Přeskočit na obsah

Pokud si myslíš, že jsi zaplatil/a za podvodnou rezervaci, požádej o pomoc

Použij tento formulář a informuj nás v něm o finanční ztrátě, pokud jsi zaplatil/a za podvodnou rezervaci prostřednictvím bankovního převodu, bezhotovostního převodu, přes MoneyGram nebo pomocí jiné platební metody.
K čemu tento formulář neslouží
Tento formulář nevyplňuj, pokud tě hostitel nebo host požádal o platbu mimo Airbnb, kterou jsi však neprovedl/a. V takovém případě stačí nahlásit zprávu, ve které se tento požadavek objevil. Zde najdeš více
Co budeš potřebovat
Dokumentace ke tvé platbě (např. výpis z účtu)
Dokumentace hostitelových zpráv (např.: e-maily)
Co očekávat
  • Po vyplnění formuláře dostaneš potvrzení e-mailem obsahujícím i číslo případu.
  • K vyšetření tvého případu bude určen některý člen našeho týmu – budeme se tě snažit kontaktovat během 48 hodin.
  • Nemůžeme ti poskytnout záruku, že se ti podaří získat peníze zpět, ale uděláme maximum, abychom zjistili, co se stalo, a doporučili ti, jak dál postupovat.