Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Zásady komunity

Základní pravidla pro hostitele domovů

Tento článek byl automaticky přeložen.

Od hostitelů vyžadujeme, aby v těchto oblastech dodržovali naše pravidla, která pomáhají hostům zajistit pohodlné a spolehlivé pobyty:

  • Závazek k rezervaci
  • Včasná komunikace
  • Přesnost nabídky
  • Čistota nabídky

Od hostitelů se také očekává, že si budou udržovat vysoká hodnocení, protože hosté očekávají konzistentní úroveň kvality a hodnocení využívají k tomu, aby se podělili o své zkušenosti.

Podrobnosti o základních pravidlech

Pozitivní hodnocení

Nabídky by si měly udržovat vysoké celkové hodnocení a vyhnout se příliš mnoha nízkým hodnocením. Zjistili jsme, že hostitelé, kteří dostávají skvělá hodnocení, mají tendenci se zaměřit na čtyři věci: závazek k rezervaci, včasnou komunikaci, přesné podrobnosti nabídky a čistotu.

Rezervační závazek

Hostitelé by měli dodržovat přijaté rezervace a zajistit spolehlivý proces příjezdu.

  • Zrušení rezervace: Hostitelé by neměli rušit potvrzené rezervace, ledaže existují určité platné důvody, které hostitel nemůže ovlivnit. I v těchto případech by hostitelé měli udělat vše, co je v jejich silách, aby rezervaci zrušili s co největším předstihem a v případě, že budou potřebovat pomoc, kontaktovat Airbnb.
  • Příjezd: Hostitelé by měli svým hostům poskytnout snadný přístup k nabídce při příjezdu (např. správné nasměrování, aktualizovaný kód atd.) a po celou dobu pobytu.

Včasná komunikace

Hostitelé nebo spoluhostitelé by měli být k dispozici, aby reagovali na dotazy hostů nebo neočekávané problémy, které se mohou objevit před a během pobytů.

Uvědomujeme si, že hostitelé mají na svůj čas mnoho požadavků. To, co je považováno za přiměřenou dobu odezvy, může záviset na konkrétních okolnostech, jako je povaha poptávky hosta a fáze jeho pobytu.

Například pokud se host obrátí na otázku, která je pro jeho pobyt důležitá:

  • Před pobytem:
    • Pokud do příjezdu zbývá více než pět dní, očekává se, že hostitelé odpoví hostům do tří dnů od obdržení zprávy. Tehdy se hosté pravděpodobně obrátí na další informace, aby mohli naplánovat podrobnosti svého pobytu.
  • Před příjezdem a během pobytu:
    • Blízko času příjezdu nebo pokud během pobytu nastane problém (chybějící klíčové vybavení, problém s přístupem k nabídce atd.), je obzvláště důležité reagovat na zprávy hostů rychle. Během těchto okamžiků se očekává, že hostitelé budou reagovat do 1 hodiny na zprávy přijaté během místních denních hodin. Mimo místní denní hodiny může Airbnb poskytnout okamžitou pomoc hostům, kteří čelí problému s pobytem, pokud hostitel nereaguje.
    • V opačném případě, když tě host kontaktuje během pobytu nebo do pěti dnů od jeho příjezdu, je nejlepší odpovědět do 12 hodin na zprávy přijaté během místních denních hodin. Je to proto, že pokud je příjezd možný do pěti dnů, hosté mohou začít cestovat a mohou potřebovat potvrzení konečných podrobností, jako jsou pokyny k příjezdu nebo umístění nabídky.

Přesnost nabídek

Stránka nabídky v době rezervování by měla přesně popisovat domov a odrážet prvky a vybavení, které budou v nabídce k dispozici od příjezdu až po odjezd, včetně:

  • Podrobnosti rezervace: Hostitelé by měli změnit podrobnosti přijaté rezervace (termín, cena atd.) pouze s předchozím souhlasem hosta.
  • Lokalita: Informace o poloze (špendlík na mapě, adresa atd.) na stránce nabídky by měly být přesné. Stránka nabídky by měla také zveřejnit veškeré informace o okolí, které mohou ovlivnit úroveň hluku.
  • Typ, velikost a soukromí: Stránka nabídky by měla přesně popisovat typ nabízeného ubytování (soukromý pokoj, celý dům atd.), nastavení nabídky (počet ložnic, velikost lůžek atd.) a úroveň soukromí (přítomnost správce nemovitosti, další hosté atd.).
  • Nemovitost: Poskytnuté ubytování by mělo být tím, které bylo rezervováno, a fotky a popis na stránce nabídky by měly přesně reprezentovat poskytnuté ubytování. Hostitelé by měli jednu nabídku nahradit pouze v případě, že mají předchozí souhlas hosta a host přijal žádost o změnu pobytu.
  • Vybavení A domácí pravidla: Na stránce nabídky by měla být uvedena platná domácí pravidla a přesně představovat veškeré dostupné vybavení (vířivka, kuchyň, posilovna atd.) a prvky nabízené v nabídce. Pokud nabídka inzeruje „základní vybavení“, veškeré vybavení z tohoto seznamu by mělo být hostům k dispozici. Pokud jsou s přístupem k vybavení spojena omezení, měla by být také plně uvedena na stránce nabídky (například bazén, který je k dispozici pouze v určitých hodinách nebo měsících v roce).

Čistota nabídky

Všechny nabídky ubytování by měly být před příjezdem hosta čisté a bez zdravotních rizik.

  • Zdraví a bezpečnost: Nabídky by měly být bez zdravotních rizik (plíseň, škůdci atd.).
  • Čistota: Hostitelé by měli poskytnout nabídky, které splňují vysoký standard čistoty (bez rozsáhlého prachu, srsti domácích mazlíčků, špinavého nádobí atd.).
  • Výměna hostů: Hostitelé by měli mezi jednotlivými pobyty uklízet (prát, vynášet odpadky, vysávat/zametat, otírat povrchy atd.).

Nahlášení porušení

Airbnb vybízí hosty, aby neprodleně nahlásili porušení těchto základních pravidel. Pokud se host potýká s podezřením nebo skutečným porušením těchto základních pravidel, žádáme jej, aby:

  • Komunikuj s hostitelem - hostitel je v nejlepší pozici k rychlému vyřešení problémů.
  • Zdokumentuj problém pomocí vlákna zpráv na Airbnb, fotek atd.
  • Pokud se hostiteli nepodaří problém vyřešit, kontaktuj nás a nahlas nám problém přímo nebo požádej o finanční náhradu prostřednictvím Centra řešení problémů.
  • Napiš upřímné hodnocení se zpětnou vazbou, aby se hostitel mohl zlepšit pro budoucí hosty.

Držení hostitelů v souladu s těmito základními pravidly

Zavazujeme se k prosazování těchto základních pravidel. Když bude nahlášeno porušení základních pravidel, Airbnb se pokusí kontaktovat hostitele, aby pochopilo, co se stalo.

Akce, které podnikáme, mohou zahrnovat poskytování informací hostitelům o těchto podmínkách a vydávání varování. Pokud je nahlášeno opakované nebo závažné porušení těchto základních pravidel, mohou být hostitelé nebo jejich nabídky pozastaveni nebo odstraněni z platformy.

V závislosti na povaze porušení může Airbnb podniknout i jiné kroky, jako je zrušení nadcházející nebo aktivní rezervace, vrácení peněz hostu z výplaty hostitele a/nebo vyžadovat, aby hostitelé předložili důkaz, že problémy vyřešili ještě předtím, než budou moci pokračovat v hostitelství.

Kromě toho hostitel, který zruší potvrzenou rezervaci nebo bude zjištěno, že nese odpovědnost za zrušení rezervace, může čelit jiným důsledkům podle našich Storno podmínek hostitele. Airbnb se může vzdát storno poplatků a v některých případech i dalších důsledků, pokud hostitel rezervaci zruší z určitých platných důvodů, které nemohl ovlivnit.

Odvolání proti porušení

Hostitelé se mohou proti rozhodnutím podle těchto podmínek odvolat kontaktováním zákaznické podpory nebo prostřednictvím odkazu, který poskytujeme, abychom zahájili proces odvolání. Při přezkoumávání odvolání zvážíme veškeré další podrobnosti, které hostitel poskytne, jako jsou nové nebo opravené informace, porušení našich Zásad hodnocení nebo jiné relevantní okolnosti související s porušením/porušeními.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat