Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Nové pokyny pro vymýšlení názvu nabídky

    Aktualizujte název, který bude vaše ubytování prezentovat ve výsledcích vyhledávání.
    Od Airbnb dne 17. čvn 2022
    3minutové čtení
    Aktualizováno 22. čvn 2022

    Hlavní témata

    Nedávno jsme provedli největší změnu na Airbnb za poslední dekádu, v rámci které jsme z výsledků vyhledávání odstranili názvy nabídek napsané hostiteli. Záměrem bylo prezentovat všechny názvy v konzistentním formátu, aby se dobře četly všem hostům, bez ohledu na to, jaký jazyk nebo zařízení preferují.

    Od spuštění jsme od vás dostávali odezvu, ve které jste nás často žádali, abychom názvy nabídek znovu zařadili do výsledků vyhledávání. Chápeme, proč je toto téma pro vás tak důležité: Název nabídky je jednou z prvních věcí, které si hosté ve výsledcích vyhledávání přečtou, a dává vám příležitost zdůraznit, čím je vaše ubytování výjimečné.

    Počínaje 30. červnem se proto vaše názvy nabídek vrací do výsledků vyhledávání. Připravili jsme pro vás nové pokyny pro vytvoření efektivního názvu, který pomůže vašemu ubytování vyniknout ve výsledcích vyhledávání, nastaví očekávání hostů a vzbudí zájem o rezervaci vašeho ubytování.

    Krátké názvy fungují nejlépe

    Hosté vyhledávají na Airbnb pomocí všech typů zařízení s obrazovkami různých velikostí. Název, který funguje dobře ve webovém prohlížeči, může být pro hosty, kteří procházejí nabídky v mobilní aplikaci, příliš dlouhý.

    Delší názvy jsou ve výsledcích vyhledávání automaticky zkráceny a zbývající část názvu je nahrazena třemi tečkami. Například „Venkovská chata s výhledem na jezero, ohniště, lodní rampa“ bude vypadat takto: „Venkovská chata s výhledem na jezero…“

    Limity znaků jsme nastavili proto, abychom zajistili, že se názvy budou správně zobrazovat na stolních počítačích i mobilních zařízeních. Hosté na cestách obvykle vyhledávají pomocí mobilních telefonů, což znamená, že se jim zobrazí pouze 32 znaků. Pokud je váš název delší než 32 znaků, uveďte nejdůležitější informace jako první.

    Tady jsou tři dobré příklady krátkých názvů nabídek:

    • Moderní podkrovní byt s výhledem do centra města
    • Příjemná dovolená v horách pro kuchaře
    • Vila u moře poblíž Año Nuevo

    Text psaný malými písmeny může být čitelnější než velká písmena

    Velká písmena v názvu používejte pouze na začátku prvního slova a v případě českého jazyka všude tam, kde to vyžadují pravidla. VELKÁ PÍSMENA mají tendenci vyvolávat ve čtenářích pocit, že na ně pisatel křičí, a můžou působit příliš formálně.

    Hostům zajistíte lepší zkušenost s vyhledáváním, když to nebudete s velkými písmeny přehánět. Výjimky samozřejmě platí pro zkratky, jako je UK pro Velkou Británii, nebo kód letiště, jako je LHR.

    Tady je příklad, jak velká písmena nepoužívat v názvu nabídky:

    • NOVÉ Vybavení OBROVSKÝ BAZÉN Skvělé Výhledy

      Tady jsou tři dobré příklady, jak název nabídky napsat správně:

      • Pobřežní chatka na pláži Bondi Beach
      • Romantický viktoriánský pokoj
      • Studio šetrné k životnímu prostředí poblíž letiště LAX

      Slova jsou srozumitelnější než smajlíci

      Smajlíky a symboly můžou pro různé lidi po celém světě znamenat různé věci a jejich používání může být matoucí nebo zavádějící. Palec nahoru lze například interpretovat jako znamení schválení, číslo jedna, nebo urážlivé gesto.

      Pro přátelštější a srozumitelnější název se držte jednoduchých a popisných slov. Použití speciálních znaků (jako !, #, nebo *) je v pořádku, ale opakovat je pro zdůraznění (jako !!! nebo ***) není. Chcete-li oddělit nápady, zkuste čárky s mezerami nebo lomítko.

      Tady je příklad, čemu se vyhnout:

      • ****Lyžařská a golfová chata****!!!

      Lepší způsob, jak to napsat:

      • Lyžařská/golfová chata se soukromým dvorem

      Víc detailů zastíní opakování

      Ve většině případů není nutné opakovat údaje, které hosté najdou ve výsledcích vyhledávání, jako je název města či vesnice, nebo celkový počet lůžek. Místo toho do názvu nabídky přidejte nějaký jedinečný detail, který přiláká pozornost.

      Například pokud se vaše ubytování nachází v Buenos Aires, můžete do názvu nabídky přidat jméno čtvrti jako třeba „Recoleta“. Pokud máte ubytování ve Florencii v Itálii, můžete napsat „poblíž Uffizi“ nebo jiné dominanty v blízkosti. Tím objasníte, kde se ubytování nachází. Nebo pokud máte k dispozici vyhrazený prostor pro práci, můžete na to upozornit tak, že do názvu zakomponujete „vhodné pro práci“.

      Z názvu nové nabídky můžete rovněž vynechat slovo „nové“, protože tato informace je hostům předána prostřednictvím odznaku ve výsledcích vyhledávání.

      Přečtěte si Podmínky obsahu na Airbnb

      Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

      Hlavní témata

      Airbnb
      17. čvn 2022
      Bylo to užitečné?