Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Průvodce • Host

AirCover pro hosty

Tento článek byl automaticky přeložen.

Na každou rezervaci domova se vztahuje AirCover pro hosty. Pokud se u tvého ubytování na Airbnb objeví závažný problém, který hostitel nedokáže vyřešit, pomůžeme ti v závislosti na dostupnosti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo bys raději nerezervoval/a, vrátíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.

Pokud se něco objeví, hostitel je nejlepším kontaktním místem; je pravděpodobné, že to bude schopen napravit. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.

Zrušení rezervací hostitelem

Pokud hostitel ubytování zruší rezervaci před příjezdem, pomůžeme ti s novou rezervací. Náš tým ti může pomoci najít podobné ubytování s ohledem na lokalitu a vybavení na základě dostupnosti za srovnatelné ceny. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo si nechceš zamluvit novou rezervaci, vrátíme ti peníze v plné výši, včetně servisních poplatků.

Zjisti více o tom, co můžeš očekávat, když hostitel rezervaci zruší.

Nelze se ubytovat

Až budeš mít potvrzenou rezervaci, ve vláknu pobytu budeš mít hostitele e-mail a telefonní číslo hostitele. Pokud se po příjezdu nemůžeš dostat na Airbnb a hostitel neodpoví nebo problém nedokáže vyřešit, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo si nechceš zamluvit novou rezervaci, vrátíme ti peníze v plné výši, včetně servisních poplatků.

Podívej se, co dělat dál, pokud se nemůžeš spojit se svým hostitelem.

Nepřesné nabídky

Pokud se nabídka výrazně liší od inzerované nabídky, tvůj hostitel je skvělým zdrojem informací k vyřešení problému. Pokud se nabídka výrazně liší od inzerované a tvůj hostitel problém nedokáže vyřešit, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo bys raději nerezervoval/a, vrátíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.

Nonstop bezpečnostní linka

Pokud se někdy necítíš bezpečně, jsme tady, abychom ti pomohli získat přednostní přístup ke speciálně vyškoleným bezpečnostním agentům, kteří ti pomohou s bezpečnostními problémy nebo tě přímo spojí s místními pohotovostními úřady, ve dne v noci.

Potřebuješ se s námi spojit? Kontaktuj nás telefonicky, e-mailem nebo přes chat.

Jak funguje AirCover pro hosty

AirCover pro hosty poskytuje podporu v případě vážných problémů s rezervací tvého domova (např. hostitel zruší rezervaci před příjezdem) nebo během tvého pobytu (např. topení nefunguje v zimě, nabídka má méně ložnic, než je uvedeno, je to jiný typ domova - soukromý pokoj namísto celého domova, chybí hlavní inzerované vybavení, jako je bazén nebo kuchyň), ale nezahrnuje více drobných nepříjemností, jako je rozbitý toustovač.

Hostitel je nejvhodnější kontaktní osobou, na kterou se můžeš obrátit, pokud se objeví nějaký problém. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.

Pokud se během pobytu vyskytne nějaký problém:

  1. Pokud můžeš, pořiď fotky nebo videa problému.
  2. Kontaktuj svého hostitele do 72 hodin od zjištění problému a popiš mu ho a zjisti, zda jej může vyřešit.
  3. Pokud hostitel problém nevyřeší nebo neodpoví vůbec, kontaktuj nás co nejdřív.
  4. Zkontrolujeme ji a pokud zjistíme, že je to problém, který je podporován společností AirCover pro hosty, a ty bys chtěl/a místo opustit, pomůžeme ti najít podobné ubytování v závislosti na dostupnosti za srovnatelné ceny. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo bys raději nerezervoval/a, vrátíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.

AirCover pro hosty není pojištěním. Nevztahuje se na problémy související s cestováním (příklad: Tvůj pobyt je zpožděn kvůli bouři, tvé zavazadlo je poškozeno dopravcem). Zjisti více zde

Pokud jsi hostitelem, zjisti více o AirCover pro hostitele a nedávných vylepšeních, která jsme provedli.

Pomohl ti tento článek?

Související články

  • Návody

    Požádej o pomoc nebo kontaktuj podporu Airbnb

    Většina hostitelů a hostů je schopna vyřešit vzniklé problémy rychle a samostatně. Objev způsoby, jak získat pomoc před pobytem, v jeho průběhu i po něm.
  • Návody • Host

    Co se stane, když hostitel zruší rezervaci domova

    Zruší-li rezervaci hostitel, vrátíme ti peníze v plné výši. Pokud ke zrušení rezervace dojde během 30 dnů před tvým příjezdem, v závislosti na dostupnosti ti pomůžeme rezervovat podobné ubytování za srovnatelnou cenu.
  • Návody • Host

    Co dělat, když během své rezervace narazíš na nějaký problém

    Pokud se během tvého pobytu objeví něco neočekávaného, nejprve pošli hostiteli zprávu a zkuste to vyřešit. Je pravděpodobné, že problém napraví. Pokud ti hostitel nepomůže nebo chceš požádat o finanční náhradu, rádi ti pomůžeme my.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat