Přeskočit na obsah
Litujeme, ale některé části webových stránek Airbnb nefungují správně bez zapnutého JavaScriptu.
Centrum nápovědy
– domovská stránka
Vyhledávání
Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Domů
All topics
Tvé rezervace
Stav rezervace
Stav rezervace
Návody • Host
Zjisti si stav rezervace, když jsi host
Stav rezervace si můžeš zkontrolovat v doručených zprávách nebo v sekci Pobyty.
Návody
Pochopení stavu rezervace
Podrobnosti o různých stavech rezervací.
Návody • Host
Rychlost odpovědi hostitele
Hostitelé mají 24 hodin na oficiální potvrzení nebo odmítnutí žádostí o rezervace. O stavu žádosti budeš informován/a e-mailem.
Návody • Host
Co se stane, když žádost o rezervaci vyprší nebo bude zamítnuta
Když hostitel tvoji rezervaci zamítne nebo na ni neodpoví do 24 hodin, nic ti nenaúčtujeme a můžeš si rezervovat jiný pobyt.
Návody • Host
Co znamená stav „Nevyřízená“ uvedený u žádosti o rezervaci?
Rezervace může být „Nevyřízená“, protože se čeká na reakci hostitele na žádost o rezervaci nebo kvůli ověření totožnosti.
Příbuzná témata
Změny
Rušení rezervací
Příjezd
Odjezd
Příprava na Zážitek Airbnb
Řešení problémů