Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Co se stane, když hosté rezervaci zruší nebo změní?

    Co očekávat, když se změní plány pobytu.
    Od Airbnb dne 19. čvc 2021
    2minutové čtení
    Aktualizováno 24. srp 2022

    Hlavní témata

    • V případě, že host rezervaci zruší, uplatní se vaše storno podmínky

    • Když změnu rezervace hosta schválíte, dostanete zaplaceno 24 hodin po jeho novém čase příjezdu

    • Vyberte si storno podmínky, které vám budou vyhovovat

    Život je nejistý a občas se stane, že hosté svou rezervaci musí zrušit nebo změnit. Vy však můžete obdržet platbu – nebo to, čemu říkáme výplata – dokonce i v případě, že host rezervaci zruší, a to v závislosti na vašich storno podmínkách a na tom, jak dlouho dopředu byla rezervace zrušena.

    Podívejte se, co můžete očekávat, když hosté rezervaci zruší nebo změní, nebo když požádají o částečnou finanční náhradu.

    Když rezervaci zruší host

    V případě, že rezervaci zruší host, uplatní se vaše storno podmínky. Pokud vám dlužíme výplatu, peníze obvykle pošleme 24 hodin po naplánovaném čase příjezdu hosta.

    Máte-li například nastaveny středně přísné storno podmínky a váš host rezervaci zruší méně než sedm dní před příjezdem, obdržíte 100 % ceny za noc za všechny noci bez daní a poplatků. I tyto peníze pošleme 24 hodin po naplánovaném čase příjezdu hosta. Pokud se host neubytuje, nedostanete poplatek za úklid, domácího mazlíčka ani za hosty navíc.

    Výpis všech výplat nebo vyrovnání najdete v historii transakcí.

    Další informace o výplatách

    Když host změní rezervaci

    Když host rezervaci změní, obvykle pošleme platbu 24 hodin po novém čase příjezdu. Hostíte-li delší pobyty, dostanete výplaty za tyto rezervace jednou za měsíc.

    Pokud chce například host přijet na 10 dní v srpnu namísto 10 dní v červnu a žádost o změnu, kterou schválíte, odešle s dostatečným předstihem, aby se neuplatnily vaše storno podmínky, pošleme vám výplatu 24 hodin po novém čase příjezdu hosta.

    V případě, že host změní rezervaci až během pobytu, může to ovlivnit vaše budoucí výplaty.

    Host například přijede na 20denní pobyt. Výplata bude odeslána 24 hodin po čase jeho příjezdu. Když však rezervaci zruší a 10. den odjede a vy budete mít nastaveny flexibilní storno podmínky, budete mít nárok na platbu za každou noc, kterou u vás zůstal, plus jednu noc navíc.

    Protože byste v tomto případě už obdrželi výplatu v plné výši, budou vaše budoucí výplaty upraveny tak, aby pokryly náklady spojené s vrácením části peněz.

    Když host zažádá o finanční náhradu

    Pokud host, který se u vás ubytuje, očekává vybavení, které chybí nebo je rozbité, může požádat o částečnou finanční náhradu. Pokud je například vířivka hlavní prvek vaší vily a neočekávaně se pokazí, může vás host požádat o vrácení části peněz.

    Protože byste už obdrželi výplatu v plné výši, i v tomto případě by platilo, že pokud byste souhlasili s částečnou finanční náhradou, byly by vaše budoucí výplaty upraveny tak, abyste finanční náhradu postupně splatili. Hostům můžete peníze vrátit taky prostřednictvím Centra řešení problémů. Pokud platbu odešlete tímto způsobem, vaše budoucí výplaty nebudou nijak ovlivněny.

    Jak se chránit před rušením rezervací

    Samozřejmě nemůžete ovlivnit to, jestli host rezervaci zruší nebo změní. Můžete si však vybrat takové storno podmínky pro hosty, se kterými budete spokojeni.

    Je taky dobré nezapomenout na pravidelnou údržbu a v důležitých situacích s hosty komunikovat, abyste měli vždy jistotu, že je vaše ubytování pro ně připraveno a že jim můžete pomoct v případě, když se něco pokazí.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • V případě, že host rezervaci zruší, uplatní se vaše storno podmínky

    • Když změnu rezervace hosta schválíte, dostanete zaplaceno 24 hodin po jeho novém čase příjezdu

    • Vyberte si storno podmínky, které vám budou vyhovovat

    Airbnb
    19. čvc 2021
    Bylo to užitečné?