Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Hostitel

Změna nebo zrušení hostovy rezervaci 24 hodin před příjezdem nebo během pobytu

Někdy dojde na poslední chvíli k něčemu neočekávanému nebo nastane mimořádná situace. Pokud potřebuješ změnit nebo zrušit hostovu rezervaci, máš na výběr.

Rezervace se aktivují 24 hodin před příjezdem. V tu chvíli si možná všimneš, že se stav rezervace přepne na „Přijede zítra“.

Jak změnit hostovu rezervaci ve lhůtě 24 hodin před příjezdem nebo během pobytu

Aktivní rezervaci můžeš změnit stejně jako se mění rezervace nadcházející: Stačí hostovi poslat žádost o změnu pobytu.

Tvůj host bude nicméně muset všechny tebou požadované změny odsouhlasit. Nejlepší je poslat mu zprávu s vysvětlením, proč o změny žádáš.

Jak zrušit hostovu rezervaci, když zbývá do příjezdu 24 hodin, nebo během pobytu

Zrušení rezervace 24 hodin před příjezdem nebo po začátku pobytu je zvláštní situace. Pokud nastane, budeš nás muset kontaktovat a požádat o pomoc.

V každém případě hostovi okamžitě napiš a dej mu vědět, co se děje.

Jaké sankce může mít zrušení aktivní rezervace

Zrušení hostovy aktivní rezervace není jen tak. Pokud důvod zrušení nespadá pod určité omezené výjimky, budou uplatněny sankce. Pokud je to možné, snaž se tomu vyhnout.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat