Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Právní termíny • Hostitel

Podmínky Airbnb pro firmy

Tento článek byl automaticky přeložen.

POKUD BYDLÍŠ V USA NEBO ORGANIZACE, ZA KTEROU PŮSOBÍŠ, JE ZAVEDENA V USA, PAMATUJ: NA JAKÝKOLIV SPOR TÝKAJÍCÍ SE TĚCHTO DODATEČNÝCH PODMÍNEK SE VZTAHUJÍ ARBITRÁŽNÍ KLAUZULE A ZŘEKNUTÍ SE SKUPINOVÉ ŽALOBY OBSAŽENÉ V OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH AIRBNB.

Tyto podmínky podléhají australskému spotřebitelskému právu. Naše služby mají záruky, které nelze vyloučit podle australského spotřebitelského práva. Tyto podmínky se vztahují v maximálním rozsahu povoleném australským spotřebitelským právem.

Naposledy aktualizováno: 1. srpna 2024

Děkujeme, že využíváš Airbnb pro firmy!

Tvé používání programu Airbnb pro firmy (dále jen „pracovní program“) společností, subjektem nebo jinou organizací podléhá těmto podmínkám Airbnb pro firmy (dále jen „pracovní podmínky“), které doplňují Obchodní podmínky Airbnb (dále jen „Obchodní podmínky“), platební podmínky Airbnb (dále jen „Platební podmínky“) a Zásadám ochrany osobních údajů Airbnb (dále jen „Zásady ochrany osobních údajů“) (souhrnně „Podmínky Airbnb“). Přijetím těchto pracovních podmínek potvrzuješ a potvrzuješ, že: (i) jsi poskytl/a přesný název své společnosti, subjektu nebo jiné organizace (dále jen „tvoje organizace“ nebo „organizace“) v procesu registrace pracovního programu; a (ii) máš právní pravomoc jednat jako zástupce této organizace a souhlasit s těmito Obchodními podmínkami této organizace (v těchto pracovních podmínkách jsou odkazy na „tebe“ nebo „tvé“ pro tebe jako zástupce tvé organizace, oprávněné jednat jménem tvé organizace a uzavřít s ní smlouvu).

Naše shromažďování a používání osobních údajů v souvislosti s přístupem a používáním platformy Airbnb nebo Airbnb pro firmy je popsáno v našich Zásadách ochrany osobních údajů (a neřídí se těmito podmínkami práce).

Veškeré služby zpracování plateb prostřednictvím nebo v souvislosti s používáním platformy Airbnb jsou poskytovány jedním nebo více subjekty Airbnb Payments, jak je uvedeno v Platebních podmínkách.

Jakékoliv výrazy s velkým písmenem použité v těchto Podmínkách práce a nedefinované budou mít význam, který jim bude dán v Podmínkách Airbnb.

Když tyto pracovní podmínky zmiňují „Airbnb“, „my“, „nás“ nebo „naše“, odkazují se na společnost Airbnb, se kterou vaše organizace uzavírá smlouvu, nebo společnost Airbnb, která pracuje podle těchto Podmínek práce, jak je uvedeno v Obchodních a platebních podmínkách.

1. Přehled programu

1.1 Airbnb nabízí pracovní program, který pomáhá organizacím, jako je ta tvoje, spravovat ubytování, zážitky a akce související s prací (každá z nich je „pracovní rezervací“). Palubovka Airbnb pro firmy (dále jen „Palubovka“) poskytuje tvé organizaci přístup k podrobnostem pracovních rezervací provedených tvým personálem na platformě Airbnb – včetně osobních údajů členů, kteří se účastní pracovní rezervace. Pracovní rezervace se objeví na palubovce pouze v případě, že jednotlivec propojil svůj účet na Airbnb s vaší organizací přidáním e-mailové adresy přidané k vaší organizaci a naznačila, že konkrétní rezervace je určena pro služební nebo pracovní účely. Členové, kteří na svůj účet na Airbnb přidali e-mailovou adresu přidruženou organizací, jsou v těchto podmínkách práce označováni jako „profesionálové“. Tvá organizace může používat pouze pracovní rezervace a další informace, které ti byly poskytnuty v rámci pracovního programu, za účelem správy služebních cest, ubytování, akcí a zážitků.

