Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Tipy od hostitelů z programu Airbnb Plus: Jak hosty co nejvřeleji přivítat

    Tipy od hostitelů z programu Airbnb Plus: Jak hosty co nejvřeleji přivítat

    Zjisti, jak úspěšní hostitelé z programu Airbnb Plus vytvářejí nezapomenutelné první dojmy.
    Od Airbnb dne 5. Bře 2020
    3minutové čtení

    Hlavní témata

    • Komunikujte s hosty před příjezdem, abyste věděli, co budou potřebovat

      • Bezproblémový proces příjezdu zajistíte, když se na něj připravíte s předstihem

      • Přemýšlejte nad smysly a připravte atmosféru, aby se hosté cítili příjemně

      • Připravte základní vybavení a zbytek mějte po ruce

      • Zjednodušte odjezd a hosty znovu kontaktujte po 24 hodinách

      Hostitelé nabídek Airbnb Plus jsou komunitou výjimečných lidí, kteří považují hostitelství za dovednost a navazují spojení od okamžiku příjezdu. Zde jsou některé z jejich nejlepších tipů pro vytvoření dobrého prvního dojmu a vřelého přivítání:

      Předvídejte potřeby hostů

      Aby se hosté cítili vítáni, není nezbytné čekat, až dorazí. Den před příjezdem se jich zeptejte, zda mají nějaké zvláštní požadavky. Cestují s domácím mazlíčkem? Nechte jim na uvítanou pamlsek nebo hračku. Osobitý přístup je důležitý, ať už se jedná o odstranění potravinového alergenu ze spíže nebo o instrukce, jak se dostat na místo, které hosté chtějí navštívit.

      Zajistěte bezproblémový proces ubytování

      Připravte pro hosty jasné instrukce pro příjezd, včetně fotografií, kde najdou klíče a vstup. Mnozí hostitelé využívají k odeslánípokynů pro příjezd aplikaci Airbnb. Pokud je to možné, buďte u žádostí o dřívější příjezd nebo pozdní odjezd flexibilní.

      Nabídněte hostům, že je přivítáte osobně, nebo jim poskytněte samoobslužný proces ubytování pomocí chytrého zámku, uzamykatelné skříňky s tlačítkovým zámkem nebo dveří se vstupem prostřednictvím tlačítkového zámku. Osobní přivítání by mělo být vřelé a stručné – informace, které jsou uvedeny v domácí příručce asi nebude potřeba během prohlídky sdělovat. Pokud hosté využijí samoobslužný proces příjezdu, kontaktujte je a ujistěte se, že mají vše, co potřebují.

      Navoďte atmosféru

      Příjemná teplota, rozsvícená vstupní světla a osobní uvítací zpráva pomohou, aby se hosté cítili uvolněně. Ubytování by mělo vonět příjemně nebo neutrálně (bez parfémů, chemických vůní nebo silných zápachů). Všechny vůně by měly být lehké a přírodní. Vyzkoušejte třeba eukalypt, levanduli či citrusové vůně v difuzéru nebo jako esenciální oleje.

      Usnadněte hostům, aby našli co potřebují, jak u vás doma, tak i v okolí. Připravte si přátelské poznámky s užitečnými nápovědami, včetně toho, co je dovoleno nebo zakázáno. (Je v pořádku mít ty samé poznámky v ubytování dlouhodobě, pokud nejsou roztrhané nebo špinavé.) Hosté rovněž ocení snadno použitelnou příručku s radami ohledně ubytování a s tipy, kam by měli zajít nebo co by měli vyzkoušet.

      „Moje žena vítá hosty lahví vína a já půl tuctem vajec. Snažíme se najít si cestu ke každému z hostů“, říká hostitel nabídky Airbnb Plus Darrel z Atlanty. A jeho pohostinnost se mu vyplácí: „Když jsme dorazili k Darrelovi byl velmi laskavý“, říká jeho host Harrison. „Jeho instrukce byly velmi jasné, takže nedošlo k žádnému nedorozumění při příjezdu ani odjezdu.“

      Poskytněte nezbytnosti i něco navíc

      Dobře zásobené ubytování umožní hostům, aby si svůj pobyt užili od začátku až do konce. Například by nemělo chybět dostatečné množství toaletního papíru ani základní potraviny, jako je černý pepř, sůl nebo kuchyňský olej. Abyste hostům jejich pobyt co nejvíce usnadnili, nezapomeňte na běžně požadované věci, jako jsou ručníky a přikrývky.

      Bonusový tip: Nákup větších balení (třeba tekutého mýdla nebo čaje a kávy) vám může z dlouhodobého pohledu ušetřit peníze. Doplňování lahví a nádob je nejen lepší pro životní prostředí, ale navíc to vypadá stylově.

      Zjednodušte co nejvíce odjezdy

      Přátelská rozloučení jsou stejně příjemná jako vřelá přivítání. Pokud je to možné, vyhovte všem žádostem o pozdější čas odjezdu. Pošlete hostům zprávu s nejrychlejší trasou na letiště nebo vlakové nádraží a pomozte jim tak s plánováním.

      Odjezd by měl být co nejjednodušší. Mělo by stačit zamknout a vrátit klíče. Hosté by neměli řešit vynášení odpadků, umývání nádobí, ani se starat o povlečení. Do 24 hodin po odjezdu pošlete hostům vzkaz, poděkujte jim a zeptejte se, jestli bylo při pobytu vše v pořádku.

      Pamatujte, že srozumitelná komunikace je klíčová, od příjezdu až po odjezd. S narůstajícím počtem hostů, kteří se u vás ubytují, najdete svůj vlastní jedinečný způsob, jak zařídit, aby se u vás hosté cítili jako doma.

      Hlavní témata

      • Komunikujte s hosty před příjezdem, abyste věděli, co budou potřebovat

        • Bezproblémový proces příjezdu zajistíte, když se na něj připravíte s předstihem

        • Přemýšlejte nad smysly a připravte atmosféru, aby se hosté cítili příjemně

        • Připravte základní vybavení a zbytek mějte po ruce

        • Zjednodušte odjezd a hosty znovu kontaktujte po 24 hodinách

        Airbnb
        5. Bře 2020
        Bylo to užitečné?