Od hostitelů vyžadujeme, aby v těchto oblastech dodržovali naše pravidla, která pomáhají hostům zajistit pohodlné a spolehlivé pobyty:
Od hostitelů se také očekává, že si budou udržovat vysoká hodnocení, protože hosté očekávají konzistentní úroveň kvality a hodnocení využívají k tomu, aby se podělili o své zkušenosti.
Nabídky by si měly udržovat vysoké celkové hodnocení a vyhnout se příliš mnoha nízkým hodnocením. Zjistili jsme, že hostitelé, kteří dostávají skvělá hodnocení, mají tendenci se zaměřit na čtyři věci: závazek k rezervaci, včasnou komunikaci, přesné podrobnosti nabídky a čistotu.
Hostitelé by měli dodržovat přijaté rezervace a zajistit spolehlivý proces příjezdu.
Hostitelé nebo spoluhostitelé by měli být k dispozici, aby reagovali na dotazy hostů nebo neočekávané problémy, které se mohou objevit před a během pobytů.
Uvědomujeme si, že hostitelé mají na svůj čas mnoho požadavků. To, co je považováno za přiměřenou dobu odezvy, může záviset na konkrétních okolnostech, jako je povaha poptávky hosta a fáze jeho pobytu.
Například pokud se host obrátí na otázku, která je pro jeho pobyt důležitá:
Stránka nabídky v době rezervování by měla přesně popisovat domov a odrážet prvky a vybavení, které budou v nabídce k dispozici od příjezdu až po odjezd, včetně:
Všechny nabídky ubytování by měly být před příjezdem hosta čisté a bez zdravotních rizik.
Airbnb vybízí hosty, aby neprodleně nahlásili porušení těchto základních pravidel. Pokud se host potýká s podezřením nebo skutečným porušením těchto základních pravidel, žádáme jej, aby:
Zavazujeme se k prosazování těchto základních pravidel. Když bude nahlášeno porušení základních pravidel, Airbnb se pokusí kontaktovat hostitele, aby pochopilo, co se stalo.
Akce, které podnikáme, mohou zahrnovat poskytování informací hostitelům o těchto podmínkách a vydávání varování. Pokud je nahlášeno opakované nebo závažné porušení těchto základních pravidel, mohou být hostitelé nebo jejich nabídky pozastaveni nebo odstraněni z platformy.
V závislosti na povaze porušení může Airbnb podniknout i jiné kroky, jako je zrušení nadcházející nebo aktivní rezervace, vrácení peněz hostu z výplaty hostitele a/nebo vyžadovat, aby hostitelé předložili důkaz, že problémy vyřešili ještě předtím, než budou moci pokračovat v hostitelství.
Kromě toho hostitel, který zruší potvrzenou rezervaci nebo bude zjištěno, že nese odpovědnost za zrušení rezervace, může čelit jiným důsledkům podle našich Storno podmínek hostitele. Airbnb se může vzdát storno poplatků a v některých případech i dalších důsledků, pokud hostitel rezervaci zruší z určitých platných důvodů, které nemohl ovlivnit.
Hostitelé se mohou proti rozhodnutím podle těchto podmínek odvolat kontaktováním zákaznické podpory nebo prostřednictvím odkazu, který poskytujeme, abychom zahájili proces odvolání. Při přezkoumávání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které hostitel poskytne, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich Zásad hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením/porušeními.