
Nejlepší tipy, jak zlepšit své umístění ve výsledcích vyhledávání
Airbnb používá algoritmus pro generování výsledků vyhledávání, které hosty zaujmou. Při určování pořadí zobrazení nabídek bere tento algoritmus v úvahu řadu faktorů, z nichž každý má jinou váhu.
Cena
Algoritmus upřednostňuje celkovou cenu nabídky před zdaněním (včetně poplatků a slev). Nabídky, které mají nižší cenu než jiné srovnatelné nabídky, mají tendenci se ve vyhledávání zobrazovat výše. Jedním ze způsobů, jak můžeš přímo ovlivnit umístění své nabídky ve vyhledávání, je změna ceny nebo nabízení slev. Zvaž použití našich nástrojů na tvorbu cen, které ti pomůžou porovnat podobné nabídky v okolí, nebo přidej následující slevy:
- Bez možnosti finanční náhrady s 10% slevou. Zobrazí se snížená sazba, která pomůže tvé nabídce ubytování k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávání.
- Týdenní a měsíční slevy, slevy za brzkou rezervaci a slevy na poslední chvíli.
- S propagační akcí na nové nabídky budou mít tvé první 3 rezervace 20% slevu z ceny za noc. Tato speciální nabídka může nalákat nové hosty a pomůže ti získat 3 hodnocení, abys dosáhl/a na hvězdičkové ohodnocení.
- Slevy 10 a víc procent se zobrazí ve výsledcích vyhledávání. Další informace.
Dostupnost
Přidání dostupnosti může zlepšit viditelnost nabídky. Čím víc má nabídka dostupných termínů, tím je pravděpodobnější, že bude vyhovovat plánům hosta. Přidání dostupnosti je proto dobrým způsobem, jak zlepšit viditelnost nabídky.
Délka pobytu
Nabídnutím flexibility v délce pobytů, jako je rozšíření minimální a maximální délky rezervací, můžeš zvýšit pravděpodobnost, že se tvoje nabídka napasuje do plánů hostů a bude se objevovat ve větším počtu výsledků vyhledávání. Ve 3. čtvrtletí 2023 tvořily pobyty na 28 a víc dní 18 % z celkového počtu nocí rezervovaných na Airbnb, což signalizuje poptávku po delších pobytech.*
Skvělá pohostinnost
Pozici ve výsledcích vyhledávání časem zlepší zejména tvoje schopnost připravit hosty na to, co mají očekávat s tím, že pak jejich představu naplníš nebo dokonce předčíš. Algoritmus bere v úvahu i to, jestli jsi Superhostitelem, nebo jestli splňuješ některá či všechna kritéria na získání tohoto statusu. Požadavky na SuperhostiteleTvůj účet musí být v dobrém stavu a splňovat následující kritéria:
- Je přes něj dokončeno nejmíň 10 pobytů nebo 3 rezervace v celkové délce aspoň 100 nocí
- Udržuješ si míru zrušených rezervací maximálně 1 % s výjimkou těch, které spadají pod Podmínky polehčujících okolností
- Tvůj index odpovědí je nejméně 90 %
- Celkové hodnocení 4,8 (hodnocení se započítává do statusu Superhostitele, když host i hostitel odešlou hodnocení, nebo když uplyne 14denní lhůta pro napsání hodnocení, a to podle toho, co nastane dříve).
Oblíbenost
Algoritmus posuzuje oblíbenost nabídky na základě interakcí hostů a dalších faktorů, jako je ukládání nabídek do seznamu vysněných, četnost rezervací a komunikace pomocí zpráv s hostiteli. Zvaž umístění nabídky na sociální sítě, protože známější nabídky mají tendenci se ve vyhledávání zobrazovat výše.
Efektivní stránka nabídky
Focení
Úvodní fotka tvé nabídky ubytování je první věc, které si hosté všimnou ve výsledcích vyhledávání, a fotky jsou taky jedním ze tří hlavních důvodů, proč si ubytování rezervují.** Ke každé místnosti, do které budou mít hosté přístup, přidej 2 až 4 vysoce kvalitní fotky (1024 x 683 pixelů) s podrobnými popisky. Využij program Profesionálního focení a nech si ubytování nafotit v tom nejlepším světle od profesionála. Fotky nové nabídky jsou cenově přijatelné a můžou být zaplaceny z budoucích výdělků – takže nemáš žádné výdaje předem. Hostitelé s profesionálními fotkami si můžou vydělat až o 20 % víc než ostatní hostitelé ve stejné oblasti.*** Podrobnosti tohoto programu najdeš tady.
Oblíbené vybavení
Díky oblíbenému vybavení, jako je vysokorychlostní wifi, samoobslužný proces ubytování a bezplatné parkování, se může nabídka objevit ve výsledcích vyhledávání hostům, kteří toto vybavení hledají.
Rychlost reakcí
Algoritmus vyhledávání zohledňuje, jak rychle reaguješ na dotazy hostů a jak často žádosti o rezervace odmítáš. To znamená, že nabídky, které lze rezervovat okamžitě, se můžou ve výsledcích vyhledávání zobrazovat výš. Tvým cílem by mělo být dosažení 90% indexu odpovědí, což ti může v průběhu času pomoct zlepšit produktivitu nabídek. Algoritmus Airbnb pro hodnocení se bude postupně vyvíjet tak, aby zohledňoval změny v našem podnikání a technologiích v naší komunitě i po celém světě.
Podrobné informace o tom, jak fungují výsledky vyhledávání, si přečti v Centru nápovědy. Víc informací najdeš v našem průvodci nastavením úspěšné nabídky ubytování.
Aktualizovat nabídky* Dopis akcionářům za 3. čtvrtletí 2023** Globální průzkum z roku 2018 nazvaný Porozumění domovům prostřednictvím vizuální reprezentace.***Tato čísla vycházejí z analýzy výdělků, rezervací a nákladů na profesionální focení z roku 2021 ze vzorku 5 000 nabídek ubytování po celém světě, u kterých se snímky pořizovaly od září 2020 do října 2021. Tyto výsledky byly pozorovány u nabídek, které byly na platformě trvale aktivní po dobu 8 týdnů před a po nahrání profesionálních fotek.