Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Tyto aktualizace doručených zpráv vám umožní automatizovat komunikaci

    Ušetřete čas díky naplánovaným zprávám, personalizovaným rychlým odpovědím a dalším novinkám.
    Od Airbnb dne 24. kvě 2021
    5minutové čtení
    Aktualizováno 15. čvc 2021

    Hlavní témata

    • Aktualizovaná doručená pošta načítá zprávy až 10x rychleji

      • Naplánované zprávy vám pomůžou automatizovat komunikaci s hosty

      • Personalizované rychlé odpovědi vám umožní rychleji odpovídat na otázky

        • Funkce vyhledávání a filtrování vám pomůžou rychle najít určité zprávy

        V Airbnb dobře víme, že poslední rok byl náročný. Abychom se nepřestali zlepšovat, strávili jsme tento čas tím, že jsme se ptali sami sebe (a taky vás!), jak se můžeme připravit na návrat cestování a pomoct vám přivítat hosty s otevřenou náručí.

        Abychom ušetřili váš drahocenný čas, přepracovali jsme doručené zprávy. Nyní jsou až 10x rychlejší a obsahují aktualizované funkce, jako třeba naplánované zprávy a personalizované rychlé odpovědi, a taky vyhledávání a filtr – všechno jsme navrhli tak, aby byla vaše komunikace s hosty co nejefektivnější.

        Tyto časově úsporné aktualizace doručených zpráv jsou součástí komplexní aktualizace služeb Airbnb, kterou jsme oznámili v květnu. Našim cílem je usnadnit vám hostitelství, abyste byli připraveni na velké změny v cestování.

        Jak vám pomáháme snadněji komunikovat s hosty:

        Automatizujte si zprávy a zajistěte tak komunikaci v klíčových okamžicích

        Když hostům okamžitě odpovíte, budou se cítit lépe. Někdy to ale může být časově náročné.

        Zadejte: naplánované zprávy. Tuto funkci můžete použít k automatickému odesílání zpráv hostům v klíčových okamžicích, jako jsou zamluvení rezervace, příjezd nebo odjezd.

        Přidali jsme taky personalizované zkratkové kódy, které automaticky vloží podrobnosti, jako je jméno hosta a datum příjezdu. To znamená, že můžete přejít od plánování zpráv s textem „Děkujeme za rezervaci!“ na „Děkujeme za rezervaci, Anno!“, a to vše s minimálním úsilím.

        Vytvořte si naplánované zprávy

        Odpovídejte hostům rychleji

        Zprávy od hostů jako „Jak se do dostanu do ubytování?“ a „Jaký je kód na wifi?“ jsou velmi časté.

        Proto jsme vytvořili funkci rychlých odpovědí, která umožňuje rychle a snadno odpovídat na časté otázky. Jednoduše vyberte předpřipravenou zprávu a stiskněte odeslat. Rychlé odpovědi nyní obsahují, stejně jako naplánované zprávy, zkratkové kódy, které vám pomůžou dodat osobní rozměr odeslaným zprávám.

        „Díky rychlým odpovědím mám čas dát dohromady propracované odpovědi – mám totiž jistotu, že jsou zkontrolované, jasné jako facka a pokud je to vhodné, taky citlivé k potřebám našich hostů,“ říká hostitelka Sally ze Snoqualmie ve Washingtonu.

        Vytvořte si rychlé odpovědi

        Najděte zprávy v doručené poště mrknutím oka

        Doručené zprávy jsou taky intuitivnější díky novým funkcím vyhledávání a filtrování. Snadno tak najdete zprávu, kterou zrovna potřebujete. Teď už nemusíte do nekonečna projíždět zprávy, abyste našli to správné vlákno.

        Vyhledávání
        Teď můžete snadněji vyhledávat v doručené poště podle jména hosta, potvrzovacího kódu nebo klíčového slova. Chcete-li vyhledávat podle klíčového slova, stačí ho zadat do vyhledávací lišty – doručená pošta inteligentně a prediktivně vyhledává zprávy při psaní. (Pamatujte: klíčové slovo musíte napsat bez chyb, jinak se neobjeví správné zprávy.)

        Uspořádání
        Zprávy teď můžete označovat jako nepřečtené, přidat k nim hvězdičku, pokud jsou důležité, nebo je archivovat. Pomůže vám to lépe upřednostnit důležitá vlákna a zaměřit se nejdřív na nejnaléhavější problémy.

        Filtrování
        Jakmile zprávy označíte jako nepřečtené nebo k nim přidáte hvězdičku, budete je moct snadno filtrovat a najít tu, kterou potřebujete. Ikona filtru napravo od vyhledávacího panelu vám pomůže filtrovat podle typu zprávy a/nebo fáze pobytu. Filtr s hvězdičkou umožňuje zaměřit se na zprávy, které jste označili jako důležité, zatímco filtr nepřečtených zpráv zobrazuje pouze nepřečtené zprávy nebo ty, které jste jako nepřečtené označili.

        Můžete taky filtrovat podle nabídky (pokud máte víc než jednu) a fáze pobytu. Kdy se to může hodit:

        • Poptávky nebo žádosti
        • Když je zapotřebí kontrola
        • Příjezd nebo odjezd
        • Před začátkem pobytu, při pobytu nebo po něm

        Filtrovaná doručená pošta s možností vyhledávání vám usnadní vyhledávání a odpovídání na zprávy. Taky vám pomůže být v kontaktu s hosty.

        Prozkoumejte nové doručené zprávy

        Zjednodušte své hostitelské podnikání

        Navrhli jsme nové doručené zprávy pro hostitele a aktualizovali naše nástroje pro zasílání zpráv, které vám teď pomůžou efektivněji komunikovat s hosty a ušetří cenný čas. Doufáme, že se budete moct soustředit na to, co je důležité: užít si svět hostitelství.

        Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

        Hlavní témata

        • Aktualizovaná doručená pošta načítá zprávy až 10x rychleji

          • Naplánované zprávy vám pomůžou automatizovat komunikaci s hosty

          • Personalizované rychlé odpovědi vám umožní rychleji odpovídat na otázky

            • Funkce vyhledávání a filtrování vám pomůžou rychle najít určité zprávy

            Airbnb
            24. kvě 2021
            Bylo to užitečné?