OCHRANA HOSTITELŮ V JAPONSKU

Pojistné krytí zážitku

OCHRANA HOSTITELŮ V JAPONSKU

Pojistné krytí zážitku

img

Co je součástí krytí?

Naše Pojistné krytí zážitků poskytuje krytí odpovědnosti až do výše 100 milionů JPY, a to v případech, kdy si třetí strana nárokuje odškodnění za újmu na zdraví nebo škodu na majetku, ke kterým dojde během zážitku.

Co je součástí krytí?

Naše Pojistné krytí zážitků poskytuje krytí odpovědnosti až do výše 100 milionů JPY, a to v případech, kdy si třetí strana nárokuje odškodnění za újmu na zdraví nebo škodu na majetku, ke kterým dojde během zážitku.

Co je součástí krytí?

Naše Pojistné krytí zážitků poskytuje krytí odpovědnosti až do výše 100 milionů JPY, a to v případech, kdy si třetí strana nárokuje odškodnění za újmu na zdraví nebo škodu na majetku, ke kterým dojde během zážitku.

Pojistné krytí zážitků může zahrnovat:

  • Závazky, pokud je hostitel shledán odpovědným za ublížení na zdraví
  • Závazky, pokud je hostitel odpovědný za škodu na majetku třetí strany

  • Pojistné krytí zážitku kryje hostitele zážitků, jejich zaměstnance, kteří poskytují služby související se zážitkem, a třetí strany, které uzavřely s hostiteli zážitku smlouvu o vybavení prostor, ve kterých se zážitek koná. Za účast v programu nevznikají hostitelům žádné dodatečné náklady.

    Pojistné krytí zážitku se nevztahuje na:

  • Autonehody
  • Škody na majetku způsobené plísní nebo znečištěním
  • Něco, co bylo způsobeno úmyslně (nikoliv náhodou)

  • Pojistné krytí zážitku se nevztahuje na veškerou odpovědnost.

    Vyplácení pojištění podléhá určitým podmínkám, omezením a výjimkám. Další informace najdeš na stránce souhrnných informací k Pojištění hostitelů v Japonsku..

    Pokud chceš požádat o kopii celé pojistné smlouvy, kontaktuj Aon Japan Ltd. a uveď údaje svého účtu na Airbnb.

    Nároky

    Pokud chceš uplatnit nárok, kontaktuj komunitní podporu. Spojíme tě se správcem pro uplatňování nároků třetích stran.

    Nároky

    Pokud chceš uplatnit nárok, kontaktuj komunitní podporu. Spojíme tě se správcem pro uplatňování nároků třetích stran.

    Nároky

    Pokud chceš uplatnit nárok, kontaktuj komunitní podporu. Spojíme tě se správcem pro uplatňování nároků třetích stran.