Co mám dělat, když obdržím upozornění, že pracovní e-mailová adresa zaměstnance není potvrzena?
When an employee leaves your company, the work email address associated with their Airbnb account may no longer accept incoming emails. If we receive a bounced email from one of your travelers, we’ll notify you. You can then review any reservations they've charged to your company and take action where necessary.
Sometimes there are situations where an employee’s email address might change due to a marital name change, branding changes, etc. In this case, they may still be a valid member of your Airbnb for Work program, so double-check before removing them from your dashboard.
To review employees whose work email addresses are unconfirmed:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
You can then review all employees whose email addresses are unconfirmed, and cancel any upcoming trips that former employees may have charged to your company.
Find out how to cancel a trip of a former employee or how to remove a former employee from your Airbnb for Work program.
Související články
- Host
Připojení k účtu tvé společnosti na Airbnb pro firmy
Přidej se k účtu svého zaměstnavatele na Airbnb pro firmy a zefektivni tak své služební cesty. - Správce cest
Jak využívat služební cesty v případě, že firma není zaregistrovaná v programu Airbnb pro firmy
Dokonce i když tvoje firma není zaregistrovaná v programu Airbnb pro firmy, můžeš si na Airbnb vytvořit účet, který bude určen pro služební … - Host
Jak přidat DIČ
Pokud máš DIČ, můžeš ho přidružit ke svému účtu na Airbnb. Změny provedeš v nastavení účtu.