Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Pokud se během tvého pobytu něco pokazí

Napiš hostiteli

Pokud se vyskytne problém, zkus se nejprve obrátit na hostitele. Hostiteli můžeš poslat zprávu přímo ze svých doručených zpráv a informovat ho, co se děje.

Pokud potřebuješ kvůli vzniklému problému požádat o plnou nebo částečnou finanční náhradu, je pravděpodobnější, že hostitel tvoji žádost schválí, pokud se nejprve dohodnete na konkrétní částce.

Odeslání žádost o finanční náhradu

Jak se připravit:

  1. Shromáždi důkazy: pokud je to možné, vyfoť nebo natoč poškozené vybavení.
  2. Odešli žádost: Problém popiš, a pokud je to možné, poskytni fotky nebo videa. Zároveň dej hostiteli vědět, jak si představuješ řešení.
  3. Počkej na odpověď: Pokud hostitel žádost zamítne nebo ti neodpoví, můžeš požádat o pomoc Airbnb. Při rozhodování o tom, jakou pomoc můžeme poskytnout, se bude Airbnb řídit Podmínkami pro změnu rezervace a vrácení peněz.

    Zapojení Airbnb

    Ačkoli vždy preferujeme, když si hostitelé a hosté vyřeší nesrovnalosti napřímo, víme, že to není vždy možné. Pokud se objeví problém, který nemůžeš se svým hostitelem vyřešit (nebo pokud ti hostitel zamítne žádost o finanční náhradu, případně na ni neodpoví), dej nám vědět a někdo z našeho týmu ti pomůže.

    Pokud zjistíme, že se jedná o problém, na který se vztahuje pojištění AirCover, vyplatíme ti plnou nebo částečnou finanční náhradu, případně ti, v závislosti na okolnostech, najdeme podobné nebo lepší ubytování.

    Pamatuj, že na nahlášení problému máš 72 hodin od chvíle, kdy jej objevíš.

    Pamatuj: V případě nouzové situace nebo budeš-li mít pocit, že je ohrožena tvá osobní bezpečnost, okamžitě kontaktuj místní policii nebo záchranné služby. Pokud neznáš telefonní čísla místních záchranných služeb, najdeš je v aplikaci Airbnb. V případě jakýchkoli dalších bezpečnostních problémů se na nás můžeš kdykoli obrátit přes naši vyhrazenou nonstop bezpečnostní linku. Víc informací o možnostech, jak nás kontaktovat, najdeš v Centru nápovědy.

    Pomohl ti tento článek?

    Související články

    Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
    Přihlásit se nebo se zaregistrovat