Standardy pohostinnosti
Tipy, které ti pomohou získat skvělá hodnocení.
Co jsou hostitelské standardy?
Tyto standardy ti mohou pomoci k získání skvělých hodnocení za prvotřídní a spolehlivou pohostinnost. To, jak se ti daří, můžeš sledovat na svých hodnoceních a zpětné vazbě od hostů.
Na palubovce můžeš vidět hodnocení, která dostáváš za komunikaci, proces příjezdu, přesnost, čistotu a celkový dojem. Najdeš zde také index odpovědí. Abys viděl/a, jak plníš své závazky u rezervací, můžeš se podívat do sekce Superhost (superhostitele) na své palubovce. Pravidelnou kontrolou kalendáře zajistíš aktuálnost své dostupnosti.
Aktualizovaná dostupnost
Vždy by sis měl/a být jistý/ á, že máš volné místo k ubytování . Aktuální kalendář i údaje nabídky, zvyšují pravděpodobnost, že budeš dostávat pouze takové žádosti, kterým můžeš vyhovět.
TIPY
  • Aktualizuj si kalendář, aby odrážel tvoji dostupnost, a nedovolil žádat o termíny, kdy nemáš ubytování k dispozici.
  • K zablokování času na přípravu rezervace, nebo jako prevenci proti rezervacím na tentýž den, či na dlouho dopředu, můžeš využít nastavení dostupnosti
  • Nastavením minimální a maximální délky pobytu docílíš toho, že budeš dostávat pouze žádosti, které vyhovují tvým preferencím
NEZAPOMEŇ
Cestovatelé hledající ubytování nám říkají, že zamítnutí žádosti bývá odrazující, takže když odmítneš větší množství žádostí o rezervaci, tvá nabídka může být dočasně deaktivována.
Komunikace
Vždy, když tě kontaktuje host—ať už má u tebe rezervaci, nebo ne—rychlá reakce ukazuje, že jsi pozorným a ohleduplným hostitelem.

Včasné odpovědi

Jak často, a jak rychle reaguješ na dotazy a žádosti o rezervace je vyjádřeno indexem odpovědí.
TIPY
  • Pro udržení indexu odpovědí reaguje na dotazy a žádosti o rezervace do 24 hodin
  • Pokud tvoje nabídka není dostupná, nebo cestující nedodržuje tebou nastavená domácí pravidla, bezodkladně zamítni žádost o rezervaci

Podporuj své hosty

Ať už přebýváš v nabídce se svými hosty nebo ne, je důležité, abys jim byl/a během jejich pobytu k dispozici. Hosté budou mít možnost ohodnotit srozumitelnost a důslednost komunikace s tebou. Průměr hodnocení, která jsi obdržel/a se objeví na stránce tvé nabídky.
TIPY
  • Pokud potvrdíš rezervaci a něco se u tvého ubytování změní, řekni o tom hostům předem
  • Stáhni si aplikaci Airbnb, abys mohl/a odpovídat na zprávy kdekoliv
  • Pokud nepřivítáš hosty při příjezdu, můžeš jim poslat zprávu v době příjezdu a zeptat se, jestli vše proběhlo hladce
  • Pokud nebudeš v okolí, v průběhu pobytu hostů, můžeš jim poskytnout místní kontakt
NEZAPOMEŇ
Pokud bude tvůj index odpovědí hodně nízký, může být ovlivněno umístění tvé nabídky ubytování ve výsledcích vyhledávání a můžeš také čelit sankcím, včetně dočasné deaktivace nabídky. Tímto zajistíme, že hostům nehrozí, že tě kontaktují a budou ignorováni.
Rezervace je závazkem
Když hostům potvrdíš pobyt, důvěřují ti, že se o ně postaráš. Ať už je to rodinná dovolená nebo služební cesta, nečekaná změna týkající se ubytování může být velmi nepříjemná.
Pokud se stane něco nečekaného, a nemůžeš předejít zrušení potvrzené rezervace, je potřeba si uvědomit pár věcí:
TIPY
  • Jakmile zjistíš, že musíš zrušit rezervaci, informuj o tom ihned svého hosta. Získá tak více času na zajištění náhradního ubytování.
  • Zruš rezervaci na Airbnb pro zahájení procesu k vydání náhrady.
  • Pokud znáš jiné hostitele v okolí, zkus je požádat, zda by nemohli tvého hosta ubytovat a nabídni, že je představíš.
  • Pokud existují polehčující okolnosti nebo obava o bezpečnost, Airbnb může udělat výjimku u sankcí za zrušení rezervace hostitelem.
NEZAPOMEŇ
Chceme, aby cestovatelé rezervující na Airbnb cítili jistotu, takže rušení rezervací bereme vážně. Když zrušíš potvrzenou rezervaci, mohou se tě týkat sankce—včetně pokut.
Příjezd
Tví hosté budou na konci pobytu vyzváni k ohodnocení procesu příjezdu, což by mělo být důvodem udělat jej pro ně co nejpohodlnějším. Uvědom si, že hosté mohou být po cestě unavení, takže je důležité je uklidnit jasným a jednoduchým procesem příjezdu.
TIPY
  • Domlouvej si proces příjezdu předem, aby jsi měl/a jistotu, že jej bez potíží zvládneš
  • Postarej se o to, aby tví hosté věděli jak tě kontaktovat, když budou mít zpoždění nebo dotaz na poslední chvíli
  • Poskytni hostům detailní nasměrování, aby k tobě snadno dorazili a ušetři si tak čas s vypisováním domácí příručky
  • Dej hostům vědět jestli je přivítáš osobně, nebo jestli si mají vyzvednout klíč z uzamykatelné skříňky nebo u souseda
Přesnost
Od hostitelů i hostů slyšíme, že když si vzájemně povědí o svých očekáváních ještě před cestou, přispěje to k lepší zkušenosti u obou. Jako hostitel/ka můžeš cestovatelům pomoci s rozhodnutím, jestli jim tvé místo vyhovuje tím, že jim podrobně popíšeš co ubytování může nabídnout.
Tví hosté budou mít příležitost hodnotit přesnost poskytnutých informací. Detailní profil i stránka nabídky, přilákají hosty, kteří vyhovují tvému stylu a pomohou ti získat dobrá hodnocení.

