Změna nebo zrušení hostovy rezervaci 24 hodin před příjezdem nebo během pobytu
Někdy dojde na poslední chvíli k něčemu neočekávanému nebo nastane mimořádná situace. Pokud potřebuješ změnit nebo zrušit hostovu rezervaci, máš na výběr.
Rezervace se aktivují 24 hodin před příjezdem. V tu chvíli si možná všimneš, že se stav rezervace přepne na „Přijede zítra“.
Jak změnit hostovu rezervaci ve lhůtě 24 hodin před příjezdem nebo během pobytu
Aktivní rezervaci můžeš změnit stejně jako se mění rezervace nadcházející: Stačí hostovi poslat žádost o změnu pobytu.
Tvůj host bude nicméně muset všechny tebou požadované změny odsouhlasit. Nejlepší je poslat mu zprávu s vysvětlením, proč o změny žádáš.
Jak zrušit hostovu rezervaci, když zbývá do příjezdu 24 hodin, nebo během pobytu
Zrušení rezervace 24 hodin před příjezdem nebo po začátku pobytu je zvláštní situace. Pokud nastane, budeš nás muset kontaktovat a požádat o pomoc.
V každém případě hostovi okamžitě napiš a dej mu vědět, co se děje.
Jaké sankce může mít zrušení aktivní rezervace
Zrušení hostovy aktivní rezervace není jen tak. Pokud důvod zrušení nespadá pod určité omezené výjimky, budou uplatněny sankce. Pokud je to možné, snaž se tomu vyhnout.
Související články
- Hostitel
Jak může hostitel zrušit rezervaci
Rezervaci můžeš zrušit jako hostitel, ale pokud je čas příjezdu za méně než 24 hodin, možnost zrušení online nemusí být k dispozici. Shrnutí programu Pojištění odpovědnosti u zážitků
Podrobnosti související s klíčovým prvkem programu AirCover pro hostitele, který hostitelům na Airbnb zajišťuje ochranu od A do Z.Změny, rušení rezervací a finanční náhrady pro hostitele
Občas se stane, že ty nebo host musíte změnit plány. Aby vše probíhalo hladce, máme pro tebe pár užitečných informací.