Pomoc s rezervací
Pomoc s rezervací
Pokud potřebuješ rezervaci zrušit (nic se neděje, občas se to stane každému), aktualizovat nebo máš otázky ohledně toho, jak fungují platby, jsi na správném místě. Tyhle články ti pomůžou s orientací v případných zrušeních nebo změnách a vysvětlí ti, co se stane, když dojde ke změně.
- Návody
Zrušení rezervace pobytu
Rezervaci můžeš zrušit nebo změnit na kartě pobytů. - Návody
Jak zruším rezervaci zážitku?
Při procesu zrušení rezervace si budeš moct částku finanční náhrady zkontrolovat předtím, než změnu potvrdíš. - Návody
Zrušení pobytu z důvodu polehčujících okolností
Najdi podrobnosti o požadavcích a dalších krocích. - Návody
Změna rezervace před pobytem
Pokud chceš změnit rezervaci, jdi do svých pobytů a pošli hostiteli žádost o změnu. - Návody
Platební metody, které přijímáme
Podle toho, ve které zemi se tvůj platební účet nachází, si můžeš vybrat z několika platebních metod. - Návody
Kdy zaplatíš za rezervaci
Načasování se liší podle typu rezervací a lokality pobytu. - Návody
Vyhledání údajů rezervace
Podrobnosti rezervace, jako je potvrzovací kód, najdeš v doručených zprávách nebo na kartě Pobyty.