Návody
•
Host
Jak postupovat, když hostitel nereaguje
Jak postupovat, když hostitel nereaguje
Když hostitel nereaguje na žádost o rezervaci ubytování
Pokud nerezervuješ ubytování s Okamžitou rezervací, mají hostitelé 24 hodin na přijetí nebo zamítnutí žádosti o rezervaci. Zjisti víc o Rychlosti odpovědí hostitele.
Když hostitel nereaguje po potvrzení rezervace
Jakmile budeš mít rezervaci potvrzenou, ukáže se hostitelovo telefonní číslo v podrobnostech rezervace u tvého pobytu. Pak budeš moct otevřít aplikaci Airbnb a hostiteli zavolat. Po skončení pobytu (nebo v případě zrušení rezervace) se číslo už neukáže, ale pořád budeš moct poslat zprávu. Zjisti víc o tom, jak kontaktovat hostitele.
Pokud tě zajímají podrobnosti a pokyny k příjezdu, najdeš je 48 hodin před dnem příjezdu na stránce itineráře rezervace.
V případě, že veškerá komunikace selže a tobě se nepodaří s hostitelem spojit, kontaktuj nás.
Pomohl ti tento článek?
Související články
- Host
Kontaktování hostitelů
Pokud se chceš před zamluvením rezervace dozvědět víc o ubytování, hostiteli nebo zážitku, napiš hostiteli zprávu přes Airbnb. - Host
Kolik času má hostitel, aby na tvoji žádost o rezervaci odpověděl
Hostitelé mají 24 hodin na oficiální potvrzení nebo odmítnutí žádostí o rezervace. O stavu žádosti budeš informován/a e-mailem. - Host
Kde najdeš pokyny k příjezdu
Informace o příjezdu najdeš v podrobnostech rezervace. Tyto informace najdeš taky v e-mailu s připomenutím rezervace, který ti pošleme.