Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Odpovědi pro Superhostitele ohledně koronaviru

    Odpovědi pro Superhostitele ohledně koronaviru

    Zde je všechno, co potřebujete vědět o svém statusu Superhostitele.
    Od Airbnb dne 18. Bře 2020
    2minutové čtení

    Aktualizováno 25. března 2020

    Je to těžké období a dobře víme, že koronavirus (COVID-19) postihl mnoho z vás po celém světě – jak v osobním životě, tak v profesionálním. Někteří hostitelé vyjádřili své obavy ze ztráty statusu Superhostitele, a proto jsme se rozhodli na některé z vašich otázek odpovědět zde.

    Tady jsou aktuální informace pro všechny stávající Superhostitele, které se týkají nadcházejícího posouzení Superhostitelů v dubnu 2020:

    Váš status Superhostitele nebude ovlivněn zrušením rezervací, na které se vztahují naše podmínky polehčujících okolností, ani snížením počtu dokončených rezervací. U současných Superhostitelů nebudou při posuzování v dubnu 2020 hodnocena dvě kritéria pro Superhostitele, které by potenciálně mohly ovlivnit komplikace způsobené COVID-19:

    • Zachování míry zrušených rezervací na 1 % nebo méně
    • Hostitelství alespoň 10 pobytů za poslední rok (nebo 100 nocí v rámci alespoň tří pobytů v případě hostitelů s dlouhodobými pobyty)

    Uložte si tento článek Centra nápovědy, abyste měli přehled o nejnovějších informacích ohledně oprávněných rezervacích, které mohou být podle podmínek polehčujících okolností zrušeny bez poplatků. Pokud obdržíte upozornění, že je váš status Superhostitele ohrožen, nemějte obavy – ujišťujeme vás, že je váš status v bezpečí, ať už musíte rezervaci zrušit z důvodu krytého podmínkami polehčujících okolností, nebo zkrátka nyní nemůžete hostit tak často.

    Váš status Superhostitele bude stále ovlivněn vaším celkovým hodnocením. Abyste si status Superhostitele udrželi, musíte mít na základě hodnocení od hostů za poslední rok průměrné hodnocení 4,8 a vyšší. Hosté vědí, že od hostitelů, kteří si průběžně udržují vysoká hodnocení, mohou očekávat výjimečnou pohostinnost. Tato očekávání se nezmění.

    Komunikace je stále důležitá. Zachování statusu Superhostitele závisí na tom, abyste na 90 % nových zpráv souvisejících s rezervacemi reagovali do 24 hodin. Ačkoliv možná nebudete moci přijmout každou žádost, je stále důležité reagovat rychle a pokračovat v komunikaci s potenciálními hosty.

    Dopad koronovaviru budeme nadále sledovat. Tyto upravené podmínky pro Superhostitele se vztahují pouze na naše posuzování v dubnu 2020, ale situaci budeme nadále pečlivě sledovat. Další informace o našem programu Superhostitelů najdeš zde. Pracujeme také na nalezení řešení, která významně pomohou našim hostitelům. Brzy se o ně podělíme. Mezitím budeme sledovat vaše hlavní otázky a odpovídat na ně zde.

    Děkujeme vám za trpělivost a pochopení při naší snaze podpořit celou naši komunitu v této obtížné době. Jako Superhostitelé nastavujete pohostinnosti vysokou laťku, což v těchto nejistých časech oceňujeme více než kdy jindy.

    Airbnb
    18. Bře 2020
    Bylo to užitečné?