Abychom hostům zajistili pohodlné a spolehlivé pobyty, požadujeme, aby hostitelé dodržovali naše pravidla týkající se:
Když hostitelé dostanou nízká hodnocení, můžeme jim poslat zprávy, abychom je povzbudili ke splnění očekávání hostů ohledně kvality. Opakovaná nízká hodnocení naznačují, že nabídka nebo hostitel nesplňují očekávání hostů ohledně kvality.
Účty a nabídky by měly udržovat vysoké celkové hodnocení a vyhnout se příliš mnoha nízkým hodnocením. Zjistili jsme, že hostitelé, kteří dostávají skvělá hodnocení, se obvykle zaměřují na čtyři věci: přesné podrobnosti nabídky, dodržování rezervací a vracení peněz, včasnou komunikaci a čistotu.
Stránka nabídky v době rezervace a veškerá další prohlášení hostitele o nabídce by měly přesně popisovat domov a odrážet vybavení a vymoženosti, které budou v nabídce k dispozici od příjezdu až po odjezd, včetně:
Hostitelé by měli dodržovat přijaté rezervace, zajistit spolehlivý proces příjezdu a včasné dodržování svých slibů ohledně vrácení peněz nebo kompenzace.
Hostitelé nebo spoluhostitelé by měli být k dispozici, aby reagovali na dotazy hostů nebo neočekávané problémy, které se mohou objevit před a během pobytů.
Uvědomujeme si, že hostitelé mají na svůj čas mnoho požadavků. To, co je považováno za přiměřenou dobu odezvy, může záviset na konkrétních okolnostech, jako je povaha poptávky hosta a fáze jeho pobytu.
Například pokud se host obrátí na otázku, která je pro jeho pobyt důležitá:
Všechny nabídky ubytování by měly být před příjezdem hosta čisté a bez zdravotních rizik.
Zavazujeme se k prosazování těchto základních pravidel. Když je nahlášeno porušení základního pravidla, pokusí se Airbnb kontaktovat hostitele, aby pochopilo, co se stalo.
Mezi opatření, která přijímáme, může patřit vzdělávání hostitelů o těchto zásadách, vydávání varování a požadavek, aby hostitelé odstranili obsah, který zkresluje nabídku nebo uvádí hosty v omyl. Když jsou nahlášena opakovaná nebo závažná porušení těchto základních pravidel, můžeme hostitelům pozastavit nebo odebrat nabídky z platformy, zabránit jim zveřejňovat nové nabídky nebo ztratit status Superhostitele. Spoluhostitelům můžeme zabránit v účasti v síti spoluhostitelů nebo spoluhostitelství nových nabídek a můžeme upravit načasování výplat hostitelů a spoluhostitelů.
V závislosti na povaze porušení může Airbnb podniknout i jiné kroky, jako je zrušení nadcházející nebo aktivní rezervace, vrácení peněz hostu z výplaty hostitele a/nebo vyžadovat, aby hostitelé předložili důkaz, že problémy vyřešili ještě předtím, než budou moci pokračovat v hostitelství.
Kromě toho hostitel, který zruší potvrzenou rezervaci nebo bude zjištěno, že nese odpovědnost za zrušení rezervace, může čelit jiným důsledkům podle našich Storno podmínek hostitele. Airbnb se může vzdát storno poplatků a v některých případech i dalších důsledků, pokud hostitel rezervaci zruší z určitých platných důvodů, které nemohl ovlivnit.
Airbnb vybízí hosty, aby neprodleně nahlásili porušení těchto základních pravidel. Když se host dopustí porušení těchto základních pravidel, žádáme ho, aby:
Hostitelé se mohou proti rozhodnutím podle těchto podmínek odvolat kontaktováním zákaznické podpory nebo prostřednictvím odkazu, který poskytujeme, abychom zahájili proces odvolání. Při přezkoumávání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které hostitel poskytne, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich Zásad hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením/porušeními.