Stav rezervace
Stav rezervace
- NávodyZjisti si stav rezervace jako hostStav rezervace si můžeš zkontrolovat v doručených zprávách nebo v sekci Pobyty.
- NávodyPochopení stavu rezervacePodrobnosti o různých stavech rezervací.
- NávodyRychlost odpovědi hostiteleHostitelé mají 24 hodin na oficiální potvrzení nebo odmítnutí žádostí o rezervace. O stavu žádosti budeš informován/a e-mailem.
- NávodyCo se stane, když má žádost o rezervaci vyprší nebo bude zamítnuta?Když hostitel tvoji rezervaci zamítne nebo na ni neodpoví do 24 hodin, nic ti nenaúčtujeme a můžeš si rezervovat jiný pobyt.
- NávodyCo znamená stav „Nevyřízená“ uvedený u žádosti o rezervaci?Rezervace může být „Nevyřízená“, protože se čeká na reakci hostitele na žádost o rezervaci nebo kvůli ověření totožnosti.
- NávodyZměna nevyřízené žádosti o pobytPokud hostitel žádost o rezervaci ještě nepotvrdil, můžeš ji stáhnout a odeslat novou s aktualizovanými rezervačními údaji.