Zásady hodnocení Airbnb
Jedním ze způsobů, jak Airbnb podporuje důvěru mezi hostiteli a hosty, je proces hodnocení pobytů a zážitků, který pomáhá naší komunitě provádět informovaná rozhodnutí ohledně rezervací a hostitelství a poskytuje hostům i hostitelům upřímnou zpětnou vazbu, která jim pomůže se zlepšit. Naše zásady pro psaní hodnocení mají zajistit, aby zpětná vazba poskytovaná prostřednictvím našeho systému hodnocení byla autentická, důvěryhodná a užitečná pro naši komunitu.
Hodnocení musí být nezaujatá, musí obsahovat relevantní informace, které odrážejí skutečnou zkušenost hodnotitele během pobytu nebo zážitku, a musí dodržovat naše Zásady obsahu.
Hodnocení by měla být nezaujatá
- Členové komunity Airbnb nesmí vystrašit, vydírat, vyhrožovat, podvádět ani zmanipulovat jinou osobu ve snaze ovlivnit hodnocení, jako je příslib kompenzace výměnou za pozitivní hodnocení nebo výhružování důsledků v případě negativního hodnocení.
- Hodnocení nesmí být poskytnuta ani zadržena výměnou za něco hodnotného - jako je sleva, finanční náhrada, vzájemné hodnocení nebo slib, že proti hodnotiteli nebudou podnikat negativní kroky. Rovněž nesmí být použity k mylnému nebo oklamání Airbnb nebo jiné osoby. Hosté by například neměli psát zaujatá ani neautentická hodnocení jako formu odplaty vůči hostiteli, který prosazuje podmínky nebo pravidlo.
- Hodnocení mohou být poskytnuta pouze v souvislosti se skutečným pobytem nebo zážitkem. Například, hostitelé nesmějí přijímat falešné rezervace výměnou za pozitivní hodnocení, používat druhý účet k napsání hodnocení, ani se domlouvat s ostatními na manipulaci se systémem hodnocení.
- Hodnocení nesmí být použita za účelem poškození konkurence. Například, hostitelé nesmějí zveřejňovat neobjektivní hodnocení nabídek, se kterými jsou spojeni, nebo s nimi přímo soupeří.
Hodnocení by měla být relevantní
- Hodnocení musí poskytnout relevantní informace o zkušenostech hodnotitele s hostitelem, hostem, pobytem nebo zážitkem, které pomohou ostatním členům komunity učinit informovaná rozhodnutí ohledně rezervací a hostitelství.
- Pokud host nikdy nedorazil na svůj pobyt nebo zážitek, nebo musel rezervaci zrušit z důvodu okolností, které nesouvisí s tímto pobytem nebo zážitkem, může být jeho hodnocení odstraněno.
Hodnocení by se měla řídit našimi pravidly obsahu
Hodnocení nesmí obsahovat výslovný, diskriminační, škodlivý, podvodný, nezákonný nebo jiný obsah, který porušuje naše Pravidla obsahu.
Hlášení hodnocení podle těchto podmínek
Pokud chceš nahlásit hodnocení za porušení těchto podmínek, kontaktuj nás.
Pokud hodnocení tyto podmínky poruší, můžeme toto hodnocení odstranit, včetně přidruženého hodnocení a jiného obsahu. Odstranění jakéhokoli hodnocení bereme velmi vážně a děláme to pouze v případě, že dojde k jasnému porušení těchto podmínek. V závislosti na povaze porušení, můžeme také omezit, pozastavit nebo odstranit přidružený účet na Airbnb.
Tyto podmínky mohou být na různých místech uplatněny jinak, aby odrážely to, co místní zákony vyžadují nebo vyžadují.
Reakce na hodnocení
I když od všech členů komunity očekáváme, že budou zveřejňovat hodnocení, která představují jejich nefalšované zkušenosti a obsahují přesné informace, obecně nesporujeme spory týkající se pravdy hodnocení. Místo toho umožňujeme jednotlivcům zveřejňovat odpovědi na hodnocení do 30 dnů.
Odstranění hodnocení, které jsi napsal/a
Jakmile bude tvé hodnocení zveřejněno, můžeš nás kontaktovat a požádat o jeho odstranění.
Související články
- HostOdpovědi na hodnoceníNa hodnocení můžeš veřejně reagovat, ale nemůžeš je odstranit. Hodnocení odstraňujeme pouze v případě, že porušují naše zásady pro psaní hod…
- Podmínky obsahu AirbnbPřečti si o obsahu, který není na Airbnb povolen, a jak fungují podmínky obsahu.
- HostHodnocení pobytůNaše komunita spoléhá na upřímná a transparentní hodnocení. Hostitelé i hosté píší hodnocení po ukončení pobytu.