Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    Aktualizace: Rušení rezervací podle podmínek polehčujících okolností

    Počínaje 20. lednem budou naše podmínky mezi hostiteli a hosty vyváženější.
    Od Catherine Powell dne 23. zář 2020
    8minutové video
    Aktualizováno 12. led 2021

    Hlavní témata

    • Naše generální ředitelka pro hostitelství vysvětluje, jak upravujeme rušení rezervací podle podmínek polehčujících okolností, abychom lépe vyvážili potřeby hostitelů a hostů

    • Aktualizace našich podmínek se budou vztahovat na rezervace s datem příjezdu nebo začátku od 20. ledna 2021

    Ahoj všichni,

    jmenuji se Catherine, v Airbnb pracuji jako generální ředitelka pro hostitelství a mám pro vás již čtvrté Novinky pro hostitele. Doufám, že jste si udělali chvilku a podívali se na má ostatní videa s Novinkami pro hostitele v Informačním centru.

    Mám obrovskou radost, že jsem během posledních několika týdnů měla možnost seznámit s těmi z vás, kteří se zúčastnili našich workshopů. Také jsem si přečetla vaše komentáře a e-maily. Často v nich zmiňujete frustraci z rušení rezervací podle našich podmínek polehčujících okolností.

    Ráda bych se s vámi podělila o to, jak se snažíme zajistit, aby naše podmínky byly pro hostitele co nejtransparentnější a nejspravedlivější.

    Podle našich stávajících podmínek mohou hosté zrušit rezervaci a obdržet finanční náhradu ve dvou typech situací:

    • neočekávané osobní okolnosti – jako je zrušení letu nebo povinnost zasednout v porotě
    • rozsáhlé události – jako je zemětřesení nebo pandemie

    Naše nové podmínky se již nebudou vztahovat na neočekávané osobní okolnosti. Hosté s rezervacemi pobytů a Zážitků Airbnb s datem příjezdu nebo začátku 20. ledna 2021 nebo později* již nebudou mít nárok na finanční náhradu v rámci těchto podmínek, pokud rezervaci zruší z důvodu osobních okolností.

    To znamená, že se hosté, kteří rezervaci zruší z těchto důvodů, budou řídit vašimi storno podmínkami – a rozhodnutí o udělení výjimky a poskytnutí finanční náhrady budete mít ve vlastních rukou.

    Chápeme, že někdy nemůžete hostit z důvodu neočekávané osobní události, a plánujeme tyto situace řešit, abyste nebyli penalizováni za něco, co nemůžete ovlivnit.

    Vezměte na vědomí, že co se týče rozsáhlých událostí, mezi které se řadí jakékoliv budoucí nepředvídatelné pandemie, naše podmínky zůstanou převážně stejné.

    Dobře víme, že máte ohledně nadcházejících změn našich podmínek polehčujících okolností spoustu otázek, a proto jsme na ně začali odpovídat v tomto článku v Informačním centru. Budu ráda, když se také podíváte na výše uvedené video, kde hovořím o některých změnách, které naše aktualizované podmínky přinášejí. Dozvíte se zde více o tom, proč tyto změny zavádíme.

    Děkujeme za veškerou zpětnou vazbu, kterou jste nám poskytli. Díky vašim názorům jsem zjistila spoustu nových informací a velmi se těším, až se s vámi setkám na našich nadcházejících workshopech pro hostitele.

    Vždy mě můžete označit přímo v Komunitním centru: @Catherine-Powell. Přestože se mi občas nepodaří odpovědět přímo, vaše komentáře si vždy přečtu.

    V nadcházejících týdnech pro vás budeme mít spoustu novinek. Brzy se vrátím s dalšími Novinkami pro hostitele.

    *Tyto podmínky se nevztahují na rezervace z programu Airbnb Luxe, které podléhají samostatným podmínkám odškodnění hosta programu Airbnb Luxe.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Naše generální ředitelka pro hostitelství vysvětluje, jak upravujeme rušení rezervací podle podmínek polehčujících okolností, abychom lépe vyvážili potřeby hostitelů a hostů

    • Aktualizace našich podmínek se budou vztahovat na rezervace s datem příjezdu nebo začátku od 20. ledna 2021

    Catherine Powell
    23. zář 2020
    Bylo to užitečné?