1.2 Tvá organizace nás může také nasměrovat ke sdílení údajů o pracovní rezervaci s třetími stranami, které poskytují služby tvé organizaci, jako jsou společnosti zabývající se správou cest a poskytovateli péče. Tvá organizace si může prohlédnout integrace třetích stran dostupné prostřednictvím pracovního programu a iniciovat sdílení s těmito třetími stranami pomocí palubovky. Tvá organizace, nikoliv Airbnb, je zodpovědná za tvé poskytovatele služeb a bude odpovědná za veškeré nároky, ztráty, výdaje, náklady nebo škody vyplývající z nebo na základě jednání nebo opomenutí nebo stavu jednoho z tvých poskytovatelů služeb nebo prodejců - ať už vznikly tvé organizaci, Airbnb nebo třetí straně.

1.3 E-mailové domény tvé organizace používáme ke spojování profesionálů s tvým pracovním programem na základě pracovní e-mailové adresy, kterou nám poskytneš. Pokud jiné subjekty přidružené k tvé organizaci (například pod společným vlastnictvím nebo kontrolou) (dále jen „zákaznické subjekty“) sdílejí jednu e-mailovou doménu, budou profesionálové z těchto přidružených subjektů spojeni s instancí tvé organizace Airbnb pro firmy. Vaše organizace odpovídá za to, že všechny tyto přidružené subjekty dodržují tyto pracovní podmínky a budou odpovědní za veškeré nároky, ztráty, výdaje, náklady nebo škody vyplývající z nebo na základě jednání nebo opomenutí některého z těchto přidružených subjektů (včetně vaší organizace) nebo jejich personálu - ať už vznikly vaší organizaci, Airbnb nebo třetí straně. Pokud vaše organizace (nebo její přidružené společnosti) používá více než jednu e-mailovou doménu, můžete tyto další domény přiřadit ke své organizaci přidáním pomocí řídicího panelu.

1.4 Tvá organizace je také zodpovědná za vyplnění fakturačního profilu (dále jen „Fakturační profil“) pro každý zákaznický subjekt a za přidělení každého profesionála k fakturačnímu profilu. Každý odborník může být přiřazen pouze k jednomu fakturačnímu profilu.

1.5 Kromě toho je vaše organizace před použitím pracovního programu zodpovědná za (i) vytvoření a přiřazení každého profesionála týmu nebo týmům a (ii) výběr platební metody a preferované měny pro každý tým. Tvá organizace je zodpovědná za přidání profesionálů do správného týmu.

2. Funkce programu

Do pracovního programu pravidelně přidáváme funkce a čas od času je můžeme také odstranit nebo upravit. Obecně vysvětlujeme, jak používat funkce v pracovním programu, kde se objevují, na webových stránkách pracovního programu a v komunikaci o pracovním programu. Pravidelně také aktualizujeme a upravujeme tyto pracovní podmínky, stejně jako podmínky Airbnb a další podmínky a podmínky, které upravují tvé používání platformy Airbnb. Tvá organizace bere na vědomí, že můžeme, dle vlastního uvážení, aktualizovat, změnit, upravit nebo ukončit všechny funkce poskytované v rámci pracovního programu.

3. Rezervace a oprávnění

Profesionálové

tvé organizace mohou pověřit ostatní členy, aby za ně vytvářeli a spravovali rezervace, a ostatní členové mohou pověřit profesionály, aby udělali totéž. Členové, kteří se podílejí na rezervaci, jsou zodpovědní za své jednání a opomenutí, a za to, co se týká rezervace, včetně dodržování pravidel nebo požadavků specifických pro rezervaci – jako jsou domácí pravidla, storno podmínky, věkové požadavky a požadavky na identifikaci. Člen, který rezervuje ubytování někomu jinému, je rovněž zodpovědný za veškeré kroky, které tato rezervace přijal v souvislosti s rezervací – včetně platby za rezervaci, komunikace s hostitelem a zajištění toho, že hosté jsou si vědomi všech pravidel nebo požadavků na rezervaci. Tvá organizace bude rovněž odpovědná za veškeré nároky, ztráty, výdaje, náklady nebo škody vyplývající z nebo na základě jednání nebo opomenutí tvých profesionálů v souvislosti s pracovní rezervací, která je v souladu s odpovědností tvé organizace za její zaměstnance podle platných zákonů.

