Odpověď na hodnocení nebo jeho zpochybnění
Upřímná hodnocení umožňují hostitelům a hostům se neustále zlepšovat a nacházet ty správné protějšky. Občas ale můžeš dostat takové, se kterým nebudeš souhlasit. Pokud k tomu dojde, máš několik možností.
Reaguj na nedávné hodnocení
Na hodnocení, které ti někdo napsal, můžeš veřejně reagovat.
- Klikni na Profil > Hodnocení
- Klikni na Hodnocení pro tebe
- Přejdi k hodnocení, na které chceš reagovat, a klikni na Napsat veřejnou odpověď
- Napiš odpověď a klikni na Odeslat
Pokud chceš reagovat na hodnocení, musíš se na účet přihlásit přes prohlížeč (ne v aplikaci Airbnb).
Pokud chceš reagovat na hodnocení, musíš se na účet přihlásit přes prohlížeč (ne v aplikaci Airbnb).
- Klepni na Profil > Hodnocení
- Klepni na Hodnocení pro tebe
- Přejdi k hodnocení, na které chceš reagovat, a klepni na Napsat veřejnou odpověď
- Napiš odpověď a klepni na Odeslat
Tvá odpověď bude zveřejněna okamžitě a pak ji už nebudeš moct upravit – proto nikam nespěchej a opravdu se zamysli nad tím, co chceš říct.
Zpochybnění hodnocení
Hodnocení sice nemůžeš smazat, ale můžeš ho nahlásit, pokud si myslíš, že porušuje naše Zásady psaní hodnocení. Neboj se nám poslat širší kontext nebo vše popiš ze svého úhlu pohledu. Mysli ale na to, že i ty se musíš řídit zásadami psaní hodnocení.
Související články
- Host
Zásady hodnocení Airbnb
Naše zásady zajišťují, že hodnocení psaná hosty i hostiteli budou užitečná, informativní a přesná. - Host
Tvá hodnocení od hostitelů
Hodnocení od minulých hostitelů pomáhají ostatním zjistit, co mají očekávat. Zjisti, co se píše do hodnocení a kdo si je může přečíst. - Host
Hodnocení pobytů ze strany hostů i hostitelů
Naše komunita spoléhá na upřímná a transparentní hodnocení. Hostitelé i hosté píší hodnocení po ukončení pobytu. Tady jsou informace o hodno…