Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    28. dubna: Pomáháme vám s přípravou na budoucí cestování

    Zjistěte víc o našich nových postupech pro úklid a získejte další odpovědi na své otázky.
    Od Airbnb dne 28. dub 2020
    26minutové video
    Aktualizováno 13. lis 2020

    Hlavní témata

    • Iniciativa vylepšených postupů úklidu: V květnu bude zahájen protokol vedený odborníky

    • Vyplácení finanční podpory: Nové informace na palubovce usnadní sledování oprávněných zrušených rezervací

    • Pomocný fond pro Superhostitele: Zveme hostitele, aby se přihlásili. Přednost budou mít hostitelé, kteří jsou na Airbnb nejdéle a mají finanční potíže

    V posledních Novinkách pro hostitele odpověděl generální ředitel Brian Chesky na další otázky z našich globálních setkání a podělil se o to, co Airbnb dělá, aby vám pomohlo se připravit nové cestovatele. Zde jsou některá z hlavních témat:

    Představujeme iniciativu Vylepšené postupy úklidu

    Nyní chtějí hosté více než kdy jindy ujištění, že úklid berete vážně. A jedním z nejlepších způsobů, jak tuto jistotu nabídnout, je posunout úklid na novou úroveň. S nadšením oznamujeme, že příští měsíc zahájíme iniciativu Vylepšené postupy úklidu Airbnb. Tady je vše, co potřebujete vědět:

    • Za asistence odborníků, včetně Dr. Viveka Murthyho, bývalého generálního lékaře USA, vyvíjíme nové úklidové postupy.
    • Tyto postupy budou k dispozici od května a budou zahrnovat úklidové prostředky, sanitační techniky, pokyny pro jednotlivé pokoje a mnoho dalšího
    • Hosté budou moci snadno vyhledat a identifikovat hostitele, kteří se postupy řídí.

    Doufáme, že díky této iniciativě bude jasnější, jak při úklidu postupovat, a že hostům nabídne klid na duši.

    Jak pomáháme hostitelům při zajišťování budoucích rezervací

    Některé z vás zajímá, jak pobízíme cestovatele k rezervování pobytů na Airbnb. Přestože v současné době omezujeme výdaje na marketing, stále pracujeme na několika důležitých iniciativách, jejichž cílem je zvýšit zájem o rezervace. Od zasílání e-mailů hostům každý týden až po vylepšování našich webových stránek a aplikací děláme vše pro to, abychom zůstali v povědomí cestovatelů a zajistili, že Airbnb bude jejich první volbou, jakmile budou připraveni opět cestovat.

    A pomoci můžou i sami hostitelé. Účastí v naší iniciativě Vylepšené postupy úklidu, aktualizací popisu své nabídky a drobnými vylepšeními domova mohou pomoci podpořit budoucí rezervace.

    Aktualizace ohledně zrušených rezervací a finanční podpory v rámci COVID-19

    Mnozí z vás mají další otázky ohledně našich Podmínek polehčujících okolností – zajímá vás, zda se budou vztahovat na letní rezervace, a potřebujete objasnit vyplácení finanční podpory, kterou jsme oznámili minulý měsíc.

    Některé aktualizace našich podmínek polehčujících okolností:

    • U rezervací provedených po 14. březnu: Pokud hosté, kteří rezervaci zruší z důvodů souvisejících s COVID-19, nemají toto onemocnění, neobdrží finanční náhradu v souladu s podmínkami polehčujících okolností. Místo toho budou v těchto případech platit vaše storno podmínky.
    • U rezervací provedených před 15. březnem: Pokračujeme v dodržování pokynů vlád a odborníků v oblasti zdraví a pokud cestovní omezení zůstanou v platnosti, tyto podmínky mohou platit i nadále. Na začátku každého měsíce, ale častěji když to podmínky vyžadují, vás budeme informovat, zda budou mít rezervace na následující měsíc nárok na zrušení rezervace bez poplatků podle našich podmínek polehčujících okolností. Takže 1. května potvrdíme, zda se tyto podmínky budou vztahovat na příjezdy v červnu, nebo ne.

    Změny ve finanční podpoře:

    • Ptali jste se, zda můžeme zlepšit zobrazování částek finanční podpory, abyste si mohli lépe vypočítat celkové příjmy
    • Vyslyšeli jsme vaše prosby a pracujeme na aktualizaci palubovky rezervací, která bude tyto platby zobrazovat spolu s dalšími informacemi o zrušení
    • Hostitelé se způsobilými zrušenými rezervacemi by měli obdržet první platbu do 1. května

    Vysvětlení kvalifikace na využití financí z pomocného fondu pro Superhostitele

    Dalším tématem, které se v našich globálních setkáních objevovalo často, je Pomocný fond pro Superhostitele, který byl vytvořen, aby pomohl některým z našich nejzkušenějších hostitelů, kteří mají finanční potíže.

    • Pro začátek zveme členy naší komunity, kteří jsou s námi nejdéle: to obvykle znamená, že mají status Superhostitele již čtyři nebo více let. Také porovnáváme výdělky těchto hostitelů z letošního a loňského roku, abychom se ujistili, že pozveme hostitele, kteří byli současnou krizí postiženi nejvíce.
    • Hostitelé, kteří jsou způsobilí, budou pozváni Airbnb – pozvánky jsme již začali rozesílat a budeme tak činit každý týden až do poloviny května.
    • Pokud jste byli vyzváni, abyste se přihlásili, obdržíte e-mail s odkazem na žádost. Náš specializovaný tým prověřuje žádosti hned, jakmile dorazí. Pokud jste se přihlásili, měli byste obdržet odpověď do dvou týdnů.

    Doufáme, že tyto aktualizované informace odpoví na některé vaše otázky související s hostitelstvím. Ano, venku panuje velká nejistota, ale společně můžeme pomoci obnovit důvěru v cestování. A jako vždy bychom vám rádi poděkovali za to, že jste součástí komunity.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Iniciativa vylepšených postupů úklidu: V květnu bude zahájen protokol vedený odborníky

    • Vyplácení finanční podpory: Nové informace na palubovce usnadní sledování oprávněných zrušených rezervací

    • Pomocný fond pro Superhostitele: Zveme hostitele, aby se přihlásili. Přednost budou mít hostitelé, kteří jsou na Airbnb nejdéle a mají finanční potíže

    Airbnb
    28. dub 2020
    Bylo to užitečné?