtou. Díky popiskům máš k dispozici dvě jedinečné příležitosti: Můžeš nasměrovat pozornost hostů na jedinečné a působivé výhody tvého ubytování a současně jim pomoci nastavit očekávání. Nestačí jim jen ukázat krásnou postel, řekni jim, jak moc pohodlná je. Popiš jim vše, co na fotce neuvidí – například že dlaždicová podlaha v koupelně je vyhřívaná. Máš jedinečnou šanci pomoci svým hostům představit si sebe sama ve tvém ubytování.

    Pokud cestovatelům ukážeš a popíšeš výhody svého ubytování, získáš více zájemců. Důraz na detail ve tvé online nabídce ubytování ukazuje, že jsi typem hostitele, který dbá na každou maličkost při osobním setkání.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    21. zář 2018
    Bylo to užitečné?