Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Průvodce • Host

AirCover pro hosty

Tento článek byl automaticky přeložen.

Každá rezervace domova je kryta AirCoverem pro hosty. Pokud se vyskytne vážný problém s ubytováním na Airbnb, který hostitel nedokáže vyřešit, jsme tu, abychom ti pomohli.

Pomůžeme ti s novou rezervací nebo ti vrátíme celou částku nebo její část

Tady je, s čím ti můžeme pomoct:

Náš tým ti může pomoct najít podobné ubytování s ohledem na lokalitu a vybavení na základě dostupnosti za srovnatelné ceny. Pokud podobné ubytování nebude k dispozici nebo si ho nebudeš chtít znovu rezervovat, vrátíme ti celou částku nebo její část, včetně servisních poplatků.

Jak funguje AirCover pro hosty

AirCover pro hosty poskytuje podporu v případě závažných problémů s rezervací ubytování, například:

  • Hostitel zruší rezervaci před příjezdem
  • V zimě nefunguje topení
  • Nabídka má méně ložnic, než je uvedeno
  • Je to jiný typ domova – soukromý pokoj namísto celého domova
  • Chybí významné vybavení uvedené v nabídce, jako je bazén nebo kuchyň

AirCover pro hosty nezahrnuje drobné nepříjemnosti, jako je rozbitý toustovač.

Řešení problémů během pobytu

Pokud se něco stane, tvůj hostitel je tím nejlepším, na koho se obrátit. Hostiteli můžeš napsat zprávu a dát mu vědět, co se děje. Pokud během pobytu nastane problém:

  1. Zdokumentuj problém: Pořiď fotky nebo videa jako důkaz.
  2. Kontaktuj hostitele: Do 72 hodin od zjištění problému informuj hostitele, popiš mu, co se stalo, a požádej o řešení.
  3. Kontaktuj nás: Pokud hostitel nereaguje nebo nemůže problém vyřešit, okamžitě nás kontaktuj.
  4. Podpora AirCover pro hosty: Pokud se na problém vztahuje AirCover pro hosty a ty chceš odejít, pomůžeme ti najít srovnatelné ubytování na základě dostupnosti a ceny. Pokud podobné ubytování nebude k dispozici nebo si ho nebudeš chtít znovu rezervovat, obdržíš plnou nebo částečnou náhradu.

Nepřetržitá bezpečnostní linka

Potřebuješ nás kontaktovat? Kontaktuj nás telefonicky, e-mailem nebo přes chat.

Pokud se někdy nebudeš cítit bezpečně, jsme tu pro tebe. Máme pro tebe přednostní přístup ke speciálně vyškoleným bezpečnostním pracovníkům, kteří ti pomůžou s bezpečnostními problémy nebo tě ve dne i v noci spojí přímo s místními záchrannými službami.

AirCover pro hosty není pojistka. Nepokrývá problémy související s cestováním (například: tvůj let má zpoždění kvůli bouřce nebo ti dopravce poškodil zavazadla). Zjisti víc o AirCover pro hosty a o pojištění cest, rezervací nebo pobytů.

Pokud jsi hostitelem, zjisti víc o AirCover pro hostitele a o vylepšeních, která jsme provedli.

Pomohl ti tento článek?

Související články

  • Zásady komunity

    Základní pravidla pro hostitele domovů

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Návody • Host

    Za jak dlouho dostaneš finanční náhradu

    Pokud máš nárok na vrácení peněz za pobyt, službu nebo zážitek, pošleme ti je hned po zrušení rezervace. Jak dlouho potrvá, než peníze obdrž...
  • Návody • Hostitel

    AirCover pro hostitele

    Program AirCover pro hostitele zahrnuje ověření totožnosti hosta, prověření rezervace, ochranu hostitelů proti škodám ve výši 3 milionů USD,...
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat