Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům

    K čemu slouží servisní poplatky?

    Zjistěte více o tom, jaký vliv mají poplatky na růst vašeho podnikání.
    Od Airbnb dne 16. lis 2020
    3minutové čtení
    Aktualizováno 3. pro 2020

    Hlavní témata

    • Ve většině případů vybírá Airbnb servisní poplatek od hostitelů a hostů po potvrzení rezervace

    • Poplatky nám pomáhají zajistit marketing, nové produkty a komunitní podporu

    • Staráme se o technologii, abyste se mohli soustředit na hostitelství a budoucnost podnikání

    Během Otázek a odpovědí hostitelů v Sydney položil Ben, Superhostitel z Brisbane, skvělou otázku: Co se děje se servisními poplatky, které Airbnb vybírá od hostitelů a hostů?

    Hostitelům účtujeme servisní poplatek za každou potvrzenou rezervaci. V případě hostitelů ubytování obvykle činí 3 % a u hostitelů zážitků je to 20 %. Ve většině případů účtujeme servisní poplatek také hostům, kteří na Airbnb rezervují. Více informací o různých servisních poplatcích, které účtujeme některým hostitelům, se dozvíte v Centru nápovědy.

    Co se tedy děje s vybranými penězi? Investujeme je do produktů a služeb, které vám jakožto hostitelům a podnikatelům usnadňují práci. Patří mezi ně například marketing, pomocí kterého zvyšujeme poptávku po rezervacích, vývoj nových produktů usnadňujících hostitelství a komunitní podpora. Nyní si podrobněji projdeme několik příkladů, jak s těmito poplatky nakládáme:

    Směřujeme k vám hosty

    Abychom zajistili, že první volbou cestovatelů při plánování pobytu bude právě Airbnb, investujeme značné prostředky do marketingu a pracujeme na tom, aby se vaše nabídky ubytování zobrazovaly ve vyhledávání co nejvýš. Díky tomu na Airbnb neustále proudí noví hosté. Například:

    • Propagujeme Airbnb na Facebooku, Googlu a na dalších místech
    • Když si hosté vyhledají ubytování nebo zážitek, pošleme jim osobní zprávu s připomenutím, aby dokončili rezervaci
    • Kromě toho v naší aplikaci a na webových stránkách zveřejňujeme inspirativní články a další příspěvky, abychom podpořili nadšení hostů z objevování nových pobytů nebo jedinečných aktivit

    Naše marketingové úsilí přináší ovoce. V rámci průzkumu ve Velké Británii z roku 2019 více než 70 % tázaných mileniálů uvedlo, že v posledních dvou týdnech hovořili o Airbnb,* a v roce 2018 jsme se stali nevyhledávanějším poskytovatelem ubytování na Googlu.** To znamená, že máte více možností ubytovávat hosty z celého světa.

    Podporujeme vaše podnikání

    Abyste mohli nerušeně hostit, staráme se o veškerou logistiku od ověřování totožnosti až po zajištění nástrojů pro správu nabídek. Neustále také vyvíjíme nové produkty, které vám usnadňují hostitelství, a shromažďujeme údaje o nových příležitostech pro případ, že byste své podnikání chtěli posunout na novou úroveň. Několik příkladů:

    • Naše globální Informační centrum, které jsme spustili začátkem roku 2020, je plné tipů a pokynů od předních hostitelů z celého světa. Kromě toho obsahuje nejaktuálnější zprávy od Airbnb
    • Díky nástrojům, mezi které patří třeba karta Příležitosti, víte přesně, co hosté hledají, a můžete průběžně upravovat své nabídky ubytování podle aktuálních trendů
    • V doručených zprávách a centru zpráv můžete snadno komunikovat s hosty a zásluhou nových funkcí, jako je plánované zasílání zpráv, je vaše hostitelská rutina o poznání jednodušší
    • E-maily s informacemi o cenách vám nastíní, kolik hosté platí za nabídky, jako je ta vaše, a pomohou vám nastavit konkurenceschopné ceny s ohledem na poptávku zákazníků.

    Podporujeme komunitu

    Máte-li jakékoliv otázky nebo pochybnosti, jsme tu pro vás. Jak jsme již uvedli v nedávných Novinkách pro hostitele, značné množství prostředků investujeme do rozšíření týmu komunitní podpory.

    Pracujeme na vytvoření silnějšího systému podpory, abychom vám byli k dispozici, kdykoliv se ocitnete v nesnázích. Například:

    • Rozšiřujeme tým zákaznické podpory, abychom vyhověli potřebám hostitelů a hostů, jakmile se cestování vrátí do zaběhnutých kolejí
    • Obnovili jsme prioritní telefonickou podporu pro Superhostitele a upřednostňujeme naléhavé problémy hostitelů a hostů s nadcházejícími rezervacemi
    • Přednostně také řešíme naléhavé problémy s bezpečností
    • Odpověď v našem systému online chatu můžete očekávat v průměru do dvou minut
    • Systém chatu má teď delší provozní dobu a aktuálně můžete chatovat v angličtině, španělštině, portugalštině a mandarínštině

    I nadále se budeme zlepšovat a investovat do týmu komunitní podpory, abychom vaše problémy řešili rychleji a efektivněji.

    Naším cílem je udržovat s vámi co nejefektivnější vztah. Marketing, vývoj produktů a komunitní podporu nechte na nás a s čistou hlavou se zaměřte na to, co vám jde nejlépe – poskytování skvělé pohostinnosti. O zbytek se postaráme my.

    *Podle studie YouGov BrandIndex Word of Mouth z roku 2019

    **Podle oficiálního vyjádření Googlu z listopadu 2018

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Hlavní témata

    • Ve většině případů vybírá Airbnb servisní poplatek od hostitelů a hostů po potvrzení rezervace

    • Poplatky nám pomáhají zajistit marketing, nové produkty a komunitní podporu

    • Staráme se o technologii, abyste se mohli soustředit na hostitelství a budoucnost podnikání

    Airbnb
    16. lis 2020
    Bylo to užitečné?