Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Pokud se mé cestovní plány změní kvůli COVID-19, jaké jsou mé možnosti zrušení rezervace?

    Chceš-li zjistit, jaké jsou tvé současné možnosti zrušení rezervace a finanční náhrady, jdi do sekce zrušit rezervaci a vyber Moje cestovní plány se změnily v důsledku pandemie COVID-19.

    Vždy budeš mít tyto možnosti:

    • Finanční náhrada v souladu se storno podmínkami hostitele
    • Finanční náhrada v plné výši po předložení oficiální dokumentace ke kontrole

    V závislosti na termínu provedení rezervace a příjezdu se ti může zobrazit jedna nebo více z následujících možností:

    • Cestovní kredit za polehčující okolnosti
    • Požádej hostitele o finanční náhradu v plné výši

    Náš tým komunitní podpory ti bude moci nabídnout pouze stejné možnosti, jaké máš online.

    Pokud onemocníš COVID-19, vždy se na to vztahují naše standardní Podmínky polehčujících okolností a při zrušení rezervace můžeš zvolit možnost „Mám polehčující okolnosti“.

    Žádost o větší finanční náhradu od hostitele

    Pokud tvá rezervace nesplňuje podmínky pro finanční náhradu v plné výši, můžeš kdykoliv hostiteli poslat zprávu a zjistit, zda je ochoten ti prostřednictvím Centra řešení problémů poskytnoutdodatečnou finanční náhradu.

    Související články
    Dostalo se ti pomoci, kterou jsi potřeboval/a?