Stav rezervace ti dává vědět, jak se ti daří jako hostiteli nebo hostu.
Host dorazí během 24 hodin.
Host brzy dorazí, ale ne během 24 hodin.
Host se ubytuje během uvedeného počtu dní. Pokud jsi tak ještě neučinil/a, teď je vhodná chvíle vytisknout si podrobnosti rezervace a domluvit si příjezd.
Hostitel vyžaduje, aby host před přijetím žádosti o pobyt ověřil svou totožnost. Má na to 12 hodin, jinak žádost vyprší.
Host odjel a na napsání hodnocení pobytu má 14 dnů.
Žádost o pobyt byla přijata, ale platba hosta neprošla. Rezervaci nelze potvrdit, dokud nebude platba dokončena, takže host má 24 hodin na aktualizaci svých platebních údajů. V opačném případě bude rezervace zrušena a hostu nebudou nic účtovány.
Další informace o rezervacích, které čekají na platbu.
Rezervace byla zrušena, pravděpodobně proto, že:
Hostitel, host nebo Airbnb zrušil potvrzenou rezervaci. Někdy může Airbnb zrušit rezervaci jménem hostitele nebo hosta.
Host se odhlásí do 24 hodin.
Hostitel nebo host inicioval změnu pobytu.
Žádost o pobyt byla přijata hostitelem nebo automaticky přes Okamžitou rezervaci. Airbnb vybralo platbu.
Host je právě teď na cestě. Super!
Host se zeptal na konkrétní termín, ale zatím neodeslal žádost o pobyt. Aby si hostitelé udrželi index odpovědí, doporučujeme jim odpovědět do 24 hodin a vyzvat hosty k rezervování, zamítnutí nebo odeslání speciální nabídky ještě před vypršením poptávky.
Pokud je stav Poptávka – brzy vyprší, hostitelé si můžou na palubovce Dnes zkontrolovat, kolik hodin jim zbývá na odpověď. Další informace o kontaktování hostitelů.
Host nepřijal předschválenou pozvánku k rezervaci do 24 hodin od jejího obdržení od hostitele. Ubytování si můžou pořád zarezervovat, ale budou muset poslat novou žádost o pobyt.
Hostitel pozval hosta k rezervaci uvedených termínů s automatickým potvrzením. Host má 24 hodin na přijetí rezervace výběrem možnosti Rezervovat nyní.
Požadované termíny už nejsou k dispozici. Může k tomu dojít z několika důvodů, včetně překrytí rezervací nebo nedávné aktualizace kalendáře hostitele.
Host obdržel od hostitele speciální nabídku, ale nepřijal ji do 24 hodin.
Host dokončil svůj pobyt.
Hostitel žádost o pobyt odmítl, takže hostu nebudou nic účtovány.
Hostiteli nebo hostu trvalo déle než 24 hodin, než žádost přijal nebo odmítl. Pokud má host stále zájem, bude muset poslat novou žádost. Další informace o zamítnutých nebo prošlých žádostech.
Host poslal žádost o pobyt, ale pak se ji rozhodl zrušit.
Pobyt skončil a hostitel má 14 dní na to, aby hostu napsal hodnocení.
Hostitel pozval hosta k rezervaci uvedených termínů za jinou cenu, než je uvedeno v nabídce. Hostitelé to často dělají, aby mohli nabídnout slevu nebo přidat další částku, například poplatek za domácí mazlíčky. Host má 24 hodin na přijetí rezervace výběrem možnosti Rezervovat nyní. V tu chvíli bude rezervace automaticky přijata.
Náš tým zákaznické podpory změnil podrobnosti pobytu jménem hostitele nebo hosta.
Hostitel zamítl žádost hosta o změnu podrobností pobytu.
Host požádal o změnu podrobností pobytu. Pokud hostitel žádost nepřijme, bude muset pokračovat podle původního plánu nebo rezervaci zrušit.
Hostitel požádal o změnu podrobností pobytu. Pokud host návrh nepřijme, bude muset pokračovat podle původního plánu nebo pobyt zrušit.
Host požádal o pobyt a hostitel žádost odmítl, což znamená, že host nemůže žádost o pobyt odeslat. Může to být způsobeno změnou jeho dostupnosti.
Poznámka: Časy jsou založeny na místním časovém pásmu nabídky.