Návody
Proč by hosté mohli narazit na chyby při rezervaci nabídky propojené přes softwarové rozhraní?
Proč by hosté mohli narazit na chyby při rezervaci nabídky propojené přes softwarové rozhraní?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Pomohl ti tento článek?
Související články
Jak opravím chyby nabídky propojené přes softwarové rozhraní
Pokud chceš zkontrolovat chyby a opravit je, přihlas se na účet Airbnb na osobním počítači nebo mobilním zařízení.- Hostitel
Nastavit novou výplatní metodu
Jakmile přidáš výplatní metodu, její ověření nějakou dobu trvá. Po ověření se její stav změní na Připraveno. Rychlost ověření závisí na dané… - Správce cest
Rezervování pobytů pro někoho jiného
Airbnb umožňuje lidem přihlášeným do programu Airbnb pro firmy rezervovat služební cesty ostatním lidem – říká se jim správci služebních ces…
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat