Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Profilové fotky hostů: Airbnb reaguje na zpětnou vazbu komunity

    Profilové fotky hostů: Airbnb reaguje na zpětnou vazbu komunity

    Získej více podrobností o změně a zjisti více způsobů, jak s hosty budovat důvěru.
    Od Airbnb dne 6. Úno 2019
    5minutové čtení

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu ohledně nedávných změn v procesu přidávání profilových fotek hostů, které jsme oznámili. Náš tým si přečetl všechny komentáře. Chápeme, že se někteří mohou cítit frustrovaně, a proto bychom rádi uvedli několik podrobnostmi a záležitost objasnili.

    Nejprve chceme uznat, že se jedná o složité a emocionální téma: Týká se prvků, jako je diskriminace, volba, bezpečnost a rovnost mezi hostiteli a hosty na Airbnb. Jako vždy na nás zapůsobila kvalita konverzací a podporoa komunity v tomto vláknu. Také v Airbnb jsme o tomto tématu vedli rozsáhlou interní debatu. Je jasné, že vám musíme i nadále naslouchat a spolupracovat s vámi (našimi hostiteli a partnery), a zavazujeme se, že v tom budeme pokračovat.

    Zároveň je důležité, abychom i nadále brali ohled na obavy hostů. Většina hostů nemá problém poskytnout profilovou fotku. Někteří ji však při svých rezervacích na Airbnb uvádět nechtějí, protože se obávají, že dojde k porušení nediskriminačních zásad Airbnb. Jak jistě víš, posláním Airbnb je vytvořit svět, ve kterém se lidé mohou cítit jako doma, ať už jsou kdekoliv. Proto se chceme ujistit, že se hosté budou při svých cestách přes Airbnb cítit příjemně.

    Z mnoha rozhovorů s hostiteli také víme, že si profilových fotek z několika důležitých důvodů opravdu ceníte (chcete vědět, jak hosté vypadají, ještě před jejich příjezdem, mít pocit většího bezpečí atd.). Vždy děláme vše, co je v našich silách, abychom našli rovnováhu mezi potřebami hostitelů i hostů a zároveň plnili poslání Airbnb. Dosáhnout této rovnováhy může být mimořádně obtížné, a proto jsme nedávno zavedli několik změn, které nám v tom mohou pomoci.

    Jak jsme již uvedli v našem předchozím příspěvku, Airbnb podle nových podmínek nebude po hostech vyžadovat profilovou fotku. Pokud se hosté sami rozhodnou profilovou fotku nahrát, hostitelé ji uvidí až po přijetí rezervace. Současně jsme zavedli novou možnost kontroly pro hostitele, která ti umožní požádat hosty o poskytnutí profilové fotky před odesláním žádosti o rezervaci. Tato fotka se zobrazí, jakmile přijmeš hostovu žádost o rezervaci. Budeš tedy vědět, jak vypadá, ještě než k tobě přijede. Kromě toho můžeš hosty požádat o předložení průkazu totožnosti týmu Airbnb(více informací najdešzde).

    Tady je pár tipů, které ti pomohou vybudovat důvěru u hostů před jejich pobytem:

    • Můžeš jim poslat zprávu, abys získal/a více informací o účelu jejich pobytu
    • . Můžeš také použít svá Domácí pravidla, abys nastavil/a očekávání potenciálních hostů. (Aby hosté mohli požádat o rezervaci tvého ubytování, musí si tvá domácí pravidla projít.)
    • Můžeš si také projít předchozí hodnocení hostů, která napsali ostatním hostitelům, abys během přijímání žádostí o rezervace činil/a informovanější rozhodnutí.

    V komentářích hostitelů jsme našli několik klíčkových témat k těmto změnám a rádi bychom se ke všem vyjádřili:

    Bezpečnost
    Mnoho hostitelů se zmínilo, že se necítí příjemně, když mají hostit někoho, kdo nechce ukázat svůj obličej. Někteří také poukázali na to, že jejich postavení není snadné (například vzdálené lokality nebo samotné hostitelky). Jedná se o nesmírně důležité téma. Přečetli jsme si odpovědi hostitelů a jsme odhodláni hledat způsoby, jak budovat důvěru mezi hosty a hostiteli ve všech situacích.

    Rádi bychom pozvali naši angažovanou hostitelskou komunitu sledující toto vlákno, aby nám s tímto posláním pomohla. Náš tým pro bezpečnost domova se neustále snaží přicházet s novými vylepšeními tvého zážitku, aby ses během hostitelství mohl/a cítit bezpečněji. Sami máme spoustu nápadů na zlepšení, ale dobře víme, že nejlepší řešení získáme tak, že ti budeme naslouchat, a proto se chceme spojit přímo.

    Časový rámec
    Často jste se ptali na to, kdy uvidíte změny v systému profilových fotek hostů. Změny rozšiřujeme postupně, je to náš běžný postup pro nové produkty nebo procesy. V současné době jsou tyto změny aktivní pro 75 % hostitelů po celém světě a v nadcházejících týdnech budou k dispozici pro všechny hostitele.

    Profilové fotky
    Několik z hostitelů vyjádřilo obavy ohledně profilových fotek, na kterých je místo samotného hosta zobrazen západ slunce nebo domácí mazlíček. Abychom tyto obavy vyřešili, aktualizovali jsme naše zásady. Pokud se rozhodneš zapnout novou kontrolu a požadovat po hostech profilovou fotku a následně přijmeš rezervaci od hosta, který na profilové fotce nemá svůj obličej, můžeš kontaktovat komunitní podporu Airbnb. Náš tým komunitní podpory ti situaci pomůže vyřešit. Pokud by ti bylo nepříjemné ubytovávat hosta, který na profilové fotce nemá vlastní obličej, můžeš požádat o zrušení rezervace bez sankcí. (Před zrušením rezervace doporučujeme kontaktovat hosta přímo.)

    Diskriminace
    Nebudeme tolerovat diskriminaci, které se dopustí kterýkoliv člen komunity Airbnb. Tyto změny jsou součástí našeho závazku bojovat proti diskriminaci. Mnozí z vás nám psali, že tyto změny nejsou nutné, protože sdílíte náš závazek k různorodosti a začlenění. Vaši zpětnou vazbu oceňujeme a nemůžeme dostatečně zdůraznit důležitost hostitelské komunity, která se tímto tématem zabývá. Nicméně se nám hosté neustále svěřovali se svými obavami z toho, že hostitelé rozhodují o potvrzování rezervací na základě profilových fotek a porušují tak naše nediskriminační zásady. Věříme, že naše změny v systému přidávání profilových fotek tyto obavy řeší a zároveň vyvažují zájem hostitelů o to, aby své hosty viděli než dorazí do jejich ubytování. Zavedení změn bylo neobyčejně složité rozhodnutí, ale po rozsáhlé diskusi (a spolupráci s mnoha odborníky na toto téma) jsme usoudili, že jsou nezbytné.

    Děkujeme, že nám i nadále poskytujete zpětnou vazbu a podporu při našem úsilí o další zlepšování Airbnb pro hostitele i hosty. Jistě chápete, že jsme tyto změny museli provést, abychom zajistili prostředí sounáležitosti a začlenění. Posílejte nám prosím i nadále nápady na vylepšení. Budeme vám naslouchat a postupně platformu upravovat, abychom zajistili, že pro vás hostitelství bude příjemné a bezproblémové.

    Děkujeme,
    tým Airbnb

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    6. Úno 2019
    Bylo to užitečné?