Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody

Proč by hosté mohli narazit na chyby při rezervaci nabídky propojené přes softwarové rozhraní?

When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.

If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat