Pojištění hostitelů v Japonsku
Pojištění hostitelů v Japonsku

Ochrana pro každého hostitele. Každou nabídku. Pokaždé.
Co je kryto?
Pojištění hostitelů v Japonsku může poskytnout krytí až do výše 100 milionů JPY, pokud dojde během pobytu hosta k poškození majetku nebo ubytování, které je ve vlastnictví nebo správě hostitele. Nabízí rovněž krytí v případě, že hostiteli vznikne odpovědnost nebo výdaje související se škodou na majetku nebo újmou na zdraví hosta nebo třetí strany.
Co je kryto?
Pojištění hostitelů v Japonsku může poskytnout krytí až do výše 100 milionů JPY, pokud dojde během pobytu hosta k poškození majetku nebo ubytování, které je ve vlastnictví nebo správě hostitele. Nabízí rovněž krytí v případě, že hostiteli vznikne odpovědnost nebo výdaje související se škodou na majetku nebo újmou na zdraví hosta nebo třetí strany.
Co je kryto?
Pojištění hostitelů v Japonsku může poskytnout krytí až do výše 100 milionů JPY, pokud dojde během pobytu hosta k poškození majetku nebo ubytování, které je ve vlastnictví nebo správě hostitele. Nabízí rovněž krytí v případě, že hostiteli vznikne odpovědnost nebo výdaje související se škodou na majetku nebo újmou na zdraví hosta nebo třetí strany.
Pojištění japonských hostitelů může pokrývat:
- Případy, kdy je ubytování, které je ve vlastnictví hostitele, poškozeno v důsledku pobytu hosta
- Případy, kdy je hostitel shledán odpovědným za ublížení na zdraví hosta nebo třetí strany
- Případy, kdy je hostitel odpovědný za škodu na majetku hosta nebo třetí strany
- Pokrytí výdajů v případě, že hostiteli vzniknou určité náklady související se škodou na majetku nebo újmou na zdraví hosta nebo třetí strany
- Náklady na nápravu škod vzniklých znečištěním nebo na odstranění zápachu
Pojištění hostitelů v Japonsku se nevztahuje na:
- Hotovost a cenné papíry hostitele
- Škody způsobené úmyslným jednáním hostitele
- Přiměřené opotřebení
- Běžné výdaje na úklid
Pojistné krytí hostitelů je omezeno na hostitele ubytování v Japonsku. Aby se na hostitele vztahovalo pojistné krytí, musí mít licenci nebo jiné oprávnění k podnikání v oblasti sdílení domovů v souladu s platnými právními předpisy. Hostitelé, kteří si nárokují vyplacení Pojistného krytí v Japonsku, souhlasí, že budou spolupracovat s Airbnb a pojišťovací společností, zdokumentují nahlášené škody a v případě potřeby budou souhlasit s inspekcemi.
Některé druhy majetku podléhají omezené ochraně. Při pronajímání ubytování by měli hostitelé zabezpečit nebo odstranit cennosti a zvážit nezávislé pojištění, které by tyto předměty pokrylo.
Vyplácení pojistného krytí hostitelů v Japonsku podléhá určitým podmínkám, omezením a výjimkám. Další informace najdeš v souhrnných informacích na stránce Pojištění hostitelů v Japonsku.
Pokud chceš požádat o kopii celé pojistné smlouvy, kontaktuj Aon Japan Ltd. a uveď údaje svého účtu na Airbnb.
Některé druhy majetku podléhají omezené ochraně. Při pronajímání ubytování by měli hostitelé zabezpečit nebo odstranit cennosti a zvážit nezávislé pojištění, které by tyto předměty pokrylo.
Vyplácení pojistného krytí hostitelů v Japonsku podléhá určitým podmínkám, omezením a výjimkám. Další informace najdeš v souhrnných informacích na stránce Pojištění hostitelů v Japonsku.
Pokud chceš požádat o kopii celé pojistné smlouvy, kontaktuj Aon Japan Ltd. a uveď údaje svého účtu na Airbnb.
Jak vznést nárok
Jak vznést nárok
Pro hostitele, kteří nárokují náhradu škody na svém osobním majetku a/nebo na svém ubytování:
Pro hostitele, kteří nárokují náhradu škody na svém
osobním majetku a/nebo na svém ubytování:
Pro hostitele, kteří nárokují náhradu škody na svém
osobním majetku a/nebo na svém ubytování:
1. Shromáždi důkazy o škodách
Můžou to být fotky, videa, odhady cen a/nebo doklady o zaplacení od jednotlivých položek.
2. Okamžitě kontaktuj hosta prostřednictvím Centra řešení problémů
Po výzvě k výběru důvodu vyber: „Poškozené nebo chybějící položky“. Host bude mít možnost reagovat. Pokud host neodpoví do 72 hodin, můžeš požádat Airbnb o pomoc.
3. Získej finanční náhradu nebo zapoj Airbnb
Pokud host odmítne zaplatit celou částku, můžeš mít nárok na finanční náhradu v rámci Pojištění hostitelů v Japonsku. Po oslovení Airbnb tě specialista podpory provede celým procesem.
Pro hostitele, kterým vznikne odpovědnost nebo jiné
výdaje:
Ve vzácných případech, kdy se host nebo třetí strana zraní nebo dojde k poškození či odcizení jejich majetku, a ty za to neseš právní odpovědnost nebo ti vzniknou výdaje nutné k jejich odškodnění, je na místě kontaktovat komunitní podporu. Po obdržení podpůrné dokumentace a dalších informací Airbnb případ postoupí správci pro uplatňování nároků třetích stran externí pojišťovny.
Pro hostitele, kterým vznikne odpovědnost nebo jiné
výdaje:
Ve vzácných případech, kdy se host nebo třetí strana zraní nebo dojde k poškození či odcizení jejich majetku, a ty za to neseš právní odpovědnost nebo ti vzniknou výdaje nutné k jejich odškodnění, je na místě kontaktovat komunitní podporu. Po obdržení podpůrné dokumentace a dalších informací Airbnb případ postoupí správci pro uplatňování nároků třetích stran externí pojišťovny.
Odpovědi na otázky
Odpovědi na otázky
Je vhodné mít jakožto majitel či nájemník pojištění domácnosti?
Pojištění hostitelů v Japonsku by nemělo být vnímáno jako náhrada za pojištění vlastníků či nájemníků nemovitosti. Je na tobě, jestli si nepořídit ještě nezávislé pojištění pokrývající cennosti jako jsou šperky, umělecká díla a sběratelské předměty, které mají v rámci Pojištění hostitelů v Japonsku omezenou ochranu.
Všem hostitelům důrazně doporučujeme, aby si nastudovali podmínky svého pojištění a zjistili si, co je kryto. Ne všechna pojištění kryjí poškození nebo škody na majetku v nemovitosti způsobené hostem, který si rezervuje ubytování.
Všem hostitelům důrazně doporučujeme, aby si nastudovali podmínky svého pojištění a zjistili si, co je kryto. Ne všechna pojištění kryjí poškození nebo škody na majetku v nemovitosti způsobené hostem, který si rezervuje ubytování.
Jakou ochranu mají hostitelé ubytování mimo Japonsko?
Pojistné krytí hostitelů v Japonsku je omezeno na hostitele ubytování v Japonsku.