Proč v mém softwaru chybí rezervace?
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Související články
- Hostitel
Jak můžu slučovat a zveřejňovat nabídky spojené s rozhraním API?
Sloučení nabídek zabrání vytváření duplikátů a uchová stávající obsah i hodnocení. - Hostitel
Jak u svých propojených nabídek změním nastavení synchronizace?
Podrobnosti nabídky můžeš spravovat přímo na Airbnb změnou nastavení synchronizace. - Hostitel
Správa nabídek se softwarem připojeným k API
Pokud jsou nabídky ubytování na Airbnb spravovány přes účet vlastníka týmu pomocí softwaru využívajícího rozhraní API, lze tento software po…