Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody

Vyžádání nebo poslání peněz prostřednictvím Centra řešení problémů

Hostitel posílá hostu částečnou finanční náhradu za chybějící vybavení, host posílá hostiteli platbu za rozbití hrnku na kávu a mnoho dalšího – Centrum řešení problémů usnadňuje vyřizování žádostí o platby týkající se pobytu nebo zážitku na Airbnb.

Požádej svého hostitele nebo hosta o peníze v Centru řešení problémů

  1. Klikni na Centrum řešení problémů a pak na Požádat o peníze
  2. Vyber rezervaci a klikni na Vybrat
  3. Pod textem Čeho se tento požadavek týká? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč požaduješ peníze
  4. Zadej požadovanou částku
  5. Nahraj nepovinné přílohy a přidej poznámku
  6. Klikni na Další a pak na Požádat

Pošli peníze hostiteli nebo hostu přes Centrum řešení problémů

  1. Klikni na Centrum řešení problémů a pak na Poslat peníze
  2. Vyber rezervaci a klikni na Vybrat
  3. V části K čemu je tato platba určena? vyber důvod, který nejlépe vystihuje, proč posíláš peníze
  4. Uveď částku a přidej poznámku
  5. Klikni na Další
  6. Zvol platební metodu a klikni na Potvrdit a zaplatit

Co když od odjezdu uplynulo víc než 60 dnů

Žádost můžeš podat v Centru řešení problémů jen do 60 dnů od data odjezdu.

Pokud byla žádost odeslána do 60 dnů po odjezdu, na stávající žádost v Centru řešení problémů (jako je zaplacení celé částky, jiné částky nebo odmítnutí žádosti) můžeš odpovědět i později než 60 dní po odjezdu.

Pokud rezervace ještě nezačala

Hostitelé můžou použít Centrum řešení problémů k odeslání peněz hostu před příjezdem potvrzené rezervace, v případě, že se jedná o částečnou náhradu. Hosté můžou poslat peníze hostiteli před příjezdem, ale od hostitele žádnou platbu požadovat nemůžou, dokud jejich rezervace nezačne.

Pokud host zruší rezervaci před příjezdem a jeho hostitel souhlasil s plnou finanční náhradou, může k ní dát podnět hostitel i host:

  • Host může hostitele požádat o plnou finanční náhradu v Centru řešení problémů
  • Hostitel může kontaktovat Airbnb a požádat o plnou finanční náhradu náš tým komunitní podpory

Pokud už příjezd proběhl

Po příjezdu mají hostitelé i hosté možnost si navzájem posílat nebo požadovat peníze prostřednictvím Centra řešení problémů.

Pokud host rezervaci zruší po příjezdu, může mu hostitel poslat plnou finanční náhradu v Centru řešení problémů.

Co dělat, když máš rezervaci pobytu v hotelu

Centrum řešení problémů nemusí být u některých pobytů v hotelu k dispozici. V takových případech budou muset hosté hotelových pobytů vyřešit všechny žádosti týkající se peněz přímo s hostiteli.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat