Jedním ze způsobů, jak Airbnb podporuje důvěru mezi hostiteli a hosty, je prostřednictvím procesu hodnocení pobytů a zážitků, který pomáhá naší komunitě přijímat informovaná rozhodnutí o rezervacích a hostitelství a poskytuje hostům a hostitelům upřímnou zpětnou vazbu, která jim pomůže se zlepšit. Cílem našich zásad hodnocení je zajistit, že zpětná vazba poskytovaná prostřednictvím našeho systému hodnocení bude autentická, důvěryhodná a užitečná pro naši komunitu.
Hodnocení musí být nezaujatá, musí obsahovat relevantní informace odrážející skutečnou zkušenost hodnotitele během pobytu nebo zážitku a musí se řídit našimi podmínkami obsahu.
Hodnocení nesmí obsahovat výslovný, diskriminační, škodlivý, podvodný, nezákonný nebo jiný obsah, který porušuje naše podmínky obsahu.
Chceš-li nahlásit hodnocení za porušení těchto podmínek, kontaktuj nás.
Pokud hodnocení poruší tyto zásady, můžeme toto hodnocení odstranit, včetně všech souvisejících hodnocení a dalšího obsahu. Odstranění jakéhokoliv hodnocení bereme vážně a činíme tak pouze v případě, že dojde k jasnému porušení těchto podmínek. V závislosti na povaze porušení můžeme také omezit, pozastavit nebo odstranit přidružený účet na Airbnb.
Tyto podmínky mohou být na různých místech uplatňovány jinak, aby odrážely to, co místní zákony umožňují nebo vyžadují.
I když očekáváme, že všichni členové komunity zveřejní hodnocení, která reprezentují jejich skutečnou zkušenost a obsahují přesné informace, obecně nezveřejňujeme spory týkající se pravdivosti hodnocení. Místo toho umožňujeme jednotlivcům zveřejňovat odpovědi na hodnocení.
Jakmile bude hodnocení, které jsi napsal/a, kontaktuj nás a požádej o jeho odstranění.