Na každou rezervaci domova se vztahuje AirCover pro hosty. Pokud se u tvého ubytování na Airbnb objeví závažný problém, který hostitel nedokáže vyřešit, pomůžeme ti v závislosti na dostupnosti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo bys raději nerezervoval/a, vrátíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.
Pokud se něco objeví, hostitel je nejlepším kontaktním místem; je pravděpodobné, že to bude schopen napravit. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.
Pokud hostitel ubytování zruší rezervaci před příjezdem, pomůžeme ti s novou rezervací. Náš tým ti může pomoci najít podobné ubytování s ohledem na lokalitu a vybavení na základě dostupnosti za srovnatelné ceny. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo si nechceš zamluvit novou rezervaci, vrátíme ti peníze v plné výši, včetně servisních poplatků.
Zjisti více o tom, co můžeš očekávat, když hostitel rezervaci zruší.
Až budeš mít potvrzenou rezervaci, ve vláknu pobytu budeš mít hostitele e-mail a telefonní číslo hostitele. Pokud se po příjezdu nemůžeš dostat na Airbnb a hostitel neodpoví nebo problém nedokáže vyřešit, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo si nechceš zamluvit novou rezervaci, vrátíme ti peníze v plné výši, včetně servisních poplatků.
Podívej se, co dělat dál, pokud se nemůžeš spojit se svým hostitelem.
Pokud se nabídka výrazně liší od inzerované nabídky, tvůj hostitel je skvělým zdrojem informací k vyřešení problému. Pokud se nabídka výrazně liší od inzerované a tvůj hostitel problém nedokáže vyřešit, pomůžeme ti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu. Pokud podobné ubytování není k dispozici nebo bys raději nerezervoval/a, vrátíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu.
Pokud se někdy necítíš bezpečně, jsme tady, abychom ti pomohli získat přednostní přístup ke speciálně vyškoleným bezpečnostním agentům, kteří ti pomohou s bezpečnostními problémy nebo tě přímo spojí s místními pohotovostními úřady, ve dne v noci.
Potřebuješ se s námi spojit? Kontaktuj nás telefonicky, e-mailem nebo přes chat.
AirCover pro hosty poskytuje podporu v případě vážných problémů s rezervací tvého domova (např. hostitel zruší rezervaci před příjezdem) nebo během tvého pobytu (např. topení nefunguje v zimě, nabídka má méně ložnic, než je uvedeno, je to jiný typ domova - soukromý pokoj namísto celého domova, chybí hlavní inzerované vybavení, jako je bazén nebo kuchyň), ale nezahrnuje více drobných nepříjemností, jako je rozbitý toustovač.
Hostitel je nejvhodnější kontaktní osobou, na kterou se můžeš obrátit, pokud se objeví nějaký problém. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo z doručených zpráv a informovat ho, co se děje.
Pokud se během pobytu vyskytne nějaký problém:
AirCover pro hosty není pojištěním. Nevztahuje se na problémy související s cestováním (příklad: Tvůj pobyt je zpožděn kvůli bouři, tvé zavazadlo je poškozeno dopravcem). Zjisti více zde.
Pokud jsi hostitelem, zjisti více o AirCover pro hostitele a nedávných vylepšeních, která jsme provedli.