4. Personální management

Tvá organizace je zodpovědná za to, že seznam profesionálů zahrnutých v případě Airbnb pro firmy (kteří se objeví na tvé palubovce) bude přesný, aktuální a zahrnutý do příslušného fakturačního profilu a týmu. Pokud profesionál opustí tvou organizaci, je odpovědností tvé organizace odstranit tohoto profesionála pomocí palubovky. Můžeme také nabídnout instalaci pomocí softwaru pro správu totožnosti, který usnadní automatického odstranění profesionálů při jejich odjezdu. Pokud je tato integrace k dispozici, objeví se na palubovce.

5. Nabídky a propagační akce

Nabídky a propagační akce můžeme zpřístupnit organizacím a profesionálům, kteří se účastní pracovního programu. Veškeré tyto nabídky a propagační akce podléhají těmto pracovním podmínkám a v závislosti na propagační akci ti můžeme poskytnout další informace o tom, jak propagační akce funguje, jak propagační akce využít a propagační akce může podléhat dalším právním podmínkám.

6. Možnost fakturace

6.1 Podle vlastního uvážení může Airbnb tvé organizaci nabídnout fakturaci jako možnost fakturace (dále jen „fakturace“). Fakturace faktury podléhá následujícím podmínkám kromě platebních podmínek a výchozích podmínek uvedených v oddílu 7.2 níže.

6.2 Požadavky na fakturaci. Abys mohl/a fakturovat fakturu, musí tvá organizace podstoupit uspokojivé hodnocení kreditních referencí tvé organizace, právní strukturu a další podpůrnou dokumentaci, kterou tvá organizace poskytne Airbnb (dále jen „posouzení kreditu“). Tvá organizace poskytne Airbnb písemné oznámení do 10 pracovních dnů od jakékoliv změny právní struktury, státu/země organizace nebo jakékoliv informace poskytnuté Airbnb. Pokud se fakturační údaje tvé organizace změní, jsi zodpovědný/á za úpravu údajů profilu faktury, včetně fakturačního jména, fakturační adresy, daňových identifikačních čísel a všech kontaktních údajů.

Airbnb si vyhrazuje právo kdykoliv zamítnout fakturaci na základě výsledku posouzení kreditu. Airbnb si také vyhrazuje právo požadovat dodatečnou podporu kreditu ve formě záruky, akreditivu nebo kauce.

Tvé organizaci bude naúčtována fakturační měna vybraná organizací podle oddílu 1.5 výše. Airbnb bude tvoji organizaci fakturovat na základě rezervací pracovních míst provedených profesionály tvé organizace (a jejími přidruženými společnostmi) se sídlem na palubovce, včetně všech rezervací provedených v různých zemích nebo měnách a provedených zákaznickými subjekty identifikovanými tvou organizací na Fakturačním profilu.

6.3 Zakázané cestování. Tvá organizace bere na vědomí, že fakturace nemusí být k dispozici pro cestování ve všech zemích. Airbnb může po 30denním písemném upozornění omezit fakturaci faktury v jakékoliv zemi, která není podle vlastního uvážení Airbnb podporována fakturací (dále jen „omezené cestování“). Tvá organizace upraví své cestovní podmínky tak, aby zakázala svým profesionálům využívat možnost fakturace pro omezené cestování a vyžaduje, aby její odborníci za takovou rezervaci zaplatili prostřednictvím jiné povolené platební metody na platformě Airbnb. Pokud je nějaká omezená cesta rezervována profesionály tvé organizace nebo jejích přidružených společností, pak tvá organizace opravňuje Airbnb k následujícímu:

     i. u všech rezervací na služební cesty, které Airbnb určí, nemohou být fakturovány podle těchto pracovních podmínek nebo z důvodu jiných místních omezení, tvá organizace souhlasí a opravňuje Airbnb k účtování dalších platebních metod tvé organizace, které jsou k dispozici na platformě Airbnb; a

     ii. Tvá organizace souhlasí a opravňuje Airbnb nebo jeho přidružené společnosti k odeslání faktury od příslušného subjektu Airbnb a tvá organizace provede odpovídající platbu nebo způsobí, že příslušný zákaznický subjekt (uvedený v profilu faktury) zaplatí Airbnb.

6.4 Obecné platební podmínky faktury. V souladu s oddílem 15 platebních podmínek tvá organizace zaplatí částky uvedené ve fakturách předložených Airbnb. Airbnb odesílá faktury za částky, které mají být zaplaceny na účet Airbnb Platby, jak je uvedeno na faktuře. Tyto údaje o úhradě platby jsou uvedeny na faktuře a mohou se změnit bez předchozího upozornění. Fakturované částky mohou zahrnovat a mohou být zahrnuty v jedné nebo více fakturách, (1) servisní poplatek Airbnb za používání platformy Airbnb, pokud se to týká (2), a (3) částky dlužné hostiteli uvedené ve faktuře, kterou vybírá Airbnb Platby.

