Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Pochopení indexu odpovědí a indexu přijatých rezervací

    Pochopení indexu odpovědí a indexu přijatých rezervací

    Zjisti, jak tyto sazby fungují, proč na nich záleží a jak vylepšit ty své.
    Od Airbnb dne 20. Čvc 2018
    6minutové čtení

    Pro mnohé z vás je hostitelství důležité, ale také máte práci, rodinu a osobní život, které vás zaměstnávají. Dohlížení na to, jak rychle odpovídáš na dotazy hostů, a sledování procenta žádostí o rezervace, které přijímáš, v porovnání se zamítnutími, pravděpodobně není to nejdůležitější, co chceš dělat. Někteří z vás se ptali na specifika těchto měření, proč na nich záleží a jak je můžete bez enormního nasazení vylepšit – a my jsme rádi, že jste se zeptali! Shromáždili jsme odpovědi od lidí, kteří tyto nástroje vyvíjejí, takže se do toho ponořme a podívejme se, co říkají.

    Jaký je rozdíl mezi mým indexem odpovědí a indexem přijetí?

    • Tvůj index odpovědí měří, jak důsledně odpovídáš během 24 hodin na dotazy a žádosti o rezervace. Index odpovědí za posledních 365 dní najdeš kliknutím na kartu Pokrok a poté na Základní požadavky.
    • Index přijatých rezervací měří, jak často rezervace přijímáš nebo zamítáš. Dotazy hostů ve výpočtu tvého indexu přijatých rezervací nejsou zahrnuty. Index přijatých rezervací za posledních 365 dní najdeš kliknutím na kartu Pokrok a poté na Základní požadavky.

    Pokud jde o můj index odpovědí, počítá se pouze první zpráva/dotaz, nebo se počítají i následující zprávy ve vláknu?
    Reakci měříme pouze do 24 hodin od hostovy první zprávy nebo žádosti. Další zprávy v tomto vlákně neovlivňují index odpovědí.

    Co se stane s mým indexem přijatých rezervací, když raději odpovím na otázku, než abych žádost o rezervaci schválil/a, předběžně ji schválil/a nebo zamítl/a?
    Krátká odpověď je následující: Jestliže host odešle žádost o rezervaci a ty pouze odpovíš na otázku, ale neschválíš ji ani ji neodmítneš před vypršením lhůty, počítá se to jako odmítnutí.

    Ponoříme se do toho trochu hlouběji. Je důležité si uvědomit rozdíl mezi dotazem a žádostí o rezervaci. Dotaz je jen zpráva – možná žádá o objasnění něčeho ohledně vybavení, termínu nebo domácích pravidel. Host může mít zájem o pobyt u tebe a může se dokonce zeptat na něco jako:„Chci si rezervovat tvůj domov; nevadí, když si přivedu psa?” Toto není žádost o rezervaci. Je to jen dotaz. Na dotaz můžeš reagovat odpovědí, předschválením nebo zamítnutím. Zamítnutí žádosti o rezervaci dává hostům najevo, že jejich potřeby nejsou pro tvé místo vhodné, a vybízí je, aby požádali o další nabídku ubytování. Žádná z těchto akcí však přímo neovlivní tvůj index přijatých rezervací. Pokud žádost předschválíš a host si tvé ubytování rezervuje, počítá se to jako přijetí. Jestliže ji předschválíš a on/a si ji nerezervuje, nemá to žádný vliv na tvůj index přijatých rezervací. A když žádost zamítneš, index přijatých rezervací nebude ovlivněn.

    Žádost o rezervaci znamená, že host oficiálně žádá o rezervaci tvé nabídky ubytování a čeká, až ji přijmeš nebo zamítneš. Jde-li o tvůj index přijatých rezervací, měříme pouze konečný výsledek žádosti o rezervaci a můžeš učinit pouze tři možné kroky: žádost přijmout, odmítnout nebo nechat vypršet. Když necháš žádost vypršet – i když odpovíš na otázky, ale nepřijmeš žádné kroky ke schválení nebo zamítnutí žádosti do 24 hodin – je to považováno za zamítnutí.

    Jaký vliv mají tyto indexy na mne jako hostitele?
    To je skvělá otázka. Technicky vzato, nízký index odpovědí může ovlivnit tvou způsobilost v programu Superhostitelů a index přijatých rezervací může ovlivnit způsobilost stát se hostitelem v programu Plus. A hostitelé s velmi nízkými indexy mohou čelit sankcím, včetně pozastavení nabídky ubytování. Nicméně je důležité mít na paměti, že jednorázové případy nereagování nebo zamítnutí žádosti o rezervaci zřídkakdy vedou k podniknutí jakýchkoli kroků. Jsme mnohem více znepokojeni, když vidíme konzistentní vzorec nereagování nebo zamítnutí

    Můžeš se podělit o tipy nebo návrhy, jak udržet svůj index odpovědí a přijatých rezervací na vysoké úrovni?
    Myslíme si, že hostitelé jsou ve skutečnosti experty v této oblasti, takže zde sdílíme i některé z vašich nápadů, ale pokud jde o index odpovědí, jedním z nejlepších způsobů, jak spravovat zprávy na cestách, je využít Airbnb aplikaci ve svém mobilním telefonu. Můžeš také zvážit dočasné uspání své nabídky, pokud víš, že nebudeš schopen/schopna nějakou dobu odpovídat na zprávy. Pokud si bereš dovolenou, účastníš se dlouhé pracovní konference nebo se jen potřebuješ na chvíli odpojit, můžeš odpočívat s vědomím, že v doručených zprávách neběží čas odezvy ani nedochází k hromadění zpráv.

    Uspání nabídky a její stažení z výsledků vyhledávání na určitou dobu:

    1. Jdi na Tvé nabídky a vyber nabídku
    2. Klikni na Podrobnosti nabídky
    3. Vedle Stavu nabídky klikni na Upravit
    4. Pod Stavem nabídky vyberUspáno z rozbalovací nabídky
    5. Zdej datum zahájení a ukončení a poté klikni na Uložit

    Jakmile vyprší nastavený časový rámec, nabídka se automaticky znovu aktivuje. Den před aktivací obdržíš upozornění emailem.

    Zde je několik tipů, které hostitelé v komunitním centru sdílejí, jak udržet vysoký index odpovědí:

    • Vyhraď si během dne čas a odpovídej na žádosti a dotazy
    • Pokud nejsi k dispozici a nechceš svou nabídku uspat, nech za sebe odpovědět spoluhostitele nebo kamaráda
    • Ušetři čas přípravou odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Ve vláknu aktivních zpráv, které máš s hostem, rychle vyhledej „Použít uloženou zprávu”. Zde můžeš vytvářet, používat a opakovaně používat odpovědi.
    • Jestliže máš hodně práce nebo se hostitelské podnikání opravdu rozjíždí, zvaž pořízení virtuálního asistenta

    Pokud jde o index přijatých rezervací, ujisti se, že jsou kalendář a rezervační preference přesné a aktuální. Například když nemůžeš vyhovět žádostem o rezervaci na jeden den, aktualizuj svoji nabídku tak, aby odrážela čas, který potřebuješ mezi rezervacemi. Hostitelé nám také říkají, že je pro ně užitečné udržovat domácí pravidla aktualizovaná, aby hosté pochopili, co je v pořádku a co ne, před odesláním žádosti o rezervaci. Jakmile si jasně vyjasníš svá očekávání, je méně pravděpodobné, že budeš dostávat žádosti, které nebudeš moci přijmout.

    Co dělá Airbnb pro to, aby nedošlo k penalizaci indexu přijatých rezervací hostitelů při odmítnutí nevhodných nebo neoprávněných žádostí?
    Chápeme, že někdy můžeš dostávat žádosti, které jasně porušují tvá domácí pravidla, nebo které jsou ve skutečnosti marketingovými pokusy maskovanými jako žádosti o rezervaci. To tě může dostat do nepříjemné situace, kdy budeš muset riskovat pokles svého indexu přijatých rezervací, protože neexistuje lepší opatření, které bys mohl/a přijmout. Abychom to vyřešili, první věc, kterou musíme udělat, je pomoci ti nahlásit nám problém. Zkoumáme, jak to nejlépe provést, a přestože v tuto chvíli nemáme žádnou funkci, kterou bychom mohli představit, jsme si tohoto nedostatku naprosto vědomi.

    Chceme se ujistit, že máš pravomoc rozhodovat o tom, koho uvítáš ve svém domově, a že ti hosté, kteří se u tebe ubytují, vyhovují. Chápeme, že chceš nést odpovědnost pouze za oprávněné žádosti o rezervace, a proto jsme odhodláni zajistit, aby tomu tak bylo.

    Čísla jsou jen částí příběhu
    I když je dobré mít na paměti index odpovědí a index přijatých rezervací, v širším kontextu nejde o tato měření – ve skutečnosti jsou to pouze ukazatele skutečné pohostinnosti, kterou hostům prokazuješ, a spojení, která navazuješ, když tě kontaktují. Zážitek hosta ovlivňuješ od okamžiku, kdy tě kontaktuje nebo požádá o rezervaci, a hostitelská komunita je právem hrdá na vytvoření prvního dojmu z přivítání a sounáležitosti na lidi, kteří se ubytují v nabídkách. Takže ano, snaž se prosím komunikovat včas a pomoz hostům s úspěšným hledání, když se snaží najít vhodnou nabídku odpovídající jejich potřebám; ale pamatuj, že čísla jsou jen jedním ze způsobů, jak vyprávět příběh o tom, jaký jsi hostitel.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    20. Čvc 2018
    Bylo to užitečné?