Přeskočit na obsah
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Přeskočit na hlavní obsah nápovědy

Jak mohu jako hostitel změnit již potvrzenou rezervaci?

Chceš-li změnit již potvrzenou rezervaci, můžeš hostovi poslat žádost o změnu. Můžeš požádat o změnu termínu rezervace, ceny, počtu hostů a konkrétní nabídky (pokud máš více než jednu).

  1. Jdi do Tvých rezervací
  2. U rezervace, kterou chceš změnit klikni na Změnit nebo zrušit
  3. Zvol možnost Změnit rezervaci
  4. Klikni na Odeslat změnu

Pokud host tvoji žádost schválí, rezervace bude aktualizována a rozdíl v ceně doplatí nebo dostane zpět. Bude-li žádost zamítnuta nebo odpověď neobdržíš, zůstane rezervace nezměněna.

O odesílání žádostí o změnu je třeba vědět ještě několik dalších věcí:

  • Na základě nového termínu budou uplatněny tebou zvolené storno podmínky.
  • Jestliže už termín rezervace uplynul, nelze v ní provádět žádné změny.
  • Pokud chceš upravit podrobnosti požadovaných změn, budeš muset výše uvedené kroky zopakovat, žádost odstranit a poté odeslat novou.
  • V případě, že jsi změnil/a cenu, částka nové rezervace se podle toho přizpůsobí.
  • Ujisti se, že tebou požadované změny nejsou v rozporu se současným nastavením nabídky ubytování.
  • Chceš-li požádat hosta o dodatečné finanční prostředky, můžeš tak učinit přímo prostřednictvím Centra řešení problémů.

Pamatuj: U rezervací v Indii nejsou povoleny žádné změny, které by měly za následek zvýšení ceny. Pokud však chceš cenu změnit, musíš stávající rezervaci zrušit a vytvořit novou, u níž bude uvedena zvýšená cena.