6.5. Ukončení fakturační možnosti Airbnb. Airbnb může fakturaci vypovědět v případě, že dojde k některému z následujících případů: (i) pokud existují nějaké nezaplacené zůstatky jakýchkoliv neuhrazených faktur, které jsou více než 30 dní po splatnosti; (ii) kdykoliv, po opakovaném porušení Podmínek Airbnb nebo těchto Podmínek práce; (iii) z jakéhokoliv důvodu na 30denní písemné oznámení tvé organizaci; nebo (iv) pokud tvá organizace nezaplatí částku faktury, když je splatná 3 nebo vícekrát v jakémkoliv 12měsíčním období; .

Pokud je možnost fakturace fakturace ukončena buď tvou organizací, nebo Airbnb, budou kontrolovat Platební podmínky. Ukončení možnosti fakturace nezbavuje vaši organizaci povinnosti platit za pracovní rezervace.

Tyto platební povinnosti a závazky uvedené v části 7 níže zůstanou v platnosti až do zaplacení všech splatných částek a splatných Airbnb. Tvá organizace zaplatí za všechny pracovní rezervace profesionály tvé organizace, kteří se rozhodnou použít fakturaci faktur.

7. Platby

7.1 Pokud se písemně nedohodneme jinak, platby za pracovní rezervace se řídí platebními podmínkami (nikoliv těmito pracovními podmínkami).

7.2 Pokud budeme souhlasit s nabídnutím fakturace faktur pro rezervace práce, budou se kromě platebních podmínek a podmínek fakturace fakturace uvedené v oddíle 6 výše uplatnit následující výchozí podmínky: (i) budeme ti fakturovat e-mailem pomocí kontaktní e-mailové adresy fakturace, kterou nám poskytneš, na Fakturačním profilu za tímto účelem; (ii) tvoji organizaci budeme fakturovat po každé pracovní rezervaci; (iii) platby jsou splatné nejpozději 30 dní po obdržení faktury; (ii) tvé organizaci vystavíme fakturu; (iii) platby jsou splatné nejpozději 30 dní po obdržení faktury; (ii) iv) každá platba musí být doprovázena samostatným převodem platby zaslaným na adresu accountsreceiveable@airbnb.com a každá taková platba musí zahrnovat číslo faktury a související platby, (v) platby musí být provedeny společností Wire nebo Ach, (vi) všechny částky po splatnosti budou vzniknout úroky ve výši nižší než 1,5% za měsíc nebo maximální sazbu povolenou platnými právními předpisy; a (vii) platby nesmějí být sníženy ani započteny na účet dluhových částek Airbnb nebo za daně, dovoz, cla, srážku nebo jakékoli jiné poplatky nebo částky uložené vládním nebo daňovým orgánem nebo subjektem. Airbnb může kdykoliv upravit fakturační cykly za předpokladu, že Airbnb poskytne tvé organizaci 30 dní předem písemné upozornění prostřednictvím e-mailu. Tvá organizace je zodpovědná za zaplacení všech poplatků, včetně všech příslušných bankovních poplatků a/nebo poplatků za bankovní převod, spojených s jakoukoliv platbou. Podle vlastního uvážení Airbnb můžeme tvé organizaci nabídnout alternativní platební podmínky nebo se v daném případě vzdát se vymáhání určitého termínu. V obou případech ti musíme takovou změnu nebo zřeknutí se odpovědnosti písemně potvrdit.

7.3 Pokud se nám nepodaří vybrat platbu od jednoho z tvých odborníků za pracovní rezervaci nebo související poplatky, bude tvá organizace odpovědná za tyto nezaplacené částky, stejně jako za veškeré výdaje, které nám vzniknou při výběru těchto částek, jako jsou přiměřené poplatky za právní zastoupení.

