Vyžádání nebo poslání peněz prostřednictvím Centra řešení problémů
Hostitel posílá hostu částečnou finanční náhradu za chybějící vybavení, host posílá hostiteli platbu za rozbití hrnku na kávu a mnoho dalšího – Centrum řešení problémů usnadňuje vyřizování žádostí o platby týkající se pobytu nebo zážitku na Airbnb.
Požádej svého hostitele nebo hosta o peníze v Centru řešení problémů
- Klikni na Centrum řešení problémů a pak na Požádat o peníze
- Vyber rezervaci a klikni na Vybrat
- Pod textem Čeho se tento požadavek týká? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč požaduješ peníze
- Zadej požadovanou částku
- Nahraj nepovinné přílohy a přidej poznámku
- Klikni na Další a pak na Požádat
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Požádat o peníze
- Vyber rezervaci
- Pod textem Čeho se tento požadavek týká? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč požaduješ peníze
- Zadej požadovanou částku
- Nahraj nepovinné přílohy a přidej poznámku
- Klepni na Další a pak na Požádat
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Požádat o peníze
- Vyber rezervaci
- Pod textem Čeho se tento požadavek týká? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč požaduješ peníze
- Zadej požadovanou částku
- Nahraj nepovinné přílohy a přidej poznámku
- Klepni na Další a pak na Požádat
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Požádat o peníze
- Vyber rezervaci
- Pod textem Čeho se tento požadavek týká? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč požaduješ peníze
- Zadej požadovanou částku
- Nahraj nepovinné přílohy a přidej poznámku
- Klepni na Další a pak na Požádat
Pošli peníze hostiteli nebo hostu přes Centrum řešení problémů
- Klikni na Centrum řešení problémů a pak na Poslat peníze
- Vyber rezervaci a klikni na Vybrat
- V části K čemu je tato platba určena? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč posíláš peníze
- Uveď částku a přidej poznámku
- Klikni na Další
- Zvol platební metodu a klikni na Potvrdit a zaplatit
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Poslat peníze
- Vyber rezervaci
- V části K čemu je tato platba určena? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč posíláš peníze
- Uveď částku a přidej poznámku
- Klepni na Další
- Zvol platební metodu a klikni na Potvrdit a zaplatit
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Poslat peníze
- Vyber rezervaci
- V části K čemu je tato platba určena? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč posíláš peníze
- Uveď částku a přidej poznámku
- Klepni na Další
- Zvol platební metodu a klikni na Potvrdit a zaplatit
- Klepni na Centrum řešení problémů a pak na Poslat peníze
- Vyber rezervaci
- V části K čemu je tato platba určena? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč posíláš peníze
- Uveď částku a přidej poznámku
- Klepni na Další
- Zvol platební metodu a klepni na Potvrdit a zaplatit
Co když od odjezdu uplynulo víc než 60 dnů
Žádost můžeš podat v Centru řešení problémů jen do 60 dnů od data odjezdu.
Pokud byla žádost odeslána do 60 dnů po odjezdu, na stávající žádost v Centru řešení problémů (jako je zaplacení celé částky, jiné částky nebo odmítnutí žádosti) můžeš odpovědět i později než 60 dní po odjezdu.
Pokud rezervace ještě nezačala
Hostitelé můžou použít Centrum řešení problémů k odeslání peněz hostu před příjezdem potvrzené rezervace, v případě, že se jedná o částečnou náhradu. Hosté můžou poslat peníze hostiteli před příjezdem, ale od hostitele žádnou platbu požadovat nemůžou, dokud jejich rezervace nezačne.
Pokud host zruší rezervaci před příjezdem a jeho hostitel souhlasil s plnou finanční náhradou, může k ní dát podnět hostitel i host:
- Host může hostitele požádat o plnou finanční náhradu v Centru řešení problémů
- Hostitel může kontaktovat Airbnb a požádat o plnou finanční náhradu náš tým komunitní podpory
Pokud už příjezd proběhl
Po příjezdu mají hostitelé i hosté možnost si navzájem posílat nebo požadovat peníze prostřednictvím Centra řešení problémů.
Pokud host rezervaci zruší po příjezdu, může mu hostitel poslat plnou finanční náhradu v Centru řešení problémů.
Co dělat, když máš rezervaci pobytu v hotelu
Centrum řešení problémů nemusí být u některých pobytů v hotelu k dispozici. V takových případech budou muset hosté hotelových pobytů vyřešit všechny žádosti týkající se peněz přímo s hostiteli.
Související články
- Návody
Vyhledání žádostí v Centru řešení problémů
Zkontroluj stav své odeslané žádosti v Centru řešení problémů, odpověz na žádost, kterou jsi obdržel/a, nebo zkontroluj svou předchozí žádos…