Host_guarantee_120-26150cd37e16db6d314301096f101580

Hostitelská záruka ve výši $1 000 000

Klid na duši. Zaručen.

Každá rezervace. Pokaždé.

Tvůj klid v duši je pro nás nesmírně cenný. Takže ti za něj nic neúčtujeme. Každá rezervace na Airbnb, je kryta naší hostitelskou zárukou, bez zvýšení tvých nákladů. Můžeš spát s klidem.

Bezprecedentní ochrana

To, že si ceníme našich hostitelů, nejsou pro nás jen slova, je to pro nás závazek v podobě $1 000 000. Toto je stupeň ochrany, který nemá v cestovním průmyslu obdoby. Jsi součástí Airbnb rodiny, a my při své rodině stojíme.

Klid na duši

Naší prioritou je budování bezpečné a důvěryhodné celosvětové komunity. I když jsou škody na majetku vzácné, chápeme, že bys měl/a být chráněn/a. Hostitelská záruka odškodní oprávněné hostitele za škody na majetku, až do výše $1 000 000.

Co je chráněno?

Hostitelská záruka poskytuje ochranu před škodami, po celém světě až do výše $1 000 000. Platby jsou předmětem určitých podmínek, omezení a zamítnutí. Pro více podrobností si pročti Podmínky hostitelské záruky.

Formulář žádosti o platbu z Hostitelské záruky může být odeslán prostřednictvím Centra řešení problémů nebo přímo kontaktováním zákaznického servisu.

Hostitelé, kteří žádají o plnění z hostitelské záruky souhlasí, že budou spolupracovat s pojišťovacími agenty Airbnb, že jim poskytnou dokumentaci týkající se nahlášených ztrát, a že budou v případě potřeby souhlasit s kontrolou.

Co není chráněno?

Hostitelská záruka by neměla být prána jako náhrada za pojištění domácnosti. Hostitelská záruka nekryje:

  • hotovost a cenné papíry
  • domácí mazlíčci
  • osobní odpovědnost
  • sdílené nebo společné prostory

Určité typy majetku- jako jsou šperky, sbírky a umělecká díla- mají limitovanější krytí. Hostitelé by měli při pronajímání ubytování takovéto cennosti zabezpečit nebo odstranit a měli by zvážit nezávislé pojištění, které by tyto předměty pokrylo. Hostitelská záruka nechrání proti přiměřenému opotřebení.

Obvyklé otázky

Jak funguje proces Airbnb hostitelské záruky?

Pokud nastane nějaká naléhavá situace, měl by hostitel kontaktovat nejprve policii, záchrannou službu nebo náležité úřady. Poté bys měl/a kontaktovat Zákaznický servis.

Když se nejedná o naléhavou situaci, měl by hostitel před tím, než podá oficiální stížnost, kontaktovat hosta s tím, že ho o stížnosti informuje a pokusí se s hostem situaci vyřešit.

Pokud se hostitel s hostem nedohodnou, měl by si hostitel důkladně projít Podmínky hostitelské záruky, a určit, zda je host způsobilý, ještě před odesláním žádosti na Airbnb.

Hostitelé musí podat žádosti buď do 14 dní po odjezdu hosta, nebo před ubytováním dalšího hosta, podle toho co nastane dříve.

U žádostí o platbu, odeslaných včas, posíláme potvrzující e-mail, po kterém, do 24 hodin, nasledují další, k projednání následujících kroků, jako je další dokumentace od hosta nebo hostitele.

Jakmile obdržíme dostatek údajů od hosta i od hostitele, posoudíme dokumentaci, zhodnotíme žádost o platbu a po dokončení zkontaktujeme hostitele.

Jak mám odeslat žádost o platbu Airbnb hostitelské záruky?

K předložení požadavku o proplacení hostitelské záruky si pročti podmínky hostitelské záruky Hostitelská záruka a poté kontaktuj svého hosta a informuj jej o stížnosti - často se stává, že hosté s hostiteli problém vyřeší sami, prostřednictvím Centra řešení problémů. Pokud se se svým hostem nemůžete domluvit, aktualizuj podle toho svůj případ v Centru řešení problémů. Zkompletuj co nejvíce dokumentace potvrzující vlastníka, škodu nebo odhady skutečné tržní hodnoty poškozených předmětů. Jakmile dostaneme dostatek informací, přezkoumáme dokumentaci a ohodnotíme žádost podle podmínek hostitelské záruky.

Měl/a bych mít kauci? Jak funguje hostitelská záruka s kaucí?

Hostitelská záruka nechrání před přiměřeným opotřebením. Hostitelská záruka je navržena tak, aby chránila před vzácnými případy, kdy dojde ke škodě na majetku. Pro menší nehody- jako je např. rozbitá sklenice- je kauce pro hostitele užitečná.

Kauci ke své nabídce přidáš na stránce správa nabídky, a její nastavení změníš v sekci tvorba ceny a podmínky. Záložka hostitele je nejrychlejším způsobem navigace na stránkách.

Co mám udělat před odesláním žádosti o platbu?

Kontaktuj svého hosta, sděl mu svoji stížnost a pokuste se vyřešit problém přímo. Častokrát hostitelé a hosté vyřeší problém sami mezi sebou.

Pokud se s hostem nemůžete na řešení dohodnout, doporučujeme ti, abys vše nahlásil/a na policii. Vyplnění policejní zprávy se doporučuje ve všech případech a je nezbytné k podání žádosti o platbu, která přesahuje $300 USD.

Dej do kupy co nejvíce dokumentace, kterou pak odešleš se svým formulářem. Užitečné dokumentace a informace, které ti mohou pomoci s co nejrychlejším zpracováním tvé platby zahrnují:

  • fotografie nahlašované škody
  • policejní zpráva o škodě přesahující $300 USD
  • doklady o zaplacení nebo nějaký alternativní důkaz přesné tržní hodnoty, nebo nahlásit cenu
  • důkaz o vlastnictví
  • jakákoliv další dokumentace, o které si myslíš, že by mohla být pro zpracování tvé žádosti užitečná

Pokud si nejsi jist/a, zda je daný incident chráněn hostitelskou zárukou, nebo pokud máš nějaké další dotazy, kontaktuj Zákaznický servis.

Měl/a bych mít pojištění domácnosti?

Hostitelská záruka není pojištěním a neměla by být brána jako náhrada za pojištění domácnosti. Hostitelé by měli zvážit nezávislé pojištění, které pokryje cennosti jako jsou šperky, umělecká díla nebo sbírky, které jsou pod hostitelskou zárukou předmětem limitované ochrany. Pro více podrobností navštiv naše Podmínky hostitelské záruky.

Všem hostitelům důrazně doporučujeme, aby si nastudovali podmínky svého pojištění a zjistili si, co je kryto. Ne všechna pojištění kryjí škody nebo ztráty na nemovitosti, způsobené hostem, který rezervuje tvé místo.

Jak dlouho bude trvat, než moje žádost o platbu bude zpracována?

Délka celého procesu závisí na závažnosti případu, kvalitě dodané dokumentace a na spolupráci hostitele a hosta. Usilujeme o to, aby byla většina případů vyřešena do jednoho týdne od podání.