Základní pravidla pro hosty
Hlavní témata
Základní pravidla ukládají hostům odpovědnost ve třech oblastech: čistota, komunikace a domácí pravidla
Opakovaná porušení budou mít pro hosty následky
- Podívejte se na speciální video zprávu pro hostitele od generálního ředitele Briana Cheskyho
Letos bylo 84 % rezervací na Airbnb mezi lednem a červnem zakončeno pětihvězdičkovým hodnocením. Vaše péče o hosty je úžasná a my chceme mít jistotu, že nezaostáváme v péči o vás.
Abychom zajistili, že hosté budou respektovat vaše domovy, zavádíme základní pravidla – nový soubor vymahatelných standardů, které musí všichni hosté dodržovat. Jsou jednoduché a jasné a ukážeme je každému hostu ještě před zamluvením rezervace.
Stanovení jasných pravidel pro hosty
Základní pravidla vyžadují, aby hosté respektovali váš domov, dodržovali vaše domácí pravidla a v případě problémů neprodleně komunikovali.
Tato očekávání nejsou ničím novým, zato náš systém prosazování ano. Základní pravidla jdou ruku v ruce s aktualizovaným procesem hodnocení, který bude po každém pobytu od hostitelů a hostů shromažďovat více údajů.
Pokud například host zašpiní koberec a vy to v novém procesu nahlásíte buď tak, že mu dáte nízké hodnocení za čistotu, nebo kontaktujete komunitní podporu, povedeme hosta k zodpovědnosti.
Pokud hosté poruší základní pravidla, dostanou nejprve upozornění. Pokud problémy přetrvají, můžeme jim pozastavit účet nebo je odstranit z Airbnb. Další informace
Prosazování domácích pravidel
Domácí pravidla byla vždy cestou, jak nastavit očekávání hostů hned od začátku. V souladu se základními pravidly bude každé domácí pravidlo, které vyberete ze seznamu níže, vynuceno, pokud jde o:
- Domácí mazlíčky
- Večírky a oslavy
- Kouření
- Vaping a e-cigarety (nové)
- Noční klid (nové)
- Čas příjezdu a odjezdu (nové)
- Maximální počet hostů (nové)
- Komerční focení a natáčení (nové)
Domácí pravidla jsou teď zvýrazněna na čtyřech místech: na stránce nabídky, na potvrzovací obrazovce při rezervování ubytování, v e-mailu Balte kufry a taky v Průvodci příjezdem, který hosté dostanou před začátkem pobytu.
Pokud hosta na porušení domácích pravidel upozorníte, a ten vám pak zanechá odvetné hodnocení, můžete takové hodnocení zpochybnit v aktualizovaném procesu hodnocení.
Přísnější prosazování pravidel týkajících se čistoty a komunikace
U základních pravidel platí stejný proces prosazování pro čistotu a komunikaci. Problémy s čistotou a komunikací můžete nahlásit v novém procesu hodnocení nebo se můžete obrátit na komunitní podporu.
Pokud máte vlastní rozumná domácí pravidla nebo požadavky na odjezd, budou o nich hosté informováni před tím, než si pobyt u vás zarezervují.
Základní pravidla byla vytvořena na základě vaší zpětné vazby. Doufáme, že se s námi budete i nadále dělit o své nápady.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.
Hlavní témata
Základní pravidla ukládají hostům odpovědnost ve třech oblastech: čistota, komunikace a domácí pravidla
Opakovaná porušení budou mít pro hosty následky
- Podívejte se na speciální video zprávu pro hostitele od generálního ředitele Briana Cheskyho