Možnosti zrušení rezervace z důvodu COVID-19
Rezervace zamluvené 14. března 2020 nebo později
Pokud byla rezervace zamluvena nejpozději 14. března 2020 a COVID-19 ovlivňuje tvé cestovní plány, můžeš zjistit, jaké jsou tvé současné možnosti zrušení rezervace a finanční náhrady. Stačí jít do sekce zrušit rezervaci a vybrat Mé cestovní plány se změnily v důsledku pandemie COVID-19.
V závislosti na okolnostech uvidíš jednu nebo několik z následujících možností:
- Finanční náhrada v souladu se storno podmínkami tvého hostitele
- Finanční náhrada v plné výši po předložení oficiální dokumentace ke kontrole
- Cestovní kredit související s polehčujícími okolnostmi
- Požádej hostitele o finanční náhradu v plné výši
Rezervace zamluvené po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022
V případě, že byla rezervace zamluvena po 14. březnu 2020 a před 31. květnem 2022 a tvé cestovní plány naruší omezení související s COVID-19, budou platit storno podmínky hostitele. Pokud však nemocí COVID-19 onemocníš, budou platit naše standardní Podmínky polehčujících okolností.
Pokud tvá rezervace nesplňuje podmínky pro finanční náhradu v plné výši, můžeš hostiteli napsat a požádat ho, zda by ti prostřednictvím Centra řešení problémů nemohl vyplatit dodatečnou finanční náhradu.
Rezervace zamluvené 31. května 2022 nebo později
Jestliže byla rezervace zamluvena po 31. květnu 2022 a tvé cestovní plány jsou ovlivněny onemocněním COVID-19, budou platit storno podmínky hostitele. Naše Podmínky polehčujících okolností se nevztahují na zrušení rezervací souvisejících s COVID-19.
Další věci, které je potřebné vědět
Výše uvedené informace se nevztahují na rezervace z programu Luxe, které podléhají samostatným Podmínkám pro změnu rezervace a vrácení peněz v programu Luxe. U rezervací v rámci Airbnb Luxe zamluvených před 20. březnem 2020 se podívej na reakci programu Airbnb Luxe na COVID-19 a v případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj přímo svého designéra pobytů.
Na domácí rezervace v Jižní Koreji se vztahují jiné podmínky.
Související články
- HostPoděl se o svou zkušenost s AirbnbK nahlášení problému nebo odeslání zpětné vazby ohledně funkčnosti Airbnb využij náš formulář.
- HostZrušení pobytu z důvodu polehčujících okolnostíNajdi podrobnosti o požadavcích a dalších krocích.
- HostitelZrušení rezervace hostemPokud host rezervaci zruší, budeme tě o tom informovat a automaticky ti uvolníme termín v kalendáři, abys mohl/a ubytovat někoho jiného.