Přeskočit na obsah
    Postupuj kupředu k navrhovaným výsledkům
    Kde získat odpovědi na dotazy týkající se COVID-19 a cestování

    Kde získat odpovědi na dotazy týkající se COVID-19 a cestování

    Pokud potřebujete rezervaci změnit nebo zrušit, zde jsou některé užitečné informace.
    Od Airbnb dne 13. Bře 2020
    3minutové čtení

    Aktualizováno 30. března2020

    Ať už jste hostitelem nebo hostem, mnoho členů naší Airbnb komunity má pochopitelné obavy v současnosti hostit nebo cestovat. Víme, že kontaktování našeho týmu komunitní podpory nyní trvá déle, než je obvyklé. Náš tým pomáhá maximálnímu počtu hostitelů i cestovatelů, ale víme, jak frustrující je, když se nedaří získat odpověď okamžitě.

    V zájmu ochrany zdraví a bezpečnosti členů našeho týmu jsme museli uzavřít některá naše pracoviště. Přestože lidem umožňujeme pracovat z domova, jak jen je to možné, mnoho našich globálních týmů pracuje se sníženým počtem zaměstnanců. Navzdory těmto komplikacím jsme odhodláni udělat vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli.

    I nadále budeme usilovat o co nejrychlejší vyřizování vašich hovorů a zpráv a také jsme spustili stránku Airbnb.com/COVID, kde najdete potřebnou pomoc a informace. Mnoho běžných problémů lze vyřešit online, zejména pokud se jedná o rezervaci, která spadá pod naše podmínky polehčujících okolností.

    Zde je pár návrhů, které vám pomohou najít odpovědi v této obtížné době:

    Průběžně kontrolujte stránku Airbnb.com/COVID

    Nové informace se objevují každý den, což může být pro hostitele i cestovatele matoucí. Pro dobrou informovanost vám odpovídáme na nejlepší otázky. Co je dobré vědět:

    • Přečtěte si více o podmínkách polehčujících okolností: U oprávněných rezervací mohou hosté obdržet plnou finanční náhradu nebo cestovní kredit a hostitelé je mohou zrušit bez poplatků. Upozorňujeme, že náš tým komunitní podpory pomáhá maximálnímu počtu hostitelů i cestovatelů, a proto může být čekací doba delší než obvykle. Chceme vás ujistit, že pokud rezervace spadá pod polehčující okolnosti, cestovatelé dostanou plnou finanční náhradu nebo cestovní kredit a hostitelé ji budou moci zrušit bez poplatku.
    • Sledujte nejnovější vývoj: S dalším vývojem situace budeme nadále aktualizovat krytí podmínek polehčujících okolností (včetně oprávněných termínů a lokalit), proto si tento článek z Centra nápovědy přidejte do záložek.

    Navštivte Centrum nápovědy

    Přestože víme, že možnost kontaktovat tým zákaznické podpory je důležitá, naše Centrum nápovědy může obsahovat informace, které vám pomohou zodpovědět vaše hostitelské nebo cestovní otázky. Mezi hlavní otázky, které dostáváme od hostitelů a cestovatelů, patří:

    Přečtěte si více o našich nových nástrojích a programech

    Pracujeme na tvorbě nástrojů a programů, které nazýváme „Flexibilnější rezervace“, abychom hostitelům v tomto období nejistoty pomohli s hosty a hostům s cestováním.

    • Budeme rozšiřovat vyhledávací filtry pro cestovatele, aby snadněji našli nabídky s flexibilními storno podmínkami. Pro hostitele jsme shromáždili tipy související s  flexibilními storno podmínkami a další nápady, jak hostům poskytnout větší klid při zvažování budoucích cestovních plánů.
    • Zavádíme nový nástroj pro hostitele ke zrušení určitých rezervací bez poplatků – aniž by museli kontaktovat náš tým komunitní podpory pro pomoc. To hostitelům umožní odškodnit každého hosta, který momentálně nemůže cestovat, ale na kterého se nevztahují naše podmínky polehčujících okolností. Místo toho, aby host musel kontaktovat náš tým komunitní podpory, může požádat o finanční náhradu prostřednictvím tohoto nástroje a hostitel mu může nabídnout plnou nebo částečnou finanční náhradu přímo.
    • Pokud vaše rezervace začíná až za několik týdnů, žádáme vás také, abyste s kontaktováním naši zákaznické podpory počkali. Tímto členům našeho týmu umožníte, aby mohli reagovat na naléhavější žádosti a poté vám věnovat pozornost, kterou potřebujete.

    Jako vždy děkujeme, že jste součástí naší komunity Airbnb. Ceníme si vaší trpělivosti v tomto náročném období.

    Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

    Airbnb
    13. Bře 2020
    Bylo to užitečné?