Informace ke tvé nabídce ubytování

TIPY
  • Použij pestré a vysoce kvalitní fotky s popisky, a napiš podrobný popis místa.
  • Poskytni Domácí pravidla, ve kterých určíš situace, které se týkají hostů. Pokud nechceš, aby si si do tvého místa přivedli návštěvu, řekni jim to předem. Když nechceš, aby v nabídce kouřili, řekni jim to také. .
  • Upozorni hosty na to, zda se v nabídce nacházejí místa, která jsou pro ně nepřístupná, jako jsou společná zahrada nebo půda.
  • Buď upřímný/ upřímná o nepředvídatelných faktorech, které ovlivní hostův pobyt. Pokud tví sousedé právě započali hlučnou rekonstrukci, tví hosté by to měli vědět. Pokud jediný způsob, jak se do tvé nabídky hosté dostanou je, když zdolají dlouhé schodiště, přidej to k popisu. Pokud nemáš pravidelnou horkou vodu, nezatajuj to.

Tvé vybavení

Jedna z věcí, která dělá ubytování úžasným je vybavení, které jej dělá pohodlnějším, perfektním pro rodiny, nebo místem, kde se dobře pracuje.
TIPY
  • Vyjmenuj veškeré vybavení, které nabízíš a ujisti se, že každé z nich je k dispozici a funkční
  • Poskytni Domácí pravidla, ve kterých určíš situace, které se týkají hostů. Pokud nechceš, aby si si do tvého místa přivedli návštěvu, řekni jim to předem. Když nechceš, aby v nabídce kouřili, řekni jim to také. .

Tvá cena

Velmi vysoká cena může vést cestovatele k dojmu, že tvé ubytování bude velmi luxusní - neměli by čekat zámek, když přijedou na chalupu.
NEZAPOMEŇ
Pokud pravidelně dostáváš nízká hodnocení přesnosti informací, které poskytuješ, můžeš čelit sankcím. Chceme, aby cestovatele mohli důvěřovat tomu, že místo, které si rezervovali, vypadá stejně, jako to, které najdou při příjezdu.
Čistota
Čistá a uklizená nabídka bude vždy vypadat nejlépe a lákavě. Hosté mohou hodnotit čistotu tvé nabídky a průměr hodnocení se objeví na její stránce.
Je velmi důležité ponechat si dostatek času na úklid, hlavně když máš jednu rezervaci za druhou.
TIPY
  • Ukliď každý pokoj, který bude host používat během jeho pobytu, hlavně koupelnu a kuchyň
  • Pokud poskytuješ ručníky a povlečení, měli by být čisté
  • Můžeš si účtovat poplatek za úklid a tyto peníze navíc můžeš použít ke koupi čistících prostředků, nebo k zaplacení profesionální úklidové firmy
  • Zanechej ve své nabídce čistící prostředky, aby hosté mohli uklidit náhodný nepořádek
NEZAPOMEŇ
Pokud pravidelně dostáváš nízká hodnocení za čistotu, můžeš čelit sankcím. Čisté ubytování je něco, co hosté očekávají.
Celková zkušenost
Tví hosté budou mít možnost ohodnotit svoji celkovou zkušenost z pobytu ve tvé nabídce. Průměr těchto celkových hodnocení se objeví na stránce tvé nabídky. Objeví se rovněž, když cestovatel vyhledává ubytování a zobrazí se mu nabídky, které splňují jeho vyhledávací kritéria. Takže vysoká celková hodnocení nabízejí skvělý způsob, jak může tvá nabídka vyniknout ve výsledcích vyhledávání.
TIPY
  • Pamatuj, že mnoho hostů bude daleko od domova, proto zkus předvídat, co budou chtít, co pro ně může být matoucí, a jak bys jim mohl/a pomoci.
  • Přizpůsob zážitek každého z hostů jeho potřebám a osobnosti—malá gesta mohou zanechat skvělý, dlouhotrvající dojem.
  • Požádej hosty o zpětnou vazbu, aby ti pomohli najít to, v čem se můžeš zlepšit. Mohou ti to říct osobně, nebo ti zanechat zpětnou vazbu, když odesílají svá hodnocení.

Hodnota

Máš kontrolu nad tím, jakou cenu pro svoji nabídku zvolíš. Ale je velmi důležité, aby nastavená cena vyvážila očekávání z toho, co tvé ubytování nabízí. Hosté mají možnost posoudit hodnotu tvé nabídky a průměr všech těchto hodnocení se objeví na její stránce.
TIPY
  • Své ceny můžeš upravit tak, aby vyhovovaly sezónním trendům
  • Pokud jsi hostitel- nováček, zvaž snížení své sazby, abys snadněji získal/a prvních pár rezervací, a tím také zkušenost.
NEZAPOMEŇ
Pokud opakovaně dostáváš nízká hodnocení celkové zkušenosti, můžeš čelit sankcím. Pokud tvá hodnocení budou i nadále reflektovat to, že nejsi schopen/ schopna naplnit očekávání hostů, může být tvá nabídka odstraněna z naší platformy.