Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Efektivní komunikace s hosty

    Reagujte rychle a ke svému úspěchu využívejte nástroje Airbnb.
    Od Airbnb dne 17. úno 2023
    2minutové čtení
    Aktualizováno 17. úno 2023

    Je důležité, aby měli hosté ještě před příjezdem k dispozici důležité informace, například kudy a jak se mají do ubytování dostat. V souladu se základními pravidly pro hostitele by z vaší strany vždy měla být vůle a ochota odpovídat hostům co nejrychleji na otázky a řešit jejich problémy.

    Jak vytvořit komunikační strategii

    Jakmile se hosté ubytují a zabydlí, buďte stále k dispozici, kdyby měli nějaké dotazy. Vyzkoušejte následující tipy pro vaši lepší dostupnost:

    • Stáhněte si do telefonu aplikaci Airbnb a zapněte si upozornění. Tato upozornění můžete dostávat prostřednictvím SMS, e-mailu nebo přímo z aplikace.
    • Používejte rychlé odpovědi.Vytvořte si koncept, uložte si ho a pak ho pošlete během několika sekund – pokaždé, když se host zeptá na něco běžného, můžete rychle odpovědět.
    • Vyzkoušejte naplánované zprávy. Pomocí tohoto nástroje dostávají hosté automatické zprávy v důležitých časech, například po rezervaci nebo před příjezdem. Pokud víte, že nebudete dostupní na telefonu nebo e-mailu,
    • požádejte o pomoc spoluhostitele, který může hostům odpovědět za vás.

    Výměna zpráv s hosty

    Když si host rezervuje vaše ubytování, pošlete mu srdečnou a milou uvítací zprávu. Projevování empatie a absence předsudků je cesta k  úspěchu.

    Nezapomeňte hosty kontaktovat v těchto klíčových okamžicích:

    • Před příjezdem: Alespoň 24 hodin před plánovaným příjezdem dejte hostům jasné instrukce a pokyny k příjezdu.
    • Příjezd: Buďte k dispozici a ujistěte se, že se hosté bezpečně dostanou dovnitř, případně jim zodpovězte všechny otázky.
    • Po první noci: Udržujte komunikaci s hosty stručným dotazem, jak proběhla první noc a jestli něco nepotřebují.
    • Před odjezdem: Připomeňte hostům čas odjezdu a všechny náležitosti při odjezdu, jako je vypnutí světel nebo vypnutí topení.
    • Po odjezdu: Pošlete ještě stručnou zprávu s poděkováním, což může hostům připomenout, aby vám napsali hodnocení.
    Airbnb
    17. úno 2023
    Bylo to užitečné?