8. Zákon o ochraně osobních údajů a osobní údaje

Osobními údaji“ se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné osobě, včetně všech informací považovaných za „osobní údaje“ nebo „osobní údaje“ podle zákonů o ochraně osobních údajů nebo bezpečnostních předpisů v Evropské unii (jako je nařízení Evropské unie (EU) 2016/679), Spojeném království, Švýcarsku, jakékoli základní nebo dceřiné vládě kterékoliv z výše uvedených, a jakékoli jiné platné jurisdikce (souhrnně „platné zákony o ochraně osobních údajů“).

Naše shromažďování a používání osobních údajů v souvislosti s přístupem a používáním platformy a pracovního programu Airbnb je popsáno v našich Zásadách ochrany osobních údajů (a neřídí se těmito podmínkami práce).

Pokud sdílíme s tvou organizací osobní údaje nebo je sdílíme s třetími stranami ve směru vaší organizace, vaše organizace se stane správcem těchto údajů a bude za ně odpovědná. Jako správce těchto osobních údajů je tvá organizace zodpovědná za dodržování a zajištění toho, aby poskytovatelé služeb třetích stran splňovali povinnosti vyplývající z platných zákonů o ochraně osobních údajů. Tvá organizace je zodpovědná za veškeré nároky, ztráty, výdaje, náklady nebo škody vyplývající z nebo na základě údajného nebo skutečného selhání tvé organizace při dodržování platných zákonů o ochraně soukromí nebo údajů. Airbnb zůstává zodpovědné za používání a zpracování osobních údajů pod svou kontrolou v souladu se zákonem.

Pokud jde o osobní údaje, které poskytujeme vaší organizaci prostřednictvím pracovního programu, musí vaše organizace zajistit a musí zajistit třetí strany, kterým vaše organizace zpřístupní osobní údaje (např. společnosti zabývající se správou služeb, povinnosti péče a další poskytovatelé služeb třetích stran): (i) používat a zveřejňovat osobní údaje pouze pro zákonné činnosti schválené sekcí 1.1; (ii) dodržovat své povinnosti vyplývající z platných zákonů o ochraně osobních údajů týkajících se používání, zveřejnění, uchovávání nebo jiných operací v souvislosti s osobními údaji; (iii) upozornit Airbnb, pokud rozhodne, že nemůže poskytnout úroveň ochrany požadovanou touto sekcí; a (iv) implementovat a udržovat odpovídající a sociální opatření, která chrání bezpečnost, integritu, integritu a dostupnost osobních údajů. Pokud tvá organizace upozorní Airbnb, že nemůže poskytnout požadovanou úroveň ochrany, má právo tyto Obchodní podmínky ukončit bez nákladů nebo odpovědnosti a tvá organizace musí ukončit používání osobních údajů nebo podniknout jiné přiměřené a vhodné kroky k nápravě situace podle pokynů Airbnb.

Tvá organizace opravňuje Airbnb ke zveřejnění tvého přijetí osobních údajů a účelů, pro které Airbnb tyto osobní údaje poskytlo. V případě, že se vaše organizace nebo vaše organizace důvodně domnívají, že dojde ke ztrátě nebo neoprávněnému nebo nezákonnému přístupu, použití, kompromisu nebo zveřejnění osobních údajů vaší organizací, vašich přidružených společností a/nebo poskytovatelů služeb třetích stran (dále jen „bezpečnostní incident“), musí vaše organizace okamžitě písemně informovat Airbnb o bezpečnostním incidentu a plně spolupracovat s Airbnb, aby: (i) vyšetřovala, vyřešila a zmírnila účinky bezpečnostního incidentu; a (ii) dodržela veškeré oznamovací povinnosti vůči jednotlivcům, klientům nebo regulačním orgánům v souvislosti s bezpečnostním incidentem. Tvá organizace souhlasí s tím, že pokud to není ze zákona vyžadováno, nebude informovat žádné jednotlivce, klienty ani regulační orgány o bezpečnostním incidentu bez souhlasu Airbnb, aby nebyl bezdůvodně odepřen. Pokud Airbnb tvé organizaci upozorní, že jakákoliv osoba, která je identifikována nebo identifikovatelná v osobních údajích, požádala tě o zrušení zveřejnění nebo použití těchto osobních údajů, musí tvá organizace dodržovat pokyny Airbnb týkající se přerušení používání, zveřejnění, ukládání, odstranění nebo jiných operací týkajících se těchto osobních údajů. Tvá organizace opravňuje Airbnb k poskytnutí textu této části všem platným vládním subjektům, včetně Ministerstva obchodu Spojených států.

Tvá organizace souhlasí s tím, že Airbnb poskytne veškerou pomoc přiměřeně požadovanou za účelem dodržování platných zákonů o ochraně osobních údajů Airbnb. Závazky obsažené v této části platí i v případě, že bude tvé organizace spravovat, kontrolovat nebo vlastnit osobní údaje poskytované Airbnb.

9. Zpětná vazba k pracovnímu programu

Tvá organizace se může účastnit průzkumů a poskytnout zpětnou vazbu na Airbnb pro firmy a na platformě Airbnb pro firmy (dále jen „zpětná vazba“). Jakákoliv poskytnutá zpětná vazba bude jediným a výlučným majetkem Airbnb a tvé organizace tímto postoupí Airbnb veškerá práva, titul a zájem o jakoukoliv zpětnou vazbu, včetně, bez omezení, všech práv duševního vlastnictví v ní obsažených, a v rozsahu, v jakém taková práva nemusí být účinně přidělena, tvá organizace se tímto vzdává jakýchkoli takových práv, jako je Airbnb, jeho nástupcům a nabyvatelům.

10. Vzájemné záruky

Vaše organizace a Airbnb zaručují, že: (i) je řádně vytvořena, platně existující a v dobrém stavu (nebo v místním ekvivalentním postavení) jako subjekt podle zákonů a předpisů jurisdikce její organizace; (ii) má plné právo, pravomoc a pravomoc souhlasit s těmito Podmínkami práce a plnit své povinnosti vyplývající z nich; (iii) přijetí těchto pracovních podmínek bylo řádně schváleno všemi nezbytnými organizačními akcemi; a (iv) jakmile budou tyto pracovní podmínky přijaty, budou tyto pracovní podmínky představovat právní, platné, závazné a vymahatelné povinnosti.

11. Použití ochranných známek

11.1 K identifikaci tvé organizace v pracovním programu můžeme použít název, logo, ochranné známky, prvky značky a další veřejně dostupné materiály (dále jen „známky“). Například můžeme uvést název a logo tvé organizace na palubovce nebo do e-mailové komunikace s tvými profesionály. Bez tvého souhlasu nebudeme používat značky tvé organizace veřejně ani s žádným jiným publikem než tvými profesionály.

11.2 Tvá organizace může používat známky Airbnb za účelem propagace Airbnb pro firmy a platformy Airbnb pro tvé profesionály; za předpokladu, že naše známky jsou používány pouze ve formulářích poskytnutých podle našich pokynů a pouze tak, jak je uvedeno v našich pokynech pro ochranné známky. Zejména tvá organizace nesmí bez našeho předchozího písemného souhlasu zobrazovat ani používat naše známky k žádným externím účelům (mimo tvoji organizaci).

12. Doba trvání a ukončení

12.1 Dohoda uvedená v těchto pracovních podmínkách zůstane v platnosti, dokud ji Airbnb nebo tvá organizace nevypoví. Tvá organizace může tuto smlouvu a její účast v pracovním programu ukončit tím, že nás o tom informuje nejpozději 30 dní před požadovaným datem účinnosti ukončení. Tvá organizace musí doručit veškeré oznámení o ukončení na adresu airbnb-for-work@airbnb.com.

12.2 Tuto smlouvu a účast tvé organizace v pracovním programu můžeme ukončit poskytnutím 30denní e-mailové výpovědi tvé organizaci (pomocí jakékoliv e-mailové adresy, která nám byla poskytnuta), nebo doručením nebo zveřejněním písemného upozornění 30 dní předem prostřednictvím pracovního programu.

12.3 Po ukončení účasti vaší organizace v pracovním programu vaše organizace souhlasí s tím, že zničí nebo odstraní všechny důvěrné informace Airbnb a známky Airbnb spojené s pracovním programem, pokud existují, které má vaše organizace ve vlastnictví nebo pod její kontrolou.

13. Postoupení

Tvá organizace nesmí bez předchozího písemného souhlasu Airbnb postoupit ani převést tyto Obchodní podmínky, ať už zákonem, změnou kontroly, fúzí, prodejem majetku nebo jinak. Jakýkoliv pokus tvé organizace o postoupení nebo převedení těchto pracovních podmínek bez tohoto souhlasu bude neplatný a bez účinnosti. Airbnb může postoupit nebo převést tyto pracovní podmínky, podle vlastního uvážení, bez omezení, s upozorněním 30 dní předem. S výhradou výše uvedeného budou tyto pracovní podmínky vázány a využity ve prospěch stran, jejich nástupců a povolených nabyvatelů.

14. Žádní příjemci třetích stran

Tyto pracovní podmínky nemají a nejsou určeny k udělení žádných práv nebo opravných prostředků jiné osobě než Airbnb a tvé organizaci.

15. Upozornění 

Jakákoliv oznámení nebo jiná komunikace, která jsou povolena nebo požadovaná podle tohoto dokumentu, budou mít písemnou formu. Oznámení a komunikace (i) z Airbnb mohou být doručeny e-mailem (na jakoukoliv adresu, kterou tvá organizace poskytuje) nebo zveřejněním oznámení prostřednictvím pracovního programu; a (ii) od tvé organizace může být doručena e-mailem na adresu airbnb-for-work@airbnb.com. Tato sekce přežije jakékoliv ukončení těchto pracovních podmínek.

16. Celá smlouva

Tyto pracovní podmínky (spolu se všemi spisy podepsanými vaší organizací a Airbnb, které výslovně odkazují na tyto Podmínky práce) představují úplné a exkluzivní porozumění a dohodu mezi Airbnb a tvou organizací týkající se pracovního programu a tyto pracovní podmínky nahrazují a nahrazují veškeré předchozí ústní nebo písemné ujednání nebo dohody týkající se pracovního programu. V případě rozporu mezi těmito Obchodními podmínkami a Obchodními podmínkami, Obchodními podmínkami Platby nebo Zásadami ochrany osobních údajů budou mít pod kontrolou Obchodní podmínky, Platební podmínky a/nebo Zásady ochrany osobních údajů. Tato sekce nevylučuje odpovědnost strany za předchozí nepravdivá, zavádějící nebo klamavá prohlášení nebo zkreslení, pokud jsou ústní nebo písemné. Tato sekce přežije jakékoliv ukončení těchto pracovních podmínek.

17. Obecné

Tvá organizace zaručuje, že bude dodržovat všechny platné zákony, stanovy, zákonné nástroje, předpisy, předpisy, pravidla, vyhlášky, pokyny a kódy týkající se boje proti úplatkářství a korupci, včetně (ale nikoliv výlučně) britského zákona o úplatkářství z roku 2010 a zákona o zahraničních korupčních postupech Spojených států z roku 1977 (ve znění pozdějších předpisů) a poskytne Airbnb okamžité písemné oznámení, pokud to nebo jakýkoli zákaznický subjekt již nedodržuje ustanovení této sekce. Neschopnost Airbnb nebo tvé organizace vymáhat jakékoliv právo nebo ustanovení těchto pracovních podmínek nebude představovat zřeknutí se budoucího prosazování tohoto práva nebo ustanovení. Zřeknutí se takového práva nebo ustanovení bude účinné pouze v případě, že bude písemně podepsáno řádně oprávněným zástupcem Airbnb nebo tvé organizace. S výjimkou případů, které jsou výslovně uvedeny v těchto pracovních podmínkách, nebude uplatnění kteréhokoliv ze stran podle těchto pracovních podmínek ovlivněno jeho/její další nápravná opatření podle těchto pracovních podmínek ani jinak. Pokud z jakéhokoliv důvodu rozhodce nebo soud příslušné jurisdikce zjistí, že některá z ustanovení těchto pracovních podmínek je neplatná nebo nevynutitelná, bude toto ustanovení uplatněno v maximálním povoleném rozsahu a ostatní ustanovení těchto pracovních podmínek zůstanou v plné platnosti a účinnosti. Nic v těchto Podmínkách práce nevytváří ani nenaznačuje vztah agentury, společný podnik nebo partnerství mezi Airbnb a tvou organizací. Tato sekce bude platit i po ukončení těchto pracovních podmínek.

Související články

  • Zásady komunity

    Co očekáváme od hostů

    Očekáváme, že naši hosté budou dodržovat určité standardy a že se budou chovat ohleduplně a s respektem ke svým hostitelům, sousedům hostitelů a všem ostatním členům komunity, se kterými se můžou setkat.
  • Návody • Host

    Okamžitá rezervace

    Nabídky ubytování s okamžitou rezervací umožňují hostům, kteří splňují požadavky hostitele, rezervovat, aniž by museli posílat žádost o schválení.
  • Zásady komunity

    Základní pravidla pro hosty

    Projdi si naše základní pravidla pro hosty.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat