Příprava nabídky zážitku k rezervaci
Gratulujeme ke schválení vašeho zážitku na Airbnb! Po zveřejnění nabídky můžete přilákat první hosty dvěma způsoby.
Zpřístupněte si kalendář
Aby si hosté mohli zážitek zarezervovat, musíte si nastavit kalendář. Rozhodněte se, jak často budete aktivitu nabízet na základě jejího trvání, vaší dostupnosti a vašich obchodních cílů.
Začněte výběrem dne, kdy chcete zážitek hostit, a klepněte na Naplánovat zážitek. Vyberte čas, typ rezervace, cenu, velikost skupiny a další podrobnosti. Když hostům nabídnete aktivitu desetkrát nebo víckrát za měsíc, včetně alespoň jednoho víkendového dne, pomůžete tím hostům najít den a hodinu, které jim vyhovují.
Řada hostitelů zadává dostupnost až na dva měsíce dopředu, aby zvýšili svoji šanci na rezervaci. Zážitek, který nabízíte denně, můžete nabídnout až na 60 dní dopředu, a zážitek, který nabízíte jednou týdně, až na 52 týdnů dopředu.
Nezapomeňte zablokovat všechny dny, kdy nemůžete hostit, abyste předešli rušením rezervací. Můžete si taky zablokovat čas před aktivitou a po ní na přípravu nebo úklid.
Nastavte konkurenceschopnou cenu
Řada hostů přihlíží při rezervování zážitků na Airbnb k ceně. Nastavením konkurenceschopné ceny může vaše nabídka vyniknout.
Ze všeho nejdřív si zjistěte, jakou částku potřebujete na pokrytí svých výdajů. Časem možná zjistíte, že nižší cena za osobu může přilákat více hostů a vést k vyšším příjmům. Například:
- 4 hosté si vytvoří rezervaci za 75 USD na osobu = 300 USD
- 8 hostů si vytvoří rezervaci za 60 USD na osobu = 480 USD
U zážitku můžete také vytvořit novou propagační akci, která vám pomůže přilákat první hosty a první hodnocení. Propagační akce je příležitost nabídnout na 30 dní slevu z ceny o 5 až 50 %.
Pokud zvolíte alespoň 20% slevu, zlevněná cena se zobrazí ve výsledcích vyhledávání Airbnb vedle původní ceny, která bude přeškrtnutá. Po skončení akce se zážitek vrátí na původní cenu.
Jak vytvořit propagační akci:
- Otevřete svou nabídku a klepněte na Upravit
- Jděte na Nastavení cen a klepněte na Slevy
- V sekci Speciální nabídky jděte na Nová propagační akce k zážitku a klepněte na Vytvořit akci
Své ceny a další nastavení máte vždy pod kontrolou. Vaše výsledky se můžou lišit.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.