Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Zásady komunity

Základní pravidla pro hostitele domovů

Tento článek byl automaticky přeložen.

Abychom hostům zajistili pohodlné a spolehlivé pobyty, požadujeme, aby hostitelé dodržovali naše pravidla týkající se:

  • Přesnost nabídky
  • Uctění rezervací a vracení peněz
  • Včasná komunikace
  • Čistota nabídky

Když hostitelé dostanou nízká hodnocení, můžeme jim poslat zprávy, abychom je povzbudili ke splnění očekávání hostů ohledně kvality. Opakovaná nízká hodnocení naznačují, že nabídka nebo hostitel nesplňují očekávání hostů ohledně kvality.

Podrobnosti o základních pravidlech

Zkontrolovat hodnocení

Účty a nabídky by měly udržovat vysoké celkové hodnocení a vyhnout se příliš mnoha nízkým hodnocením. Zjistili jsme, že hostitelé, kteří dostávají skvělá hodnocení, se obvykle zaměřují na čtyři věci: přesné podrobnosti nabídky, dodržování rezervací a vracení peněz, včasnou komunikaci a čistotu.

Přesnost nabídek

Stránka nabídky v době rezervace a veškerá další prohlášení hostitele o nabídce by měly přesně popisovat domov a odrážet vybavení a vymoženosti, které budou v nabídce k dispozici od příjezdu až po odjezd, včetně:

  • Podrobnosti rezervace: Hostitelé by měli změnit podrobnosti přijaté rezervace (termín, cena atd.) pouze s předchozím souhlasem hosta.
  • Lokalita: Informace o poloze (špendlík na mapě, adresa atd.) na stránce nabídky by měly být přesné. Stránka nabídky by měla také zveřejnit veškeré informace o okolí, které mohou ovlivnit úroveň hluku.
  • Typ, velikost a soukromí: Stránka nabídky by měla přesně popisovat typ nabízeného ubytování (soukromý pokoj, celý dům atd.), nastavení nabídky (počet ložnic, velikost lůžek atd.) a úroveň soukromí (přítomnost správce nemovitosti, další hosté atd.).
  • Nemovitost: Poskytnuté ubytování by mělo odpovídat tomu, které bylo rezervováno, a fotky a popis na stránce nabídky by měly přesně reprezentovat poskytnutý prostor (s několika drobnými rozdíly povolenými pro reprezentativní inventář hotelového typu). Jakýkoliv obsah, který zkresluje nabídku nebo uvádí hosty v omyl, porušuje tyto zásady. Pokud hostitelé použijí umělou inteligenci nebo jinou digitální technologii k úpravě nedostatků, skrytí poškození, přidání vybavení nebo atributů, které nejsou součástí nabídky, nebo jinak zkreslí nabídku, požádáme je o odstranění takového obsahu. Hostitelé by měli nabídku ubytování vyměnit za jinou pouze tehdy, pokud s tím host předem souhlasil a přijal žádost o změnu pobytu.
  • Vybavení A domácí pravidla: Na stránce nabídky by měla být uvedena platná domácí pravidla a přesně představovat veškeré dostupné vybavení (vířivka, kuchyň, posilovna atd.) a prvky nabízené v nabídce. Pokud nabídka inzeruje „základní vybavení“, veškeré vybavení z tohoto seznamu by mělo být hostům k dispozici. Pokud jsou s přístupem k vybavení spojena nějaká omezení, měla by být také plně zveřejněna na stránce nabídky (například bazén, který je k dispozici pouze v určitých hodinách dne nebo měsíců v roce).

Uctění rezervací a vracení peněz

Hostitelé by měli dodržovat přijaté rezervace, zajistit spolehlivý proces příjezdu a včasné dodržování svých slibů ohledně vrácení peněz nebo kompenzace.

  • Zrušení rezervace: Hostitelé by neměli rušit potvrzené rezervace, ledaže existují určité platné důvody, které hostitel nemůže ovlivnit. I v těchto případech by hostitelé měli udělat vše, co je v jejich silách, aby rezervaci zrušili s co největším předstihem a v případě, že budou potřebovat pomoc, kontaktovat Airbnb.
  • Příjezd: Hostitelé by měli hostům umožnit snadný přístup do ubytování při příjezdu (např. přesné pokyny, aktualizovaný kód atd.) a po celou dobu pobytu.
  • Slibované finanční náhrady: Hostitelé by měli včas dodržet své sliby a vrátit hostům peníze nebo jim poskytnout kompenzaci (např. nabídnout hostu finanční náhradu za nefunkční vybavení atd.).

Včasná komunikace

Hostitelé nebo spoluhostitelé by měli být k dispozici, aby reagovali na dotazy hostů nebo neočekávané problémy, které se mohou objevit před a během pobytů.

Uvědomujeme si, že hostitelé mají na svůj čas mnoho požadavků. To, co je považováno za přiměřenou dobu odezvy, může záviset na konkrétních okolnostech, jako je povaha poptávky hosta a fáze jeho pobytu.

Například pokud se host obrátí na otázku, která je pro jeho pobyt důležitá:

  • Před pobytem:
    • Pokud do příjezdu zbývá více než pět dní, očekává se, že hostitelé odpoví hostům do tří dnů od obdržení zprávy. Tehdy se hosté pravděpodobně obrátí na další informace, aby mohli naplánovat podrobnosti svého pobytu.
  • Před příjezdem a během pobytu:
    • Blíží-li se čas příjezdu nebo pokud během pobytu nastane problém, který vyžaduje rychlou reakci (např. problém s rezervací), je obzvláště důležité hostům odpovědět co nejdřív. Během těchto okamžiků se očekává, že hostitelé budou reagovat do 1 hodiny na zprávy přijaté během místních denních hodin. Mimo místní denní hodiny může Airbnb poskytnout okamžitou pomoc hostům, kteří čelí problému s pobytem, pokud hostitel nereaguje.
    • Pokud se host během pobytu nebo do pěti dnů po příjezdu ozve s jinými dotazy, je nejlepší odpovědět během 12 hodin, pokud zprávu obdržíš během místní denní doby. Je to proto, že pokud je příjezd do pěti dnů, hosté už možná cestují a potřebují potvrdit konečné podrobnosti, jako jsou pokyny k příjezdu nebo poloha nabídky.

Čistota nabídky

Všechny nabídky ubytování by měly být před příjezdem hosta čisté a bez zdravotních rizik.

  • Zdraví a bezpečnost: Nabídky by měly být bez zdravotních rizik (plíseň, škůdci atd.).
  • Čistota: Hostitelé by měli poskytnout nabídky, které splňují vysoký standard čistoty (bez rozsáhlého prachu, srsti domácích mazlíčků, špinavého nádobí atd.).
  • Výměna hostů: Hostitelé by měli mezi jednotlivými pobyty uklízet (prát, vynášet odpadky, vysávat/zametat, otírat povrchy atd.).

Prosazování těchto základních pravidel

Zavazujeme se k prosazování těchto základních pravidel. Když je nahlášeno porušení základního pravidla, pokusí se Airbnb kontaktovat hostitele, aby pochopilo, co se stalo.

Mezi opatření, která přijímáme, může patřit vzdělávání hostitelů o těchto zásadách, vydávání varování a požadavek, aby hostitelé odstranili obsah, který zkresluje nabídku nebo uvádí hosty v omyl. Když jsou nahlášena opakovaná nebo závažná porušení těchto základních pravidel, můžeme hostitelům pozastavit nebo odebrat nabídky z platformy, zabránit jim zveřejňovat nové nabídky nebo ztratit status Superhostitele. Spoluhostitelům můžeme zabránit v účasti v síti spoluhostitelů nebo spoluhostitelství nových nabídek a můžeme upravit načasování výplat hostitelů a spoluhostitelů.

V závislosti na povaze porušení může Airbnb podniknout i jiné kroky, jako je zrušení nadcházející nebo aktivní rezervace, vrácení peněz hostu z výplaty hostitele a/nebo vyžadovat, aby hostitelé předložili důkaz, že problémy vyřešili ještě předtím, než budou moci pokračovat v hostitelství.

Kromě toho hostitel, který zruší potvrzenou rezervaci nebo bude zjištěno, že nese odpovědnost za zrušení rezervace, může čelit jiným důsledkům podle našich Storno podmínek hostitele. Airbnb se může vzdát storno poplatků a v některých případech i dalších důsledků, pokud hostitel rezervaci zruší z určitých platných důvodů, které nemohl ovlivnit.

Nahlášení porušení pravidel

Airbnb vybízí hosty, aby neprodleně nahlásili porušení těchto základních pravidel. Když se host dopustí porušení těchto základních pravidel, žádáme ho, aby:

  • Komunikuj s hostitelem - hostitel je v nejlepší pozici k rychlému vyřešení problémů.
  • Zdokumentuj problém pomocí vlákna zpráv na Airbnb, fotek atd.
  • Pokud hostitel problém nemůže vyřešit, kontaktuj nás a nahlaš problém přímo nebo požádej o vrácení peněz prostřednictvím Centra řešení problémů.
  • Napiš upřímné hodnocení se zpětnou vazbou, aby se hostitel mohl zlepšit pro budoucí hosty.

Odvolání proti porušení pravidel

Hostitelé se mohou proti rozhodnutím podle těchto podmínek odvolat kontaktováním zákaznické podpory nebo prostřednictvím odkazu, který poskytujeme, abychom zahájili proces odvolání. Při přezkoumávání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které hostitel poskytne, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich Zásad hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením/porušeními.

Pomohl ti tento článek?

Související články

  • Průvodce • Host

    AirCover pro hosty

    Na každou rezervaci domova se vztahuje AirCover pro hosty. Pokud se u tvého ubytování na Airbnb objeví závažný problém, který hostitel nedokáže vyřešit, pomůžeme ti v závislosti na dostupnosti najít podobné ubytování za srovnatelnou cenu, případně ti vrátíme peníze.
  • Návody • Host

    Za jak dlouho dostaneš finanční náhradu

    Ačkoliv jsou finanční náhrady odesílány téměř okamžitě, většina dorazí během 15 dní. U některých platebních metod nebo v některých regionech to však může trvat déle.
  • Zásady komunity

    Základní pravidla pro hosty domovů

    Projdi si naše základní pravidla pro hosty domovů.
Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat