Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.

Nastavení cenové strategie

Pravidelně upravujte ceny a zohledněte poptávku a sezónnost.
Od Airbnb dne 4. pro 2025

Aplikace Airbnb usnadňuje tvorbu cen a nastavení dostupnosti. Tady je návod, jak využít hostitelské nástroje k získání více rezervací a dosažení vašich cílů v oblasti výdělků.

Pravidelně kontrolujte kalendář

Hosté hledají Airbnb zážitky za přiměřenou cenu. Zvykněte si pravidelně přehodnocovat, kolik hostům účtujete a jak často hostíte, abyste si udrželi konkurenceschopnost.

Nastavení cen a dostupnosti můžete upravit přímo v kalendáři. Mějte na paměti následující faktory.

  • Den v týdnu: Zvažte nastavení různých cen v různé dny. Například si můžete účtovat méně ve dnech, kdy je menší zájem, abyste lidi motivovali k rezervování.
  • Denní doba: Přemýšlejte o nejlepších časech, kdy můžete přilákat různé hosty, a přidejte dostupnost. Například večery ve všední dny můžou oslovit místní, kteří přes den pracují a chtějí se vyhnout rušnějším víkendům.
  • Skupinové slevy: Můžete nastavit zvýhodněné sazby podle počtu osob, abyste oslovili velké skupiny. Můžete třeba nabídnout 10% slevu pro 2 až 3 osoby, 20% slevu pro 4 až 5 osob a 30% slevu pro víc než 6 osob.
  • Rodiny: Zvažte, že dětem do 12 let umožníte účast zdarma nebo za nižší cenu.
  • Rezervace na poslední chvíli: Pokud je zážitek rezervován jen částečně, zkuste upravit cenu, abyste zaplnili zbývající místa.
  • Velikost skupiny: Pokud zážitek nabízíte i na jiné platformě, můžete upravit volná místa, abyste zabránili nadměrnému prodeji.

Připravte se na rušnější období

Období, kdy sezóna vrcholí, může podpořit růst vašeho podnikání. Pomocí těchto cenových tipů se připravte na vyšší poptávku.

  • Přidejte další termíny: Nabízejte svůj zážitek častěji, když počasí, svátky a velké akce, jako jsou koncerty, festivaly a sportovní turnaje, přilákají do vašeho okolí víc návštěvníků.
  • Aktualizujte počet hostů: Zvažte zvýšení počtu míst a úpravu ceny, abyste přilákali hosty na poslední chvíli. Tyto změny můžete udělat na kartě Dnes.

Vrchol sezóny je taky dobrou příležitostí k aktualizaci nabídky, aby se zviditelnila ve výsledcích vyhledávání. Zvažte úpravu názvu a popisu, abyste zdůraznili roční období, nebo přidejte nové fotky.

Připravte se na slabší období

Tady jsou způsoby, jak svou nabídku zviditelnit během klidnějších období.

  • Přidejte slevy: I malé slevy můžou zlepšit vaše umístění ve výsledcích vyhledávání. Zvažte nabídku nižších cen se slevou za brzkou rezervaci a slevou pro velké skupiny. Když je sleva vyšší než 10 % z celkové ceny, zvýhodněná cena se zobrazí vedle původní ceny, která bude přeškrtnutá, a to jak ve výsledcích vyhledávání, tak na stránce nabídky.*
  • Umožněte hostům rezervovat na poslední chvíli: Zkraťte nejzazší čas rezervace, aby si hosté mohli zážitek rezervovat v tentýž den nebo den předem. Polovina všech rezervací bývá zamluvena míň než 1 týden před začátkem zážitku.** Hosté, jako třeba místní obyvatelé a návštěvníci s flexibilními plány, mají tendenci během období s nižší poptávkou rezervovat později, než je obvyklé.

*Musí to být nejméně 3 USD nebo odpovídající částka v místní měně z celkové ceny

**Založeno na rezervacích zážitků od 13. května 2025 do 20. července 2025 ve 30 městech po celém světě

Své ceny a další nastavení máte vždy pod kontrolou. Vaše výsledky se můžou lišit.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
4. pro 2025
Bylo to užitečné?