Airbnb odpovídá: Informace o hostech a nahlašování chování hostů
Ptali jste se: Může Airbnb sdílet víc informací o hostech, například jejich hodnocení, celé jméno atd.? Můžeme získat možnost nahlásit špatné hosty a tuto informaci zpřístupnit dalším hostitelům?
Víc informací o hostech
Pozorně sledujeme, jaké další informace můžeme sdílet, abyste měli jistotu o kvalitě každého hosta pokaždé, když hostíte. V současné době si před potvrzením rezervace můžete prohlédnout předchozí hodnocení a informace v profilu potenciálního hosta (včetně bydliště, vzdělání, koníčků a jazyků, kterými hovoří). Abychom však ochránili osobní údaje hostitelů i hostů, jejich příjmení nesdílíme, dokud není rezervace potvrzena. Pokud vám pro přijetí rezervace nestačí tento soubor informací, můžete hostům položit další otázky. Domácí adresy hostů nesdílíme, protože tyto údaje nejsou relevantní ani se nevyžadují k provedení rezervace.
Každý host na Airbnb musí pro účely své rezervace poskytnout celé jméno, datum narození, telefonní číslo, e-mailovou adresu a platební údaje. Jako hostitel máte také možnost požadovat po hostech, aby před rezervací vašeho ubytování předložili průkaz totožnosti, což je jen jeden z prvků naší pokračující snahy o budování důvěry v komunitě.
Hlášení chování hostů
V nadcházejících měsících přidáme další možnosti, jak nahlásit chování hostů, které může být třeba řešit. Brzy dostanete víc informací. Mějte ale na paměti, že hostitelská hodnocení hostů zůstávají pro komunitu nejúčinnějším nástrojem nahlašování.
Vaše hodnocení využíváme k upozornění na skvělé i horší chování hostů víc než kdy předtím. Vyvíjíme program pro superhosty, který vám pomůže identifikovat zkušené cestovatele s vynikajícím hodnocením. A ve výjimečných situacích, kdy věci nejdou podle plánu, nám vaše hodnocení pomohou identifikovat nevhodné chování hostů, vydat konkrétnější a přísnější varování a zablokovat ty hosty, kteří své chování nezlepšují.
Můžete být v klidu: pokud hosté dostanou od hostitelů negativní hodnocení, Airbnb se tím bude zabývat. Dbáme na to, aby hosté dostávali varování v případě nepřijatelného chování, a v některých případech jim může být zcela zablokována možnost žádat o rezervace. Bezpečnost vás i vašich hostů bereme velmi vážně, a proto požadujeme, aby všichni v naší komunitě dodržovali naše komunitní standardy. Vaše hodnocení hostů jsou nezbytná pro budování důvěry v naší komunitě a my jsme odhodláni podniknout ve vašem zájmu kroky, abychom zajistili kvalitní zážitky pokaždé, když hostíte.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.