Tipy od správců nemovitostí, jak momentálně hostit
Hlavní témata
Správci nemovitostí se podělili o to, co momentálně funguje nejlépe
Popřemýšlejte nad tím, zda byste neměli aktualizovat název a popis nabídky, abyste mohli zdůraznit vybavení, delší pobyty a další
Sdílení vylepšených protokolů úklidu může hostům také pomoci cítit se u vás pohodlně
- Další informace najdete v našem kompletním průvodci, který vám poradí, jak se orientovat v hostitelství během COVID-19
V posledních několika týdnech jsme tvrdě pracovali na podpoře hostitelů ovlivněných COVID-19 sdílením aktualizovaných podmínek, vysvětlováním nových programů a nástrojů a upozorňováním na cestovní trendy, kterých jsme si na Airbnb všimli. Napadlo nás ale, že by bylo užitečné nabídnout informace od samotných hostitelů o tom, jak se jim podařilo nadále ubytovávat hosty i v tak těžkém období.
Tento měsíc jsme uspořádali setkání s několika správci nemovitostí, abychom lépe pochopili dopad COVID-19 na jejich podnikání v hostitelství. Podělili se s námi o cenné tipy, jak momentálně nadále hostit. Dál se dozvíte, jak se někteří správci nemovitostí vypořádávají s narušením svého podnikání a co dělají, aby mohli v hostitelství pokračovat.
Rozšiřte své obvyklé rezervační okno. „Prodloužili jsme sezónu,“ řekl nám jeden hostitel. „Obvykle zavíráme na začátku září, ale tentokrát jsme prodloužili rezervace do 15. října.“ Pokud můžete pokračovat v hostitelství déle než obvykle, můžete přilákat hosty, kteří se zajímají o termíny mimo vaši obvyklou sezónu.
Povzbuďte hosty k nové rezervaci v budoucnu a zvažte, že jim nabídnete nějaké dny zdarma nebo jiné slevy. „Snažil jsem se přimět lidi, aby si místo zrušení rezervace zamluvili jinou někdy v budoucnu,“ řekl nám jeden hostitel. „Taky jsem jim jako další výhodu nabídl týden zdarma mimo sezónu, kdy nemáme moc plno, a ten nápad se jim moc líbil. Museli zaplatit jen poplatek za úklid*.“
Aktualizujte si název a popis nabídky, abyste zdůraznili, že jste otevřeni delším pobytům. Mnoho lidí řeší uzavření škol a práci na dálku, takže ti, kteří se rozhodnou pro rezervaci, se budou dívat po nabídkách vhodných k práci a pro rodinné pobyty. „Změnil jsem názvy našich nabídek – máme spoustu ubytování, které mají soukromé dvorky, a tak jsme schopni přilákat majitele domácích mazlíčků a lidi s dětmi, kteří chtějí svůj vlastní prostor,“ svěřil se nám jeden hostitel.
„Jedna z prvních věcí, které jsem udělala, byla změna názvu nabídky na ‚Soukromé útočiště s oploceným dvorkem', a zdá se, že to hodně pomohlo,“ pokračuje. „Ujistěte se, že veškeré vybavení, které považujete za užitečné pro někoho, kdo bude pracovat z domova, je uvedeno už v názvu.“ Jiný správce nemovitosti souhlasí: „Většina našich rezervací je teď na delší pobyty.“
Podělte se o svůj vylepšený režim úklidu. Pokud postupujete podle extra kroků, abyste své ubytování uklidili a vydezinfikovali, zmiňte to v popisu nabídky. „Děláme vše, co je v našich silách, abychom nabízeli hygienické, čisté byty,“ říká jeden správce nemovitosti. „Řekněte potenciálním cestovatelům, že vaše apartmány nebo ubytování jsou hygienické a čisté, aby se u vás cítili pohodlně.“
Poskytněte ubytování lidem, kteří teď nemohou žít se svými rodinami. „Umožňujeme místním lidem sociální distancování od rodiny tím, že se ubytují u nás, což pomáhá i nám,“ řekl nám jeden hostitel. Ať už to znamená ubytovat osoby bojující proti COVID-19 prostřednictvím našeho programu Pobyty v první linii nebo nabídnout ubytování lidem, kteří dočasně žijí odděleně od starších příbuzných, i v této době existují možnosti, jak pomoc ostatním.
Přehodnoťte svůj marketingový plán a upravte sazby. Jedna správkyně nemovitosti nám řekla, že se drží nad vodou díky strategicky sníženým cenám. „Změnili jsme naši marketingovou strategii,“ říká. „V podstatě se snažíme být vstřícnější tím, že přijímáme všechny za režijní cenu nebo pod cenou. Máme asi 80% obsazenost a jsem za to vděčná.“
Další hostitel souhlasí: „Upravte si sazby,“ říká. „Stále existují lidé, kterým prasklo vodovodní potrubí, nebo lidé, kteří se snaží pracovat z domova a mají děti, které nemůžou chodit do školy, ale nemají dostatek místa, takže jsem byla schopna zaplnit některá z ubytování, ale znamenalo to drasticky snížit ceny, protože oni znají ceny na trhu.“
Komunikujte s hosty. Nyní je skvělá doba na povzbuzení otevřené komunikace s hosty, abyste zjistili, jak můžete spolupracovat. „Domlouváme se s hosty na vrácení peněz případ od případu,“ říká jeden hostitel. Když budete s hosty na Airbnb komunikovat, je větší šance, že až přijde čas znovu cestovat, budou si vás pamatovat a znovu si rezervují vaše ubytování.
Vylepšete ubytování. „Povzbuzoval jsem své majitele i sebe, abychom se pustili do renovací: vyměnili podlahy, udělali věci, kvůli kterým musíte zablokovat kalendář,“ sdělil nám další správce nemovitosti. Můžete znovu vymalovat nebo vytvořit příjemné venkovní posezení, protože teď nastal čas, kdy se těmto projektům konečně můžete věnovat a ubytování vylepšit.
Udržujte si dobrou náladu a pamatujte, že lidé stále potřebují dočasná ubytování. „Ubytovávám pilota, který se chtěl 14 dní ubytovat v pronájmu, než se vrátí domů, pro případ, že by byl nemocný,“ řekl nám jeden hostitel. „Já tu mám někoho, kdo se rozchází se svou polovičkou a potřeboval samostatné místo k bydlení. Existuje celá řada důvodů, proč právě teď někdo dočasně potřebuje zařízené ubytování.“
Pokud máte pochybnosti, zvažte přezkoumání svých storno podmínek. Když hostům nabídnete možnost flexibilního rušení rezervací, můžou tak získat větší jistotu při rezervování vašeho ubytování. Další informace
Hlavní témata
Správci nemovitostí se podělili o to, co momentálně funguje nejlépe
Popřemýšlejte nad tím, zda byste neměli aktualizovat název a popis nabídky, abyste mohli zdůraznit vybavení, delší pobyty a další
Sdílení vylepšených protokolů úklidu může hostům také pomoci cítit se u vás pohodlně
- Další informace najdete v našem kompletním průvodci, který vám poradí, jak se orientovat v hostitelství během COVID-19