Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Zásady komunity

Podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz v programu Luxe

Tento článek byl automaticky přeložen.

Tyto podmínky se vztahují pouze na rezervace Luxe zamluvené před 2. listopadem 2023. Rezervace rezervované 2. listopadu 2023 nebo později podléhají našim Podmínkám pro změnu rezervace a vrácení peněz.

Datum účinnosti: 29. dubna 2022

Tyto podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz Luxe vysvětlují, jak pomůžeme s novou rezervací a jak nakládáme s finančními náhradami u rezervací v Luxe, když hostitel zruší rezervaci nebo jiný problém s cestováním naruší pobyt. Tyto podmínky platí kromě rezervační smlouvy Airbnb Luxe.

Co se stane, když hostitel rezervaci zruší před příjezdem

Pokud hostitel zruší rezervaci před příjezdem, pomůžeme mu najít a rezervovat srovnatelné ubytování podle našich nejlepších schopností. Pokud se nám nepodaří najít srovnatelné ubytování nebo se host rozhodne nerezervovat novou rezervaci, obdrží host finanční náhradu v plné výši.

Co se stane, když jiný problém s cestováním naruší pobyt

Ostatní cestovní problémy nám musí být nahlášeny kontaktováním podpory nejpozději do 72 hodin po zjištění. Pokud zjistíme, že problém s cestováním narušil pobyt, v závislosti na okolnostech můžeme poskytnout plnou nebo částečnou finanční náhradu. Hostu můžeme také pomoci najít srovnatelné nebo lepší ubytování. Případná vrácená částka závisí na závažnosti cestovního problému, dopadu na hosta, části dotčeného pobytu a na tom, zda host ubytování uvolní. Pokud host ubytování uvolní z důvodu závažného problému s cestováním a kontaktuje nás, nabídneme ti pomoc s nalezením srovnatelného nebo lepšího ubytování na zbývající noci pobytu.

Jaké cestovní problémy jsou pokryty

Termín „Problém s cestováním“ se týká těchto situací:

  • Hostitel rezervaci zruší před příjezdem.
  • Hostitel neposkytuje přístup k ubytování.
  • Ubytování není při příjezdu obyvatelné z jednoho z následujících důvodů:
    • Nejsou přiměřeně čisté a hygienické, včetně ložního prádla a ručníků.
    • Obsahují bezpečnostní nebo zdravotní rizika.
    • Obsahují škůdce.
  • Nabídka obsahuje podstatnou nepřesnost, jako jsou:
    • Nesprávný typ nebo počet pokojů (např. ložnice, koupelny, kuchyně nebo jiné pokoje).
    • Nesprávná lokalita ubytování.
    • Speciální vybavení nebo prvek popsaný v nabídce není přítomen nebo nefunguje (např. bazén; vířivka; koupelna - toaleta, sprcha nebo vana; kuchyň - umyvadlo, sporák, lednička nebo jiný hlavní spotřebič; elektrické, topné nebo klimatizační systémy).
    • Speciální vybavení popsané v nabídce vyžaduje dodatečné náklady, které nebyly v nabídce zveřejněny.

Jak fungují nároky

Aby měl/a nárok na pomoc s novou rezervací nebo finanční náhradu, může host, který provedl rezervaci, podat žádost kontaktováním podpory. Nároky nám musí být vzneseny nejpozději 72 hodin po zjištění cestovního problému a musí být podloženy příslušnými důkazy, jako jsou fotografie nebo potvrzení podmínek hostitelem. Vyhodnocení dostupných důkazů zjistíme, zda došlo k problému s cestováním.

Jak tyto podmínky ovlivňují hostitele

Pokud hostitel zruší pobyt, bude muset vrátit všechny platby, které mu byly poskytnuty v souvislosti s pobytem. Pokud nám vzniknou náklady na pomoc hostu s nalezením nebo rezervováním srovnatelného nebo lepšího ubytování z důvodu zrušení rezervace hostitelem nebo jiným cestovním problémem, budeme mít právo tyto náklady vymáhat od hostitele v souladu s našimi podmínkami a jakýmikoliv dohodami s našimi hostiteli.

