Tvé rezervace
Tvé rezervace
Rušení rezervací
Změny
- Návody
Úprava rezervace z pozice hostitele
Hostu můžeš poslat žádost o změnu. Pokud ji schválí, rezervace bude aktualizována. - Návody
Změna nebo zrušení aktivního pobytu ze strany hostitele
Pokud musíš zrušit zbytek rezervace, určitě hostu napiš, co se děje, a poté nás kontaktuj s žádostí o pomoc. - Návody
Reakce na žádost hosta o změnu pobytu
Pokud chce host změnit už potvrzenou rezervaci (např. zkrátit nebo prodloužit pobyt), měl by ti poslat žádost o změnu. - Návody
Změna ceny potvrzených nebo nevyřízených rezervací
Cenu potvrzené rezervace můžeš změnit odesláním žádosti o změnu a u nevyřízené rezervace tak, že hostu pošleš speciální nabídku. - Návody
Přidání poplatku za úklid k už potvrzené rezervaci
Přidání poplatku za úklid k již potvrzené nebo probíhající rezervaci musí schválit host. - Návody
Když host nereaguje na tvoji žádost o změnu pobytu
Pokud se hosté neozývají a tvá žádost je důležitá nebo naléhavá, můžeš jim poslat zprávu s připomenutím, aby žádost přijali nebo odmítli. - Návody
Zamítnutí žádosti o změnu pobytu
Jak hosté, tak hostitelé mohou žádost o úpravu odmítnout a rezervaci nechat beze změny. - Návody
Jak k zážitku přidat další hosty
V případě, že dorazí neohlášení hosté, hostitel je může odmítnout.
Finanční náhrady hosta
- Návody
Vrácení peněz hostu
Způsob, jakým hostu vrátíš peníze, závisí na tom, zda je chceš poslat před pobytem nebo po něm. - Návody
Musím vrátit mým hostům peníze, když podají stížnost?
Pokud nesplňuješ jeden nebo více z našich základních požadavků, může po tobě Airbnb chtít, abys hostům vrátil/a peníze. - Návody
Jak ti může pomoc Centrum řešení problémů
Centrum řešení problémů ti umožňuje vyžádat nebo poslat peníze za záležitosti, které jsou spojeny s pobytem přes Airbnb. Když se hosté a hos…
Jak fungují rezervace
- Návody
Prohlédni si profilovou fotku hosta
Fotky mohou být až do potvrzení nedostupné nebo host ještě žádnou nenahrál. - Návody
Co je index odpovědí a rychlost odpovědí a jak se vypočítávají?
Měříme, jak rychle a důsledně odpovídáš na dotazy a žádosti o rezervace. - Návody
Proč se po hostitelích chce, aby reagovali do 24 hodin?
Rychlé reakce na žádosti o rezervace, rezervační poptávky a další zprávy budují v naší hostitelské komunitě důvěru. - Návody
Jak si jako hostitel mohu ověřit stav své rezervace?
Stav rezervace si můžeš zkontrolovat na různých místech: v rezervacích, doručených zprávách nebo v kalendáři. - Návody
Pochopení stavu rezervace
Podrobnosti o různých stavech rezervací. - Návody
Jak zjistím, že je rezervace hosta potvrzena?
Po potvrzení rezervace obdržíš e-mail. Můžeš také přejít na své rezervace, kalendář nebo vlákno zpráv s hostem. - Návody
Najdi všechny rezervace, které si hosté u tebe zamluvili
Jdi na kartu Dnes, kde najdeš nadcházející rezervace hostů. - Návody
Jak můžu hostovi podržet termín?
Někdy chtějí hostitelé zpřístupnit dny v kalendáři jen pro určité hosty. Toho dosáhneš, když ti hosté pošlou žádost o rezervaci nebo poptávk… - Návody
Co znamená čekání na platbu?
To znamená, že hostitel přijal žádost o rezervaci, ale platba hosta ještě nebyla zpracována. - Návody
Aktualizace popisu nabídky poté, co si host zamluví rezervaci
Hosté s nevyřízenou nebo potvrzenou rezervací se o provedených změnách nedozví, takže je budeš muset informovat přímo.
Problémy s rezervací
- Návody
Pokud je ti host nepříjemný
Pokud zjistíš, že host porušuje některé z tvých domácích pravidel nebo se kvůli němu necítíš bezpečně, můžeš jeho žádost zamítnout nebo reze… - Návody
Když se host neukáže
V případě, že host rezervaci zruší nebo nedorazí, budeme prosazovat tvé storno podmínky a výplatu ti odešleme. - Návody
Když hosté chtějí přivést další lidi
Pokud můžeš ubytovat větší skupinu a chceš hostům účtovat příplatek, můžeš hostovi odeslat žádost o změnu. - Návody
Pojištění odpovědnosti u zážitků
Pojištění odpovědnosti u zážitků je klíčovou součástí programu AirCover pro hostitele, který hostitelům na Airbnb zajišťuje ochranu od A do … - Návody
Pro hostitele – zranění během zážitku na Airbnb
Měl/a bys všechny dostat do bezpečí a neprodleně kontaktovat místní záchrannou službu. Potom nám incident nahlas. - Návody
Jaká zdravotnická evakuační podpora je k dispozici během Zážitků a Dobrodružství na Airbnb?
International SOS pomáhá hostitelům a hostům s nezbytnou evakuací ze zdravotních důvodů a poskytuje odborná doporučení týkající se zdravotní…