OCHRANA HOSTITELŮ V JAPONSKU

Pojistné krytí zážitku

img

Co je součástí krytí?

Naše Pojistné krytí zážitků poskytuje krytí odpovědnosti až do výše 100 milionů JPY, a to v případech, kdy si třetí strana nárokuje odškodnění za újmu na zdraví nebo škodu na majetku, ke kterým dojde během zážitku.

Pojistné krytí zážitků může zahrnovat:

  • Závazky, pokud je hostitel shledán odpovědným za ublížení na zdraví
  • Závazky, pokud je hostitel odpovědný za škodu na majetku třetí strany
  • Pojistné krytí zážitku kryje hostitele zážitků, jejich zaměstnance, kteří poskytují služby související se zážitkem, a třetí strany, které uzavřely s hostiteli zážitku smlouvu o vybavení prostor, ve kterých se zážitek koná. Za účast v programu nevznikají hostitelům žádné dodatečné náklady.

    Pojistné krytí zážitku se nevztahuje na:

  • Autonehody
  • Škody na majetku způsobené plísní nebo znečištěním
  • Něco, co bylo způsobeno úmyslně (nikoliv náhodou)
  • Pojistné krytí zážitku se nevztahuje na veškerou odpovědnost.

    Vyplácení pojištění podléhá určitým podmínkám, omezením a výjimkám. Další informace najdeš na stránce souhrnných informací k Pojištění hostitelů v Japonsku..Pokud chceš požádat o kopii celé pojistné smlouvy, kontaktuj Aon Japan Ltd. a uveď údaje svého účtu na Airbnb.

    Nároky

    Pokud chceš uplatnit nárok, kontaktuj komunitní podporu. Spojíme tě se správcem pro uplatňování nároků třetích stran.