Ve většině případů se pokusíme potvrdit nárok hosta u jeho hostitele. Hostitelé mohou také zpochybnit problém s cestováním kontaktováním podpory.

Další věci, kterých by sis měl/a být vědom/a

Tyto podmínky se vztahují na všechny rezervace Luxe zamluvené před 2. listopadem 2023. Luxusní rezervace jsou rezervovány na platformě Airbnb a spravovány společností Luxury Retreats. Upozorňujeme, že na rezervace Luxe zamluvených před 2. listopadem 2023 se nevztahují na rezervace Luxe zamluveny rezervace a vrácení peněz   na Airbnb. Pokud se tyto podmínky vztahují, ovládají a mají přednost před storno podmínkami rezervace.

Před odesláním nároku musí host informovat podporu Airbnb nebo správce nemovitosti, aby se pokusil vyřešit problém s cestováním přímo. Částku finanční náhrady můžeme snížit nebo upravit jakoukoliv pomoc s novou rezervací podle těchto podmínek tak, aby odrážela jakoukoliv finanční náhradu nebo jinou úlevu poskytnutou přímo hostitelem. V rámci poskytování pomoci s novou rezervací můžeme, ale nejsme povinni platit ani přispívat na náklady na nové ubytování. Můžeme také poskytnout hostům možnost uplatnit hodnotu zrušené rezervace na nové ubytování nebo získat cestovní kredit namísto finanční náhrady v hotovosti.

Pokud host prokáže, že včasné nahlášení problému s cestováním nebylo možné, můžeme povolit pozdní nahlášení cestovního problému podle těchto podmínek. Na cestovní problémy, které jsou způsobeny hostem, spolucestovateli, pozvanými či domácími mazlíčky, se tyto podmínky nevztahují. Odeslání podvodného nároku porušuje naše Obchodní podmínky a může mít za následek ukončení účtu.

Naše rozhodnutí podle těchto zásad jsou závazná, ale neovlivňují jiná smluvní nebo zákonná práva, která mohou být k dispozici. Jakékoliv právo, že hosté nebo hostitelé budou muset zahájit právní kroky, zůstává nedotčeno. Tyto podmínky nejsou pojištěním a žádný host ani hostitel nezaplatil žádné pojistné. Všechna práva a povinnosti vyplývající z těchto Podmínek jsou osobní pro rezervujícího hosta a hostitele rezervace a nesmějí být převedeny ani přiřazeny. Případné změny těchto podmínek budou provedeny v souladu s našimi Obchodními podmínkami. Tyto podmínky se vztahují na rezervace v Luxe, ale nevztahují se na pobyty ani na rezervace zážitků.

Pokud máš nějaké otázky týkající se Podmínek pro změnu rezervace a vrácení peněz Luxe, obrať se na podporu.

Pomohl ti tento článek?

Související články

  • Návody • Host

    Zrušení dobrodružství na Airbnb

    Když dobrodružství zrušíš nejméně 30 dní před jeho plánovaným začátkem nebo 24 hodin od jeho zakoupení, získáš finanční náhradu v plné výši.
  • Návody • Hostitel

    Základní vybavení pro hosty

    Základní vybavení tvoří nezbytné položky (předměty), které host očekává, aby měl příjemný pobyt. Jde například o toaletní papír, mýdla, ručníky, polštáře a ložní prádlo.
  • Návody • Host

    Co dělat, když během svého pobytu narazíš na nějaký problém

    Pokud se během tvého pobytu objeví něco neočekávaného, nejprve pošli hostiteli zprávu a zkuste to vyřešit. Je pravděpodobné, že problém napraví. Pokud ti hostitel nepomůže nebo chceš požádat o finanční náhradu, rádi ti pomůžeme my.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat