Stav rezervace ti prozradí, jak si vedeš.
Host dorazí do 24 hodin.
Host přijede brzy, ale ne do 24 hodin.
Host dorazí během uvedeného počtu dní. Teď je ten správný čas vytisknout rezervační údaje a domluvit se na příjezdu, pokud jste tak ještě neučinili.
Hostitel požaduje, aby host před přijetím žádosti o pobyt ověřil svoji totožnost. Má na to 12 hodin, v opačném případě žádost vyprší.
Host odjel a má 14 dní na napsání hodnocení pobytu.
Žádost o pobyt byla přijata, ale platba hosta neprošla. Rezervace nemůže být potvrzena, dokud nedojde k dokončení platby. Host má 24 hodin na zadání nových platebních údajů. V opačném případě bude rezervace zrušena a hostovi nebude nic strženo.
Zjisti víc o rezervacích, které čekají na platbu.
Rezervace byla zrušena pravděpodobně proto, že:
Rezervace byla zrušena buď hostitelem, hostem, nebo Airbnb. Někdy může Airbnb zrušit rezervaci za hostitele nebo hosta.
Host bude odjíždět do 24 hodin.
Změnu pobytu inicioval buď hostitel, nebo host.
Žádost o pobyt byla přijata, buď hostitelem, nebo automaticky prostřednictvím Okamžité rezervace. Airbnb vybralo platbu.
Host je právě teď na pobytu. Skvělé!
Host nepřijal předschválenou pozvánku k rezervaci do 24 hodin od jejího obdržení. Stále si může ubytování rezervovat, ale bude muset odeslat novou žádost o pobyt.
Hostitel vyzval hosta k rezervování zobrazeného termínu s automatickým potvrzením. Host má 24 hodin na přijetí výběrem možnosti Rezervovat nyní.
Požadovaný termín už není dostupný. Mohlo se to stát z několika důvodů, včetně překrytí rezervací nebo nedávné aktualizace kalendáře hostitele.
Host obdržel od hostitele speciální nabídku, ale do 24 hodin ji nepřijal.
Host dokončil svůj pobyt.
Hostitel žádost hosta o pobyt zamítl, takže mu nebude nic strženo.
Hostiteli nebo hostu trvalo déle než 24 hodin, než žádost přijal nebo odmítl. Pokud má host stále zájem, musí odeslat novou žádost. Více informací o zamítnutých nebo prošlých žádostech.
Host odeslal žádost o pobyt, ale rozhodl se ji zrušit.
Pobyt skončil a hostitel má 14 dní na to, aby hostu napsal hodnocení.
Hostitel vyzval hosta k rezervování požadovaného termínu za jinou cenu, než je u nabídky uvedena. Hostitelé to často dělají, aby nabídli slevu nebo přidali k rezervaci dodatečný poplatek, např. za domácího mazlíčka. Host má 24 hodin na to, aby nabídku hostitele přijal výběrem možnosti Rezervovat nyní, a v tomto případě bude rezervace automaticky přijata.
Náš tým zákaznické podpory změnil podrobnosti cesty jménem hostitele nebo hosta.
Hostitel žádost hosta o změnu pobytu zamítl.
Host požádal o změnu některých podrobností pobytu. Pokud je hostitel neschválí, bude platit původní plán. Host bude mít možnost rezervaci zrušit.
Hostitel požádal o změnu některých podrobností pobytu. Pokud je host neschválí, bude platit původní plán. Hostitel bude mít možnost rezervaci zrušit.
Host se hostitele zeptal na možnost pobytu, ale hostitel ji zamítl. To znamená, že host nemůže poslat žádost o rezervaci. Může to být proto, že došlo ke změně v jeho dostupnosti.
Host se hostitele zeptal na konkrétní termín, ale zatím neposlal žádost o rezervaci. Aby si hostitelé udrželi index odpovědí na dobré úrovni, doporučujeme jim, aby do 24 hodin od přijetí žádosti reagovali tím, že hosty vyzvou k zamluvení rezervace, žádost zamítnou a nebo aby hostu poslali speciální nabídku. Pak žádost vyprší. Pokud tvůj stav uvádí „Poptávka – brzy vyprší“, podívej se na palubovku Dnes a zjisti, kolik hodin máš na odpověď, než bude pozdě. Zjisti víc o kontaktování hostitelů.