Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Zásady komunity

Podmínky pro změnu rezervace a vrácení peněz, které platí pro domovy

Tento článek byl automaticky přeložen.

Datum účinnosti: 6. února 2025

Co se stane, když hostitel rezervaci zruší před příjezdem

Pokud hostitel zruší rezervaci před příjezdem, má host nárok na finanční náhradu v plné výši a v případě potřeby mu pomůže najít podobné ubytování v závislosti na dostupnosti za srovnatelné ceny.

Airbnb obvykle převede původní platbu hosta na rezervační kredit, aby usnadnilo okamžitou novou rezervaci, ale hosté mohou místo toho požádat o vrácení peněz prostřednictvím své původní platební metody. Pokud se rezervační kredit nepoužije po 72 hodinách, bude částka kreditu vrácena na původní platební metodu hosta.

Co se stane, když jiný problém s rezervací naruší pobyt

Hosté musí nahlásit problémy s rezervací do 72 hodin po zjištění. Pokud zjistíme, že problém s rezervací narušil pobyt hosta, dáme hostu plnou nebo částečnou finanční náhradu nebo pomůžeme hostu najít podobné ubytování v závislosti na dostupnosti za srovnatelné ceny. Opětovná rezervace nebo vrácená částka závisí na několika faktorech, včetně závažnosti problému s rezervací, dopadu na hosta, části postiženého pobytu, zda host opustí ubytování, další polehčující faktory a sílu důkazů o problému s rezervací.

Jaké problémy s rezervací jsou kryty

Termín „Problém rezervace“ se týká těchto situací:

  • Hostitel zruší rezervaci před příjezdem.
  • Hostitel neposkytne svým hostům přístup k ubytování.
  • Ubytování není při příjezdu obyvatelné, včetně, ale bez omezení na kterýkoliv z následujících důvodů:
    • Ne přiměřeně čisté a hygienické.
    • Obsahuje bezpečnostní nebo zdravotní rizika.
  • Ubytování se výrazně liší od inzerovaného, včetně, ale bez omezení na kterýkoliv z následujících důvodů:
    • Nepřesný typ ubytování (např. celý prostor, soukromý pokoj nebo sdílený pokoj).
    • Nepřesný typ nebo počet pokojů (např. ložnice, koupelny a kuchyně).
    • Nepřesná poloha ubytování.
    • Nabídka neuvede, že hostitel, jiná osoba nebo domácí mazlíček budou během pobytu přítomni.
    • Speciální vybavení nebo funkce inzerované v nabídce není k dispozici nebo nefunguje (např. bazén, vířivka, hlavní spotřebiče, topení a klimatizační systémy).

    Jak požádat o pomoc s novou rezervací nebo finanční náhradu

    Aby mohl/a požádat o pomoc s novou rezervací nebo finanční náhradu, musí host, který provedl rezervaci, kontaktovat nás nebo svého hostitele do 72 hodin po zjištění problému s rezervací. Žádosti by měly být podloženy relevantními důkazy, jako jsou fotografie, videa nebo potvrzení podmínek hostitele, které použijeme k tomu, abychom zjistili, zda došlo k problému s rezervací.

    Jak tyto podmínky ovlivňují hostitele

    Pokud hostitel zruší rezervaci nebo jiný problém s rezervací naruší pobyt hosta, neobdrží žádnou výplatu nebo bude jeho výplata snížena o částku, která bude vrácena jeho hostu.

    Ve většině případů se pokusíme potvrdit nahlášené obavy hosta u jeho hosta. Hostitelé mohou také zpochybnit tvrzení hosta o problému s rezervací tím, že nás kontaktují.

    Další věci, kterých by sis měl/a být vědom/a

    Tyto zásady se vztahují v maximálním rozsahu povoleném zákonem, což může znamenat záruky, které nelze vyloučit. Když se tyto podmínky vztahují, ovládají a mají přednost před storno podmínkami rezervace. Před odesláním žádosti, kdykoliv je to možné, musí host informovat hostitele a pokusit se problém s rezervací vyřešit přímo se svým hostitelem. V souvislosti s řešením problému mohou hosté požádat o finanční náhradu přímo od hostitelů prostřednictvím Centra řešení problémů. Částku finanční náhrady můžeme snížit nebo upravit jakoukoliv pomoc s novou rezervací podle těchto podmínek tak, aby odrážela jakoukoliv finanční náhradu nebo jinou úlevu poskytnutou přímo hostitelem. V rámci poskytování pomoci s novou rezervací můžeme, ale nejsme povinni platit ani přispívat na náklady na nové ubytování. Hostům můžeme také poskytnout možnost uplatnit hodnotu zrušené rezervace na nové ubytování nebo obdržet cestovní kredit namísto finanční náhrady v hotovosti.

    Pokud host prokáže, že včasné nahlášení problému s rezervací nebylo proveditelné, můžeme povolit pozdní nahlášení problému s rezervací podle těchto podmínek. Na problémy s rezervací, které jsou způsobeny hostem, spolucestovateli nebo jeho pozvanými osobami nebo domácími mazlíčky, se tyto podmínky nevztahují. Odeslání podvodné žádosti porušuje naše Obchodní podmínky a může mít za následek ukončení účtu.

    Naše rozhodnutí podle těchto zásad jsou závazná, ale neovlivňují jiná smluvní nebo zákonná práva, která mohou být k dispozici. Jakékoliv právo, že hosté nebo hostitelé budou muset zahájit právní kroky, zůstává nedotčeno. Tyto podmínky nejsou pojištěním a žádný host ani hostitel nezaplatil žádné pojistné. Všechna práva a povinnosti vyplývající z těchto Podmínek jsou osobní pro rezervujícího hosta a hostitele rezervace a nesmějí být převedeny ani přiřazeny. Případné změny těchto podmínek budou provedeny v souladu s našimi Obchodními podmínkami. Tyto podmínky se vztahují na pobyty, ale nevztahují se na rezervace zážitků.

    Pomohl ti tento článek?

    Související články

    Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
    Přihlásit se nebo se zaregistrovat